quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:23 schreef Kinga het volgende:
Hind weer in het rood.
Dat zou jammer zijn ja, maar bij kim is het toch wel veel overduidelijker dan bij de rest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat we weer een editie hebben met 5 nepmollen waardoor de echte mol geen hol hoeft te doen
voor mij niet. Ik vind het prettige beeldvullingquote:
Inderdaad want hij wist vooraf al dat iemand over hetzelfde stuk asfalt zou rijdenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:24 schreef Felagund het volgende:
Dus Arjen heeft wss gewoon het heel slim gespeeld als mol
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
voor mij niet. Ik vind het prettige beeldvulling
Nee, dat hij zelf dus toch ook gedaan? Iedereen heeft dit tenminste een keer gedaan, hijzelf ook, voor de rest geen overbodige fouten gemaakt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Inderdaad want hij wist vooraf al dat iemand over hetzelfde stuk asfalt zou rijden
Bedoel ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, dat hij zelf dus toch ook gedaan? Iedereen heeft dit tenminste een keer gedaan, hijzelf ook, voor de rest geen overbodige fouten gemaakt.
En in de kleur van haar blauwe jurk nog wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:26 schreef Oidale het volgende:
Hind herinnert zich Argentinie nog wel heel goed.
Heb je in Japan gewoond?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:28 schreef Ascendancy het volgende:
Ik kan een klein beetje japans, helaas geen bijvoeglijke naamwoorden en dergelijke, dus dan heb je er nog niets aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |