Wat is de iT?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:04 schreef .aeon het volgende:
Dat is toch het logo van de iT? Lijkt me niks met WIDM te maken te hebben..
Mwah, niet helemaal....quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:04 schreef .aeon het volgende:
Dat is toch het logo van de iT? Lijkt me niks met WIDM te maken te hebben..
opgelost dus!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:49 schreef .aeon het volgende:
zie: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42500882
ehhhh???quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:07 schreef Jules4Barca het volgende:
Wel geinig gevonden die site. Maar of het er iets mee te maken heeft? Deze is ook leuk: www.kennisismacht.nl
Want in aflevering 1 weten ze al wie er gaan afvallen??quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:09 schreef bierjoost het volgende:
Die theorie waarbij er elke afl. 3 kandidaten vallen moet wel goed zijn gewoon. Ik denk echter wel dat nu deze hint al gekraakt is, de producers de aflevering nu zo gaan knippen dat het moeilijker wordt om de hints door te hebben. (kut zin, maar je snapt wat ik bedoel)
quote:Directeur Publieke Omroep op non-actief »Wie is de Mol ook live te volgen via mobiele telefoon
Het realityprogramma Wie is de Mol? is vanaf de tweede uitzending op donder- dagavond ook rechtstreeks te volgen via de mobiele telefoon. Men kan daarvoor de website m.wieisdemol.avro.nl bezoeken, zo heeft de AVRO laten weten. “Niet alleen op televisie en mobiel is Wie is de Mol te volgen, maar ook op Twitter en internet“, vertelt een zegsvrouw. “Al meer dan 8000 mensen volgen de tweets van de mol en wieisdemol.avro.nl heeft binnen een paar dagen al meer dan 120.000 unieke bezoekers gehad.“
ze zullen meer hints dan 2 per aflevering erin moeten verwerken wil je er zeker van zijn dat je alle niet-mollen hebt gehad tegen het einde van afl. 3. Misschien dat er bij het monteren hints weggelaten worden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:30 schreef Minette het volgende:
[..]
Want in aflevering 1 weten ze al wie er gaan afvallen??
Je kunt op die manier een aantal hints per aflevering doen waardoor er bijvoorbeeld 2 afvallen, maar wie de vragen het slechtst beantwoordt kun je niet beïnvloeden, dus daar gaat je 3de al, want wat als Hind of Sanne er deze keer uitgaat? Dan mis je een niet-mol.
Dan kunnen de deelnemers het idd wel weten in aflevering 3....quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:12 schreef TeddebBraak het volgende:
[..]
ze zullen meer hints dan 2 per aflevering erin moeten verwerken wil je er zeker van zijn dat je alle niet-mollen hebt gehad tegen het einde van afl. 3. Misschien dat er bij het monteren hints weggelaten worden.
Dat bedoelde ik idd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:12 schreef TeddebBraak het volgende:
[..]
ze zullen meer hints dan 2 per aflevering erin moeten verwerken wil je er zeker van zijn dat je alle niet-mollen hebt gehad tegen het einde van afl. 3. Misschien dat er bij het monteren hints weggelaten worden.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:25 schreef SMutzskii het volgende:
Als je naar www.ikbendemol.nl gaat, wordt ie door verwezen naar de kpn website..
Wel grappig trouwens dat die vrouw Kim heet idd!quote:Die ken ik niet. Wel kan ik je alles vertellen over Internet, InternetPlusBellen, Televisie en Thuisbellen van KPN.
Hahaha, volgens mij ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:42 schreef Kinga het volgende:
LMAO, volgens mij zitten jullie waaaaay off.
Denk het ook idd, maar dat is toch juist lief van ons.. hebben die ook weer wat te lachen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:47 schreef cptmarco het volgende:
De WIDM redactie moet toch helemaal dubbel liggen van al onze theorietjes...
Ik klikte net ook op wie is de mol site .en kwam op de site van kpn terecht.OMG wat betekent dat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:00 schreef SMutzskii het volgende:
Als je ''Wie is de mol?'' intypt krijg je:
[..]
Wel grappig trouwens dat die vrouw Kim heet idd!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |