Die vind ik ook erg sterk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:56 schreef TheArt het volgende:
De enige hint die voorbijgekomen is die ergens op lijkt, is die van het omdraaien van de hints van de afgelopen jaren om nu juist de mensen aan te duiden die de mol niet zijn.
Ja ik vond het ook vreemdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef Smeej het volgende:
Ik vond het wel raar dat PJ zei: de mol maakt zich bekend in aflevering 3...
Als dat idd zo is, dan is er toch geen zak meer aanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef Smeej het volgende:
tuhvuhpuh nu wel eens even echt gaan volgen he!
Ik vond het wel raar dat PJ zei: de mol maakt zich bekend in aflevering 3...
Volgens mij als 8ste, na haar alleen nog Arjen, en Loretta zag ik nergens....quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:32 schreef booo het volgende:
Als hoeveelste kwam Sanne eigenlijk binnen? Toen ze die brief kreeg?
Hm, dan laat maarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij als 8ste, na haar alleen nog Arjen, en Loretta zag ik nergens....
Kim, Frits, Hind, Erik, Barbara, Manuel, Tim, Sanne, Arjen.
Nja indeed... Vorig jaar was mn eerste Mol jaar en ben nu hooked. Ik ben alleen nog niet zo goed met de mollenstrekenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:30 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Als dat idd zo is, dan is er toch geen zak meer aan
Dat zou wel echt briljant bedacht zijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:56 schreef TheArt het volgende:
De enige hint die voorbijgekomen is die ergens op lijkt, is die van het omdraaien van de hints van de afgelopen jaren om nu juist de mensen aan te duiden die de mol niet zijn. Voor de rest is het allemaal leuk en aardig, maar veel te ver gezocht.
Kim kijkt als enige van rechts. De rest kijkt met hun hoofd naar rechts gedraaid of gewoon recht voor de camera!!!!!!2~!!quote:
Ik denk dat dat meer met de hoek van fotografie te maken heeft.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kim kijkt als enige van rechts. De rest kijkt met hun hoofd naar rechts gedraaid of gewoon recht voor de camera
In de derde aflevering maakt ''de mol'' George zich openbaar misschien?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef Horloge het volgende:
Ben wel benieuwd of we George nog terug gaan zien in deze serie. Ik vond het zó vreemd dat hij daar ineens was op Schiphol. Misschien in de derde aflevering als 'de mol zich bekend zal maken'?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:40 schreef Mestras het volgende:
[..]
In de derde aflevering maakt volgens de presentator ''de mol'' zich openbaar, George misschien?
Deze hint heb ik niet meegekregen..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:56 schreef TheArt het volgende:
De enige hint die voorbijgekomen is die ergens op lijkt, is die van het omdraaien van de hints van de afgelopen jaren om nu juist de mensen aan te duiden die de mol niet zijn. Voor de rest is het allemaal leuk en aardig, maar veel te ver gezocht.
1124. Kennis is macht,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:32 schreef Jules4Barca het volgende:
En waar komt die term 'Kennis is Macht' vandaan?
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:02 schreef Kickmaster het volgende:
De Mol
Arjen Lubach
Frits Sissing
Hind Laroussi
Manuel Venderbos
Tim Akkerman
Dus 1 van hen is de mol? de rest twittert niet????
Of niets is wat het lijkt?
Sanne Vogel twittert ook..quote:Op zondag 10 januari 2010 12:02 schreef Kickmaster het volgende:
De Mol
Arjen Lubach
Frits Sissing
Hind Laroussi
Manuel Venderbos
Tim Akkerman
Dus 1 van hen is de mol? de rest twittert niet????
Of niets is wat het lijkt?
Dan is die "Kennis is macht" = "K.I.M" = "Kim" niet eens zo gek dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:30 schreef Jules4Barca het volgende:
Hints uit WIDM09:
Eerste hint was uispraken van John van Eerd. Dom veel raden, Al Vreemd Doen, Omrand De Vele waren anagrammen van: Van Eerd De Mol.
Hint twee was dat elke test bij het klikken van een goed antwoord, er op een letter werd geklikt door John, de Mol. Al die letters andersom vormde Mol.nu, en daar stond wekenlang een foto van John.
Wel, want daar in zit geen enkele verwijzing naar de mol.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:04 schreef Bragi het volgende:
Dan is die "Kennis is macht" = "K.I.M" = "Kim" niet eens zo gek dus.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:01 schreef Leandra het volgende:
De deelnemers krijgen toch niet van tevoren te horen welke deelnemers er allemaal zijn??
Tim had zich niet alleen heel goed voorbereid met zijn boekje, maar hij wist dus ook al wie er mee zouden gaan, hij heeft op de voorgedrukte vragenvelletjes zelfs al namen staan, iig de complete naam van Hind.
Volgensmij krijgen ze dat wel te horen hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef .aeon het volgende:
[..]
Wel, want daar in zit geen enkele verwijzing naar de mol.
Of wil je zeggen dat kennis voor de niet-mollen geen macht is?
Dit vind ik veel interessanter:
[quote]Op zondag 10 januari 2010 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
De deelnemers krijgen toch niet van tevoren te horen welke deelnemers er allemaal zijn??
Tim had zich niet alleen heel goed voorbereid met zijn boekje, maar hij wist dus ook al wie er mee zouden gaan, hij heeft op de voorgedrukte vragenvelletjes zelfs al namen staan, iig de complete naam van Hind.
Altijd leuk ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:08 schreef cptmarco het volgende:
heerlijk, zoeken naar dingen die er niet zijn....
en waar denk je dat uit te halenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Doks het volgende:
er zijn TWEE mollen
Ja dit weten ze idd van te voren!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Volgensmij krijgen ze dat wel te horen hoor.
Maar ook het t-shirt van Frits (stond Japan op) en de opmerking van Barbara : we hebben toch een kompas? Voordat ze het doosje uberhaupt open had gemaakt...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef .aeon het volgende:
[..]
Wel, want daar in zit geen enkele verwijzing naar de mol.
Of wil je zeggen dat kennis voor de niet-mollen geen macht is?
Dit vind ik veel interessanter:
[..]
ik dacht dat er argentinie op stond... my badquote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ook het t-shirt van Frits (stond Japan op)
Ik denk dat er negen mollen zijn en één kandidaat, gewoon om het eens om te draaien. De mollen moeten dan raden wie de kandidaat is!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:21 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik denk dat er negen mollen zijn en één kandidaat, gewoon om het eens om te draaien. De mollen moeten dan raden wie de kandidaat is!![]()
![]()
Dan gaat er nu niemand meer uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:21 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik denk dat er negen mollen zijn en één kandidaat, gewoon om het eens om te draaien. De mollen moeten dan raden wie de kandidaat is!![]()
![]()
quote:
Van je laatste linkquote:Een mol van een bepaalde stof heeft een massa (in gram) die gelijk is aan de massa van het molecuul of het atoom van die stof uitgedrukt in u.
Oh ok. Niet dat ik het snapquote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Tegan het volgende:
Dat betekent dit. Een molecuul koolstof (C) weegt 12 u.
([ afbeelding ])
Die omrekenregel houdt dan in dat de getalwaarde 12 in gram, een mol koolstof wordt genoemd, dus 12 gram koolstof is een mol koolstof.
Dus per atoomsoort anders. En niet 1 mol = 1 u.
Nou het zou niet de eerste keer zijn dat er een pet wordt gebruikt als hint. Dennis had ook zoiets dat ie een pet droeg van El Guapo Stuntteam, waarvan je dan de laatste letters moest nemen en die achterstevoren moest lezen om mol te krijgenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:01 schreef Tegan het volgende:
Het zou veel te ver gezocht zijn voor de gemiddelde televisiekijker, als het wel zou kloppen dus
.
En elke aflevering valt de mol af waar het meest op gestemd isquote:Op zondag 10 januari 2010 23:21 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
![]()
En ze heeft ook op de groepsfoto een rood pakje aan. En rood is natuurlijk de kleur van japan.. en welke vlag hees ze op?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:38 schreef SilverBrooke het volgende:
van die hints die normaal naar de mol zouden wijzen en nu juist naar niet mollen zouden wijzen vind ik wel een hele goede hint. Dit zou verklaren waarom de sleutel hanger van Hint zo duidelijk in beeld kwam en als enige Rood was van kleur.
Maar de theorie is juist dat het door de redactie van het programma is aangeduid om te laten zien wie de mol niet is. Daar weet Hind zelf niets van dan en het hijsen van het rode zeil en het dragen van rode kleding doet zij natuurlijk wel helemaal zelf. Dus dat heeft er niets mee te maken dan.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:46 schreef Smeej het volgende:
[..]
En ze heeft ook op de groepsfoto een rood pakje aan. En rood is natuurlijk de kleur van japan.. en welke vlag hees ze op?
Dit vind ik nou een voorbeeld van een Hint die gewoon best eens zou kunnen.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:55 schreef Jules4Barca het volgende:
Overigens:
Toen ik 'mol' en 'japan' intypte op google kwam op de Japanse site MOL Japan, beter bekend als Mitsui O.S.K. Lines, Ltd. een wereldwijd concern en een van 's werelds grootste multi-modale transportorganisaties.
Op de homepage staat een groot vrachtschip.. een hint dat de Mol op de boot stond? De mensen die op de boot stonden zijn uit mijn hoofd: Arjen, Sanne, Hind en Kim.
Jawel he? Te vergelijken met de hint van vorig jaar, waar Jon van Eerd iedere test op een letter klikte voor het goede antwoord -> anagram van Mol.nu, en daar stond wekenlang een foto van Jon.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:15 schreef Operc het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een voorbeeld van een Hint die gewoon best eens zou kunnen.
Hint gaat over 1 persoon. op de boot staan er vier. kan niet goed zijnquote:Op maandag 11 januari 2010 15:15 schreef Operc het volgende:
[..]
Dit vind ik nou een voorbeeld van een Hint die gewoon best eens zou kunnen.
Goed, maar zulke hints zijn altijd moeilijk. Na de eerste paar afleveringen zijn er al tig van zulke hints te vinden, dus het is erg lastig om dan de juiste eruit te pikken..quote:Op maandag 11 januari 2010 13:03 schreef Jules4Barca het volgende:
Misschien is het trouwens ook handig om op die aantekeningen te letten. In WIDM 2008 had Dennis Chrystal Moon erin staan, en dat is het sterrenbeeld volgens de Mayakalender van Mol. Tim's aantekeningen uit afl. 1 zijn niet te lezen..
Oké, dat klopt wel denk ik ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:58 schreef tessie het volgende:
Ik vind dat ook wat vergezocht. Zouden ze dan speciaal een opdracht met een boot verzinnen, omdat dat op die site staat? Of is de hele site fake, omdat ze een opdracht met een boot hebben?
En net wat Kickmaster zegt, het zou dan over 1 persoon moeten gaan, niet over 4...
Klopt, maar als dat een hint is zullen ze vast wel aantekeningen van de voorkant laten zien. Van Tim waren ze deze keer andersom.. naja ik let er wel op;)quote:Op maandag 11 januari 2010 18:57 schreef June. het volgende:
[..]
Goed, maar zulke hints zijn altijd moeilijk. Na de eerste paar afleveringen zijn er al tig van zulke hints te vinden, dus het is erg lastig om dan de juiste eruit te pikken..
quote:En toen zei iemand heel stellig:
- Hind is de mol, dat kan je zien omdat zij als enige een rode sleutel had.
Waarop iemand anders zei:
- Maar ze zullen toch niet hints gebruiken die al eerder zijn gebruikt?
En toen begon er een kwartje te vallen. Pieter-Jan had laatst op 3FM gezegd, als ik me goed herinner, dat deze WIDM-serie een diepere laag heeft voor de vaste kijkers van WIDM. Een diepere laag houdt meestal in dat je dus herkenning hebt.
Wat nou als hij doelde dat er hints van vorige seizoenen terugkomen?
Maar nu de logica erachter.
Wat ik niet kon plaatsen was steeds het bordje "Niets is wat het lijkt"
Wat nou... als oude hints van vroeger worden gebruikt, om juist aan te tonen dat mensen niet de mol zijn?
Dus dan is mijn theorie:
Niets is wat het lijkt: oude mol-hints worden opnieuw gebruikt. Echter deze keer niet om de mol aan te tonen, maar om juist de niet-mollen te identificeren [niets is wat het lijk].
Overduidelijke hints in deze aflevering:
1. Hind met haar rode sleutel.
2. Sanne die een brief van ex mol krijgt gegeven.
En nog iets om dit te ondersteunen: In het begin werd gezegd dat de mol in aflevering 3 zich kenbaar maakt. Rekent u even mee?
Totaal kandidaten + mol = 10 mensen
Aflevering 1: 2 hints worden gegeven + 1 iemand die uit de serie gaat = 3 mensen die niet de mol kunnen zijn.
In drie afleveringen kun je dus van 9 man zo op deze manier te weten komen dat zij niet de mol zijn, en dan hou je 1 iemand over die nog niet via executie of via een 'oude hint' is bestempeld als 'niet-mol'.
Conclusie: de mol kan in aflevering drie worden ontmaskerd, omdat je dan de niet-mollen weet.
Deze laatste berekening is een indicatie, ze kunnen natuurlijk ook meer hints in een aflevering doen. Maar als je dit aanhoudt van aflevering 1 zou het precies uitkomen.
Het HINTS ding komt iets eerder in beeld bij Pieter Jan. Namelijk op het moment dat hij iets zegt van: "De tiende editie van Wie Is De Mol speelt zich af in Japan". Daarna gaan die karakters weg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef Kinga het volgende:
Erik: Toen we onze blinddoek afdeden zagen we PieterJan die in Volendam stond.
PieterJan: De volgende aflevering gaat niet over Japan, deze gaat over Nederland.
Kan er geen kaas van maken iig.
Een soort backstage-filmpje, waarin je lui naar een monitor ziet kijken (waarop PJH te zien is) en dan komt PJH binnen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:55 schreef Jules4Barca het volgende:
En kan iemand mij uitleggen wat voor filmpje dat is?
Iemand een idee wat deze tekst betekent? Waarschijnlijk hoort het bij dat dorpje, maar misschien is het een hint.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Een soort backstage-filmpje, waarin je lui naar een monitor ziet kijken (waarop PJH te zien is) en dan komt PJH binnen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Huis_ten_Bosch_%28Japan%29quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef Kinga het volgende:
Erik: Toen we onze blinddoek afdeden zagen we PieterJan die in Volendam stond.
PieterJan: De volgende aflevering gaat niet over Japan, deze gaat over Nederland.
Kan er geen kaas van maken iig.
haha dit is echt zoeken naar dingen die er niet zijn. Inderdaad, iedereen staat wel eens zo. En oké, Sanne heeft haar molleboekje vast. Maar Frits staat heel erg naar rechts, Hind heeft een hoofddoek om, Manuel laat maar één arm zien, dus ja.. dat kunnen ook aanwijzingen zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:42 schreef Duizendpootje het volgende:
Aan het begin van het filmpje zie je even heeeel snel de nieuwe groepsfoto..
En WEER heeft Tim zijn handen zo raar over elkaar!
Nu is hij alleen wel de enige..
Sanne heeft deze keer haar mollenboekje vast.
[ afbeelding ]
Weetniet, zie geen tijd erbij.. maar iig bij Erik in het begin, maar daar kan ik niet op klikken en daarna een keer bij PJH. Precieze tijd weet ik dus niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:44 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
haha dit is echt zoeken naar dingen die er niet zijn. Inderdaad, iedereen staat wel eens zo. En oké, Sanne heeft haar molleboekje vast. Maar Frits staat heel erg naar rechts, Hind heeft een hoofddoek om, Manuel laat maar één arm zien, dus ja.. dat kunnen ook aanwijzingen zijn![]()
TVP. Op welke tijd verschijnt dat Japanse hint linksonderin bij dat filmpje?
Oke. Nouja misschien dat het verschijnt om Erik ook verdacht te maken. Dan komt hij dus in het rijtje van Hind (rode sleutelhanger), Sanne (brief van Mol) en Loretta die het dus niet zijn..quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Weetniet, zie geen tijd erbij.. maar iig bij Erik in het begin, maar daar kan ik niet op klikken en daarna een keer bij PJH. Precieze tijd weet ik dus niet.
ja dat zou me ook echt niet verbazen. Ben zo benieuwd naar de aflevering van morgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:02 schreef Terreros85 het volgende:
Het kan dus ook nog best Frits Sissing zijn. Die hebben we ook nog niet gezien.
Ik ook. Genoeg om op te letten in ieder geval, hahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef SilverBrooke het volgende:
[..]
ja dat zou me ook echt niet verbazen. Ben zo benieuwd naar de aflevering van morgen
donderdag pasquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef ReWout het volgende:
Waar is de aflevering van gisterenkan hem niet vinden...
NOU, ZO TROUW ZIE JE ER ANDERS NIET UIT ALS JE ER NU PAS ACHTERKOMT!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef Simple_Mind het volgende:
Oh, kom er nu pas achter dat het alweer begonnen is!
*gaat gelijk de afgelopen aflevering kijken*
- sinds 6 jaar een trouwe wie-is-de-mol-kijker
hahaha da's wel teleurstellend jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
NOU, ZO TROUW ZIE JE ER ANDERS NIET UIT ALS JE ER NU PAS ACHTERKOMT!
Om dezelfde reden verdenk ik Manuel. Overigens was Jon de slechtste mol ever dus daar vergelijk ik nieuwe mollen liever niet mee.quote:Het kan dus ook nog best Frits Sissing zijn. Die hebben we ook nog niet gezien.
Waarom?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:45 schreef sverbern het volgende:
[..]
Om dezelfde reden verdenk ik Manuel. Overigens was Jon de slechtste mol ever dus daar vergelijk ik nieuwe mollen liever niet mee.
Ziet er vaag uit idd...................!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:34 schreef SMutzskii het volgende:
Op een ander forum stond deze site:
http://www.nietsiswathetlijkt.com/
Zou die echt wat met wie is de mol te maken hebben?
Wat is de iT?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:04 schreef .aeon het volgende:
Dat is toch het logo van de iT? Lijkt me niks met WIDM te maken te hebben..
Mwah, niet helemaal....quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:04 schreef .aeon het volgende:
Dat is toch het logo van de iT? Lijkt me niks met WIDM te maken te hebben..
opgelost dus!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:49 schreef .aeon het volgende:
zie: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42500882
ehhhh???quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:07 schreef Jules4Barca het volgende:
Wel geinig gevonden die site. Maar of het er iets mee te maken heeft? Deze is ook leuk: www.kennisismacht.nl
Want in aflevering 1 weten ze al wie er gaan afvallen??quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:09 schreef bierjoost het volgende:
Die theorie waarbij er elke afl. 3 kandidaten vallen moet wel goed zijn gewoon. Ik denk echter wel dat nu deze hint al gekraakt is, de producers de aflevering nu zo gaan knippen dat het moeilijker wordt om de hints door te hebben. (kut zin, maar je snapt wat ik bedoel)
quote:Directeur Publieke Omroep op non-actief »Wie is de Mol ook live te volgen via mobiele telefoon
Het realityprogramma Wie is de Mol? is vanaf de tweede uitzending op donder- dagavond ook rechtstreeks te volgen via de mobiele telefoon. Men kan daarvoor de website m.wieisdemol.avro.nl bezoeken, zo heeft de AVRO laten weten. “Niet alleen op televisie en mobiel is Wie is de Mol te volgen, maar ook op Twitter en internet“, vertelt een zegsvrouw. “Al meer dan 8000 mensen volgen de tweets van de mol en wieisdemol.avro.nl heeft binnen een paar dagen al meer dan 120.000 unieke bezoekers gehad.“
ze zullen meer hints dan 2 per aflevering erin moeten verwerken wil je er zeker van zijn dat je alle niet-mollen hebt gehad tegen het einde van afl. 3. Misschien dat er bij het monteren hints weggelaten worden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:30 schreef Minette het volgende:
[..]
Want in aflevering 1 weten ze al wie er gaan afvallen??
Je kunt op die manier een aantal hints per aflevering doen waardoor er bijvoorbeeld 2 afvallen, maar wie de vragen het slechtst beantwoordt kun je niet beïnvloeden, dus daar gaat je 3de al, want wat als Hind of Sanne er deze keer uitgaat? Dan mis je een niet-mol.
Dan kunnen de deelnemers het idd wel weten in aflevering 3....quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:12 schreef TeddebBraak het volgende:
[..]
ze zullen meer hints dan 2 per aflevering erin moeten verwerken wil je er zeker van zijn dat je alle niet-mollen hebt gehad tegen het einde van afl. 3. Misschien dat er bij het monteren hints weggelaten worden.
Dat bedoelde ik idd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:12 schreef TeddebBraak het volgende:
[..]
ze zullen meer hints dan 2 per aflevering erin moeten verwerken wil je er zeker van zijn dat je alle niet-mollen hebt gehad tegen het einde van afl. 3. Misschien dat er bij het monteren hints weggelaten worden.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:25 schreef SMutzskii het volgende:
Als je naar www.ikbendemol.nl gaat, wordt ie door verwezen naar de kpn website..
Wel grappig trouwens dat die vrouw Kim heet idd!quote:Die ken ik niet. Wel kan ik je alles vertellen over Internet, InternetPlusBellen, Televisie en Thuisbellen van KPN.
Hahaha, volgens mij ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:42 schreef Kinga het volgende:
LMAO, volgens mij zitten jullie waaaaay off.
Denk het ook idd, maar dat is toch juist lief van ons.. hebben die ook weer wat te lachen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:47 schreef cptmarco het volgende:
De WIDM redactie moet toch helemaal dubbel liggen van al onze theorietjes...
Ik klikte net ook op wie is de mol site .en kwam op de site van kpn terecht.OMG wat betekent dat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:00 schreef SMutzskii het volgende:
Als je ''Wie is de mol?'' intypt krijg je:
[..]
Wel grappig trouwens dat die vrouw Kim heet idd!![]()
![]()
Dat was Sanne volgens mij. Kwam erg dom over inderdaad: "Na...ga-sa-ki..."quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:57 schreef Keepertje8 het volgende:
Ik zit ff aflevering van vorige week te kijken, echt verschrikkelijk hoe Hind Nagasaki uitspreekt als ze ziet dat ze daar heen gaat. Alsof ze der nog nooit van gehoord had
Kan ook, mijn foutquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat was Sanne volgens mij. Kwam erg dom over inderdaad: "Na...ga-sa-ki..."
Hoe kom je aan die eerste link dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:16 schreef Veerboot het volgende:
Wat betreft dat backstage-filmpje als je klikt op die tekens onder in beeld bij PJ, dat is dus dit filmpje: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_afl2_s02.wmv. Als je dat s02 in de url verandert naar s01, krijg je een ander backstagefilmpje, waarschijnlijk het filmpje dat je hoort te krijgen als je op die tekens bij Erik klikt: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/avro/widmi_afl2_s01.wmv. Haal er niet zoveel uit verder, maar misschien dat iemand anders er wat in ziet.
Als het al genoemd was: excuus, nog even geen tijd gehad om helemaal bij te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij Eric?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:28 schreef Xenomaniac het volgende:
Erik is de mol, dus eigenlijk hoef ik niet meer te kijken.
De shoarma is al op. Bier is net openquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:32 schreef leukvoorlater het volgende:
Met maaltijdsalade en ier kijken.
Ja bier bedoelde ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:33 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
De shoarma is al op. Bier is net open
die arjen volgens mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand stond op de foto ze handen nog goed te doen
kwam idd niet 123 op de naam!quote:
geluid is niet best nee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Is bij jullie het geluid ook altijd zo slecht of ligt dit al seizoenen aan mijn tv? Ik versta de helft soms niet.
Die had zich wel even mogen inlezen... dit is echt zwaar onbeschoft/ongepast wat hij hier doet. Qua Japanse normen dan.quote:
dit wordt volgens mij nergens echt op prijs gesteld, iig niet door mij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef Horloge het volgende:
Die had zich wel even mogen inlezen... dit is echt zwaar onbeschoft/ongepast wat hij hier doet. Qua Japanse normen dan.
Dat leek mij ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die had zich wel even mogen inlezen... dit is echt zwaar onbeschoft/ongepast wat hij hier doet. Qua Japanse normen dan.
dan had ie beter niks kunnen zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef deepart het volgende:
Erik is de mol denk ik. Hij is de enige die de laptop zag, doet me denken aan de terug blik op borig seizoen :p
ja, Sanne (de mol)quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef bravo het volgende:
Hmm, bij het noemen van een naam, hoorde ik iemand 'de mol' zeggen.
ik ook. Was het niet sanne?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef bravo het volgende:
Hmm, bij het noemen van een naam, hoorde ik iemand 'de mol' zeggen.
idd arjen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef .aeon het volgende:
Wie zaten er nou in kamer 209? De trein had ook nummer 209
Verder deed Arjen nog wat met zijn hand op de groepsfoto.
klopt, was ook 209!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:58 schreef .aeon het volgende:
Trein of tram, iig ik zag er ook 209 op staan, zal dalijk nog eens terugkijken.
Wat maakt dat uit? f ze nu 1 of 2x drukken, het deel van de kaart veranderd niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Arjen verraad ze eigen daar! Hij drukt ook op de knop!
wat aan kan, kan ook uit!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef bravo het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? f ze nu 1 of 2x drukken, het deel van de kaart veranderd niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |