Altijd leuk ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:08 schreef cptmarco het volgende:
heerlijk, zoeken naar dingen die er niet zijn....
en waar denk je dat uit te halenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Doks het volgende:
er zijn TWEE mollen
Ja dit weten ze idd van te voren!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Volgensmij krijgen ze dat wel te horen hoor.
Maar ook het t-shirt van Frits (stond Japan op) en de opmerking van Barbara : we hebben toch een kompas? Voordat ze het doosje uberhaupt open had gemaakt...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef .aeon het volgende:
[..]
Wel, want daar in zit geen enkele verwijzing naar de mol.
Of wil je zeggen dat kennis voor de niet-mollen geen macht is?
Dit vind ik veel interessanter:
[..]
ik dacht dat er argentinie op stond... my badquote:Op zondag 10 januari 2010 21:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ook het t-shirt van Frits (stond Japan op)
Ik denk dat er negen mollen zijn en één kandidaat, gewoon om het eens om te draaien. De mollen moeten dan raden wie de kandidaat is!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:21 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik denk dat er negen mollen zijn en één kandidaat, gewoon om het eens om te draaien. De mollen moeten dan raden wie de kandidaat is!![]()
![]()
Dan gaat er nu niemand meer uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:21 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik denk dat er negen mollen zijn en één kandidaat, gewoon om het eens om te draaien. De mollen moeten dan raden wie de kandidaat is!![]()
![]()
quote:
Van je laatste linkquote:Een mol van een bepaalde stof heeft een massa (in gram) die gelijk is aan de massa van het molecuul of het atoom van die stof uitgedrukt in u.
Oh ok. Niet dat ik het snapquote:Op zondag 10 januari 2010 23:57 schreef Tegan het volgende:
Dat betekent dit. Een molecuul koolstof (C) weegt 12 u.
([ afbeelding ])
Die omrekenregel houdt dan in dat de getalwaarde 12 in gram, een mol koolstof wordt genoemd, dus 12 gram koolstof is een mol koolstof.
Dus per atoomsoort anders. En niet 1 mol = 1 u.
Nou het zou niet de eerste keer zijn dat er een pet wordt gebruikt als hint. Dennis had ook zoiets dat ie een pet droeg van El Guapo Stuntteam, waarvan je dan de laatste letters moest nemen en die achterstevoren moest lezen om mol te krijgenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:01 schreef Tegan het volgende:
Het zou veel te ver gezocht zijn voor de gemiddelde televisiekijker, als het wel zou kloppen dus
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |