quote:Op maandag 18 januari 2010 17:16 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Kijk nog eens goed naar het afvallen van Tim. Eerste 2x 3 nadrukkelijke klopjes van Manuel. Dan valt Tim af. Verbeeld ik mij nu dingen of kan Manuel dan zijn lach niet inhouden? Kim kijkt ook heel vreemd naar hem terwijl hij buiten beeld is (48:23).
Of is dit typisch een gevalletje kokervisie van mij?
Haiti laat de boel inderdaad in het honderd lopenquote:
Het zou ook binaire code kunnen zijnquote:Op maandag 18 januari 2010 17:47 schreef Veerboot het volgende:
Nog even over die globes in de interviewfilmpjes die soms aan en dan weer uit staan: zou daar morse code door middel van lichtsignalen in kunnen zitten? Is de vraag wel hoe je het precies met 'lezen'. Is bijvoorbeeld globe aan = lang en globe uit = kort, óf is het zo dat een verlichte globe die langer dan een x aantal seconden in beeld is = lang en korter dan een x aantal seconden in beeld = kort? En welke volgorde moet je aanhouden? De volgorde van in beeld komen in de filmpjes (en stopt het dan nadat alle personen één keer langs zijn geweest of gewoon het hele filmpje door) óf moet je bijvoorbeeld de volgorde aanhouden op dat bord dat achter ze staat? Iemand zin om alle globes op een rij te zetten en te kijken of er iets te ontcijferen valt?
Wie is er pontificaal midden in beeld terwijl hij dat zegt? Juist ja: Manuel.quote:Geld voor de pot verdienen de deelnemer met het uitvoeren van opdrachten, maar de mol in hun midden saboteert die.
Heb ik niet gezien, maar de tekst van de Japanner in zijn 'overzichtskamer' was duidelijk bewerkt. Daar zou een hint in kunnen zitten. (Dat is een hint die werd gebruikt toen Nico de mol was, dacht ik.)quote:Op maandag 18 januari 2010 17:56 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet of het al voorbij is gekomen. Maar zat er in aflevering 2 nou nog zo'n duidelijke hint? A la rode sleutelhanger van Hind in aflevering 1?
quote:
Lees de titel eens. Lees het topic eens.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Afwachten dus of het donderdag door gaat..(wat in Haiti is gebeurd is wel erg hoor)
Ja lieverd, ik moet alles om alles om te weten..idd om 22.00u gaat het door. zei Gerard Timmer van de PO bij Boulevard.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lees de titel eens. Lees het topic eens.![]()
![]()
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja lieverd, ik moet alles om alles om te weten..
Dat is er dan niet nee, maar dat maakt de mol toch niet uit? De mol (zie voorgaande series) geniet er juist van als opdrachten de mist in gaan. Dan hoeft de mol alleen nog de intentie te wekken dat hij het niet wil, en weg zijn de verdenkingen. Daarom hekel ik ook kandidaten die mollen.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Maar als kandidaten mollen, en als de mol zijn best doet bij opdrachten, wat is dan nog het verschil tussen de twee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |