haha dit is echt zoeken naar dingen die er niet zijn. Inderdaad, iedereen staat wel eens zo. En oké, Sanne heeft haar molleboekje vast. Maar Frits staat heel erg naar rechts, Hind heeft een hoofddoek om, Manuel laat maar één arm zien, dus ja.. dat kunnen ook aanwijzingen zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:42 schreef Duizendpootje het volgende:
Aan het begin van het filmpje zie je even heeeel snel de nieuwe groepsfoto..
En WEER heeft Tim zijn handen zo raar over elkaar!
Nu is hij alleen wel de enige..
Sanne heeft deze keer haar mollenboekje vast.
[ afbeelding ]
Weetniet, zie geen tijd erbij.. maar iig bij Erik in het begin, maar daar kan ik niet op klikken en daarna een keer bij PJH. Precieze tijd weet ik dus niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:44 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
haha dit is echt zoeken naar dingen die er niet zijn. Inderdaad, iedereen staat wel eens zo. En oké, Sanne heeft haar molleboekje vast. Maar Frits staat heel erg naar rechts, Hind heeft een hoofddoek om, Manuel laat maar één arm zien, dus ja.. dat kunnen ook aanwijzingen zijn![]()
TVP. Op welke tijd verschijnt dat Japanse hint linksonderin bij dat filmpje?
Oke. Nouja misschien dat het verschijnt om Erik ook verdacht te maken. Dan komt hij dus in het rijtje van Hind (rode sleutelhanger), Sanne (brief van Mol) en Loretta die het dus niet zijn..quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:01 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Weetniet, zie geen tijd erbij.. maar iig bij Erik in het begin, maar daar kan ik niet op klikken en daarna een keer bij PJH. Precieze tijd weet ik dus niet.
ja dat zou me ook echt niet verbazen. Ben zo benieuwd naar de aflevering van morgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:02 schreef Terreros85 het volgende:
Het kan dus ook nog best Frits Sissing zijn. Die hebben we ook nog niet gezien.
Ik ook. Genoeg om op te letten in ieder geval, hahaquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:05 schreef SilverBrooke het volgende:
[..]
ja dat zou me ook echt niet verbazen. Ben zo benieuwd naar de aflevering van morgen
donderdag pasquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef ReWout het volgende:
Waar is de aflevering van gisterenkan hem niet vinden...
NOU, ZO TROUW ZIE JE ER ANDERS NIET UIT ALS JE ER NU PAS ACHTERKOMT!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef Simple_Mind het volgende:
Oh, kom er nu pas achter dat het alweer begonnen is!
*gaat gelijk de afgelopen aflevering kijken*
- sinds 6 jaar een trouwe wie-is-de-mol-kijker
hahaha da's wel teleurstellend jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
NOU, ZO TROUW ZIE JE ER ANDERS NIET UIT ALS JE ER NU PAS ACHTERKOMT!
Om dezelfde reden verdenk ik Manuel. Overigens was Jon de slechtste mol ever dus daar vergelijk ik nieuwe mollen liever niet mee.quote:Het kan dus ook nog best Frits Sissing zijn. Die hebben we ook nog niet gezien.
Waarom?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:45 schreef sverbern het volgende:
[..]
Om dezelfde reden verdenk ik Manuel. Overigens was Jon de slechtste mol ever dus daar vergelijk ik nieuwe mollen liever niet mee.
Ziet er vaag uit idd...................!quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:34 schreef SMutzskii het volgende:
Op een ander forum stond deze site:
http://www.nietsiswathetlijkt.com/
Zou die echt wat met wie is de mol te maken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |