En het dan toch in dít topic plaatsen. Boefje.quote:
Ik vraag me af hoe ze dit gaan doen. Hij zal zich wel bekend maken in een spel. Dat er opeens veel geld uit de pot is ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef Ooi86 het volgende:
'In de derde aflevering maakt de Mol zich bekend.....'![]()
Ik gok op een soort Wie van de Drie. Dat iedereen een keer 'Ik ben de Mol' moet zeggen, of zo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:28 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vraag me af hoe ze dit gaan doen. Hij zal zich wel bekend maken in een spel. Dat er opeens veel geld uit de pot is ofzo.
quote:De onthulling van het best bewaarde geheim van wie is de mol
Minimale opbrengst: ¤ 50,00
De onthulling van het best bewaarde geheim van wie is de mol De onthulling van het best bewaarde geheim van wie is de mol; namelijk de bekendmaking van de identiteit van de mol!
Voor de hoogste bieder:
Vanaf vandaag bieden wij iemand de kans om de opnames van aflevering 10 bij te wonen.
Tijdens deze opnames zal de mol zich aan de kandidaten bekend maken. Naast de kandidaten zal er plaats zijn voor één persoon om aanwezig te zijn bij deze onthulling. De aflevering zal worden opgenomen op een zaterdag in februari. Tijd en locatie blijven geheim. Alleen de winnaar van de veiling zal door ons geïnstrueerd worden wanneer hij op welke locatie aanwezig moet zijn.
Er is nog nooit iemand van “buitenaf” aanwezig geweest bij deze opnames.
Het is dan ook noodzakelijk dat deze persoon een geheim kan bewaren. Zoals iedereen die bij het geheim van de mol betrokken wordt zal ook deze persoon een geheimhoudingscontract moeten tekenen.
Succes!
Zonde van deze reactiequote:Op donderdag 21 januari 2010 18:48 schreef Beaudelaire het volgende:
Zonde van het programma. Boe.
Leuk dat het geld naar Haïti gaat, maar dit hoort niet bij het programma imo.
Waar kan dat dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef Tegan het volgende:
Kan je niet op tv kijken? Je kan volgens mij ook live meekijken online...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef Bragi het volgende:
http://www.twitterveiling(...)09-6891-2d2bda6899ba
[..]
quote:¤ 800,00 Rob van den Nieuwelaar 21/01/2010 om 17:58 uur
Voor mij ook, moet er weer om 6u uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:34 schreef rene90 het volgende:
22.00 is voor mij toch wat te laat, maar wel begrijpelijk dat het wat later is uiteraard.
Zelfde hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:42 schreef June. het volgende:
[..]
Voor mij ook, moet er weer om 6u uit
Ja, hij werd een beetje afgekapt he.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef marcodej het volgende:
Er is al 36.000,- geboden om bij de onthulling van De Mol te zijn.
edit: zal wel het totaalbedrag van alle twitterveilingen zijn.![]()
Ik moet er ook om 6 uur uit, maar voel me flink beroerd (griepje ofzo), dus ik denk toch dat ik morgen thuisblijf. En anders heb ik een kort nachtje. Daarna toch weekendquote:
check!quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef belendel het volgende:
Ik zit al klaar met mijn zakje chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |