Maar door jezelf verdacht te maken, verhoog je de kans dat men tijdens de quiz voor jou als mol kiest en ze er dus uitvliegen. Zodat jij kan winnen.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef wonderer het volgende:
Misschien viel het me vroeger niet echt op, maar ik heb het idee dat er de laatste jaren veel meer door iedereen gemold wordt. Bijna niemand lijkt gewoon een leuk spel te willen spelen, iedereen haalt wel domme streken uit zodat een spel mislukt enzo. Dat haalt voor mij de lol er eigenlijk wel uit, eerlijk gezegd...
Dat snap ik, maar ik heb het idee dat ze een beetje zijn doorgeslagen. Zoals tijdens dat fotospel in de eerste aflevering, dat werd gewoon gesaboteerd. Dat vind ik gewoon niet leukquote:Op maandag 18 januari 2010 19:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar door jezelf verdacht te maken, verhoog je de kans dat men tijdens de quiz voor jou als mol kiest en ze er dus uitvliegen. Zodat jij kan winnen.
Dat kwam Erik verdomd goed uitquote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik heb het idee dat ze een beetje zijn doorgeslagen. Zoals tijdens dat fotospel in de eerste aflevering, dat werd gewoon gesaboteerd. Dat vind ik gewoon niet leukEen beetje klooien, subtiel, af en toe is prima, dat hoort er bij. Maar het lijkt nu wel alsof alleen Erik van 't Hof echt het spel wil spelen.
Vergeet het. PJ weet niet wie de mol is.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[paranoide stand op 10]
Luister eens naar het stukje 0:20-0:30 van de eerste aflevering.
Pieter Jan zegt:
[..]
Wie is er pontificaal midden in beeld terwijl hij dat zegt? Juist ja: Manuel.
Maar Pieter Jan monteert het niet... Noch geeft die regieaanwijzingen voor de cameramanquote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vergeet het. PJ weet niet wie de mol is.
Dat dus. En bovendien weet Pieter Jan dit jaar toch wel wie de mol is?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar Pieter Jan monteert het niet... Noch geeft die regieaanwijzingen voor de cameraman
Fout, PJH weet wél wie de mol is.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Vergeet het. PJ weet niet wie de mol is.
Daar is de tactiek ook een beetje heen geschoven ja volgens mij. Mensen weten nu hoe het spel werkt, en denken dat ze zo het meest kans hebben om te winnen. Jammer, want het leukst (en voor de mol moeilijkst) is als de opdrachten fanatiek uitgevoerd worden, en mensen ook daadwerkelijk opdrachten willen halen. En dat is volgens mij wel wat minder geworden ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:52 schreef wonderer het volgende:
Misschien viel het me vroeger niet echt op, maar ik heb het idee dat er de laatste jaren veel meer door iedereen gemold wordt. Bijna niemand lijkt gewoon een leuk spel te willen spelen, iedereen haalt wel domme streken uit zodat een spel mislukt enzo. Dat haalt voor mij de lol er eigenlijk wel uit, eerlijk gezegd...
quote:
Ben ik het mee eens, daarom hekel ik ook zulke trieste mensen zoals Kim die dingen opvallende saboteren en zoals bij die foto/voorwerpopdracht zichzelf er niet bij zitten. Echt, dan kun je het nog wel doen om jou verdacht te maken, maar het slaat gewoon nergens op. Dan zie ik het mensen veel liever subtiel doen. En Frits, Sanne en Barbara zijn ook wel mensen die - in ieder geval - niet opvallend saboteren..quote:Op maandag 18 januari 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik heb het idee dat ze een beetje zijn doorgeslagen. Zoals tijdens dat fotospel in de eerste aflevering, dat werd gewoon gesaboteerd. Dat vind ik gewoon niet leukEen beetje klooien, subtiel, af en toe is prima, dat hoort er bij. Maar het lijkt nu wel alsof alleen Erik van 't Hof echt het spel wil spelen.
Diegene die de meeste vragen goed beantwoord heeft in de testquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Stel: Er zijn twee mensen en de mol in de finale. Die twee verdenken allebei de mol, wie wint er dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |