dit wordt volgens mij nergens echt op prijs gesteld, iig niet door mij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef Horloge het volgende:
Die had zich wel even mogen inlezen... dit is echt zwaar onbeschoft/ongepast wat hij hier doet. Qua Japanse normen dan.
Dat leek mij ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:45 schreef Horloge het volgende:
[..]
Die had zich wel even mogen inlezen... dit is echt zwaar onbeschoft/ongepast wat hij hier doet. Qua Japanse normen dan.
dan had ie beter niks kunnen zeggenquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:50 schreef deepart het volgende:
Erik is de mol denk ik. Hij is de enige die de laptop zag, doet me denken aan de terug blik op borig seizoen :p
ja, Sanne (de mol)quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef bravo het volgende:
Hmm, bij het noemen van een naam, hoorde ik iemand 'de mol' zeggen.
ik ook. Was het niet sanne?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef bravo het volgende:
Hmm, bij het noemen van een naam, hoorde ik iemand 'de mol' zeggen.
idd arjen!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:55 schreef .aeon het volgende:
Wie zaten er nou in kamer 209? De trein had ook nummer 209
Verder deed Arjen nog wat met zijn hand op de groepsfoto.
klopt, was ook 209!quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:58 schreef .aeon het volgende:
Trein of tram, iig ik zag er ook 209 op staan, zal dalijk nog eens terugkijken.
Wat maakt dat uit? f ze nu 1 of 2x drukken, het deel van de kaart veranderd niet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
Arjen verraad ze eigen daar! Hij drukt ook op de knop!
wat aan kan, kan ook uit!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:00 schreef bravo het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? f ze nu 1 of 2x drukken, het deel van de kaart veranderd niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |