Humor van de bovenste plankquote:Op maandag 18 januari 2010 13:33 schreef 3FMaster het volgende:
Wat een spelletjes.
Kane ja, Kane nee, Stereofurniks, vrouw boert zoek.
Echt, je moet er maar opkomenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Humor van de bovenste plank
Succes!quote:
Echt slecht ja. "het hyvesprofiel van Annette" past niet eensquote:
Big Girl staat bovenaan, dat vind ik nog wel de kutste. Maarja je scoort wel punten bij de fans met zulke tekstenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:48 schreef ScottTracy het volgende:
Mika in de canon wtfDan maar Grace Kelly, die is nog wel draaglijk...
Ja ik heb de dikkevrouwengemeenschap ook altijd verantwoordelijk gehouden voor het succes van dat nummer. We Are Golden is wel oké maar lijkt zoveel op Heaven Is a Place on Earth.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:52 schreef alors het volgende:
[..]
Big Girl staat bovenaan, dat vind ik nog wel de kutste. Maarja je scoort wel punten bij de fans met zulke teksten
Ik heb We Are Golden gestemd, vond het eerst maar zozo, maar nu heel leuk![]()
en hij gaat verderquote:Op maandag 18 januari 2010 13:05 schreef themauster het volgende:
Domien begon over een hit voor Haiti op twitter en zo reageerde Kink FM/oud radio 3 dj Arjen Grolleman:
[..]
![]()
Die gemeenschap is groter dan je denkt , alleen volgens die gemeenschap val je er pas onder boven maatje 46quote:Op maandag 18 januari 2010 13:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja ik heb de dikkevrouwengemeenschap ook altijd verantwoordelijk gehouden voor het succes van dat nummer. We Are Golden is wel oké maar lijkt zoveel op Heaven Is a Place on Earth.
Teringquote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef themauster het volgende:
Wat een aanwinst voor onze maatschappij is dit en niet eens een troll : bij mn neefjes een gesprek
Halverwege OP ben ik gestopt met lezenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef themauster het volgende:
Wat een aanwinst voor onze maatschappij is dit en niet eens een troll : bij mn neefjes een gesprek
In VBL is hij ook al zo'n aanwinst, hij is voor Vitesse.... dat zegt veelquote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef themauster het volgende:
Serieusquote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef gerbenp het volgende:
3FMaster zit vandaag in het popduel las ik net op Twitter
Klopt... hij deed het goed vorige week. Succes!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef 3FMaster het volgende:
Tegenkandidaat is bij zijn 4de dag. Oef!
Vond ik ook ja... hoorde 'em wel bij 'you'll speak when you're spoken to' maar hij was moeilijker dan die anderequote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef alors het volgende:
Die was vet moeilijk, gemeen!!!
Inderdaad flauw... maar toch ging 't echt niet slecht hoor, bijna een shootout afgedwongen. Alleen het hoofdrekenen hèquote:
Ja kloptquote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Inderdaad flauw... maar toch ging 't echt niet slecht hoor, bijna een shootout afgedwongen. Alleen het hoofdrekenen hè
Room Elevenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef themauster het volgende:
weer een nederlands bandje die stopt : http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42997718
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef themauster het volgende:
weer een nederlands bandje die stopt : http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42997718
quote:Ik vond al dat Janne wel heel lang na moest denken over een antwoord zaterdag... Room Eleven stopt dus! http://bit.ly/7IL0yJ .
quote:Hoor de eerste details over de programmering van Radio 555. Wordt bijzonder! Waarschijnlijk straks meer in de Coen & Sander show! #radio555
Jammer, maar ben benieuwd naar de solo carierre van die Janne. Mooie stem/uitstraling heeft zequote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef themauster het volgende:
... en Broekie! Die is een nog veel grotere fan.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Regelt iemand opvang voor sirolf?
Owja! Zou ik die haast vergetenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en Broekie! Die is een nog veel grotere fan.
Nieuw Zeeland ofzo dacht ik.quote:
Ik denk allebei.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland ofzo dacht ik.
Of hoop ik dat?
Enkeltje was het toch?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nieuw Zeeland ofzo dacht ik.
Of hoop ik dat?
Damn, wat tof ! Dacht dat Annemieke ook bij Noorderslag zou zijn maar ik heb haar helemaal niet gezienquote:Op maandag 18 januari 2010 16:50 schreef themauster het volgende:
Vanavond Annemiekein 3 voor 12 radio ipv Eric en Sharid
Je had haar kontje nog wel ff van dichtbij willen bekijken?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, wat tof ! Dacht dat Annemieke ook bij Noorderslag zou zijn maar ik heb haar helemaal niet gezien.
ouwe lullendag ?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef Bol_Wan het volgende:
hmm weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn..
wrm is Corton der niet eigenlijk?
Tussen half 6 en 20 voor 6quote:
fap fap fap fapquote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je had haar kontje nog wel ff van dichtbij willen bekijken?
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
na dat heel moke hem erin gestopt heeft , nee dank je
Nee, die gaan er ff tussenuit. Room Eleven daarentegen stopt welquote:Op maandag 18 januari 2010 17:27 schreef Brennel het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...........demiddag!
Las ik nou dat The Killers er even mee stoppen?
Zekerquote:Op maandag 18 januari 2010 17:32 schreef wolfrolf het volgende:
gobble gobbleR_J
Jewel is wel babe trouwens
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je had haar kontje nog wel ff van dichtbij willen bekijken?
Daarom zei ik ook 'even'. Gelukkig stoppen ze niet helemaal. Room Eleven daarintegenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die gaan er ff tussenuit. Room Eleven daarentegen stopt wel
Voor een hele lange tijd hoop ikquote:
Sorryquote:Op maandag 18 januari 2010 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi Paultjuuuuuhhhhh
Je nickname is niet meer cool zo man
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef themauster het volgende:
Bart zat in Starmaker, waar K-otic uit kwam, dat was ver voor al die Idols onzin, en ook veel leukerquote:Op maandag 18 januari 2010 16:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil je dan de Bart versie horen van Idols
quote:
All true! RT @radiofreak Nieuwslezers van de 7 radiostations zorgen voor het nieuws op #Radio555, onder redactie van NOS Headlines
Erik de Zwartquote:Op maandag 18 januari 2010 17:55 schreef themauster het volgende:
Volgende duo bekend: Ruud de wild en Erik de Zwart
quote:
Nou, das ook niet aardig Brennelquote:Op maandag 18 januari 2010 18:48 schreef Brennel het volgende:
Daar heb je dat gedrocht ook weer hoor
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:14 schreef Captain_Slow het volgende:
Kan ik de radio weer aanzetten?
?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vrijdag, 19:00 uur.
Zolang duurt mijn radiostilte.
ik ook hier nuquote:Op maandag 18 januari 2010 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Ah, geweldig Kyteman! Fuck, gewoon kippenvel toen ze Sorry gingen spelen. Angstig lekker.
Ik vroeg het me ook al af. 'k hoop van wel iig.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Zou Domien nog Room Eleven gaan draaien vandaag?
Zie http://www.radiofreak.nl/radio555.phpquote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik even vragen hoe dat zit met radio555... Hoe zit dat?
quote:
Hispaniola-West, drie maal vijf.quote:
Ik voelde het ook al wel aankomen, aangezien het al maandenlang heel erg stil was rond Room Eleven,zowel qua optredens als op hun site. Mja, afwachten wat Janne solo gaat doen (maar eigenlijk dus gewoon met een nieuwe band, met daarin 2 ex-Room Eleven muzikanten).quote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af. 'k hoop van wel iig.
God, wat baal ik er van zeg. Nou zat het er ook al aan te komen, ze waren idd al bezig met het opzetten van "solo" carrières, maar dan nog, dit nieuws op Blue Monday, geen leuke combinatie
Reactie van Janne al gelezen? >> http://schradinova.tumblr.com/post/341202869/room-eleven
Domienquote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
'allo!
Eej!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Nou, das ook niet aardig Brennel
Goeiesavondsquote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
'allo!
KEVIN! en DER RUDY dan? was die er niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien. Was je er afgelopen zaterdag trouwens ook bij? Heb je niet gezien.. Wel Kevin en Giel
Dag meneer-achter-de-knopjes!quote:
Nope, Der Rudy heb ik niet gezienquote:Op maandag 18 januari 2010 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KEVIN! en DER RUDY dan? was die er niet?
Goed dat ze wat voor het goede doel doen, maar ik verwacht dat ik die dag op KXR zal zitten, nog meer troep als dat er nu al wordt gedraaidquote:Op maandag 18 januari 2010 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zie http://www.radiofreak.nl/radio555.php
kvind em juist supertof.. die eentonigheid stoort me niet, die up tempoheid vind ik ook lekkerquote:Op maandag 18 januari 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Train.. Sorry, maar ik vind het echt een vreselijk dramatische plaat. Wel lekker up-tempo, maar zo vreselijk eentonig gezongen.
Die doen ook een soort van mee, maar meer een achter de schermen iets geloof ikquote:Op maandag 18 januari 2010 19:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Goed dat ze wat voor het goede doel doen, maar ik verwacht dat ik die dag op KXR zal zitten, nog meer troep als dat er nu al wordt gedraaid
Ja, en de stem is niet heel geweldig, een beetje net zoals die Fire Flies..quote:Op maandag 18 januari 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Train.. Sorry, maar ik vind het echt een vreselijk dramatische plaat. Wel lekker up-tempo, maar zo vreselijk eentonig gezongen.
Typische hate it or love it plaat, denk ikquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kvind em juist supertof.. die eentonigheid stoort me niet, die up tempoheid vind ik ook lekker![]()
Het gaat ook van links naar rechts en weer terug ,duidelijkheid is nu niet het sterkste punt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Die doen ook een soort van mee, maar meer een achter de schermen iets geloof ikVolgde het niet helemaal
Ik vond 'm de eerste keer al niet echt super, en dat wordt nou ook niet bepaald beter. Heb dus maar een stukje Serious Request erbij gepakt.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:11 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik begin met trouwens redelijk te ergeren aan die 30s to Mars plaat, die stem wordt steeds meer een zeurstem als je hem vaker hoort...
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, maak ik zo'n grote indruk met m'n opname-opmerking dat jullie massaal stil zijn?
[edit]
Ah, leven!
pwnedquote:Op maandag 18 januari 2010 20:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, want dit soort gesprekken kun je inderdaad goed voorbereiden.
Nee klopt, ik bedoelde ook meer dat de beller een beetje zenuwachtig was volgens mij (begrijpelijk ook). Verkeerde woordkeuze...quote:Op maandag 18 januari 2010 20:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, want dit soort gesprekken kun je inderdaad goed voorbereiden.
Oh, hier waren ze gistermiddag al best wel groen, en vandaag heb ik eigenlijk geen sneeuw meer gezien (of hooguit hier en daar een klein verdwaald bergje). Aan de ene kant jammer, want het ziet er mooi, maar aan de andere kant scheelt het een hoop geglibber en geglij.O-)quote:Op maandag 18 januari 2010 20:33 schreef alors het volgende:
omg de weilanden zijn weer groenalleen nu is het donker en zie ik er alsnog niks van...
Och, bij mij rijd geen enkele bus op tijd, maar da's meer omdat er elke 6 minuten een bus komt en die gewoon hard doorkachelen als er niemand bij een halte staat.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:47 schreef alors het volgende:
buschauffeurs... Kan dat volk a. Niet eens op tijd vertrekken en b. Niet eens doorgassen, gvd mijn aansluiting gemist. Oh nu wordt het helemaal mooi, toeterfight met een vrachtwagenchauffeur
Dat cijfer valt bij die kritiek eigenlijk nog wel mee..quote:Op maandag 18 januari 2010 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Echt goed is deze opname niet of wel?. Destine recensie (lachen).
Hebben jullie geen reflecterendequote:Op maandag 18 januari 2010 20:33 schreef alors het volgende:
omg de weilanden zijn weer groenalleen nu is het donker en zie ik er alsnog niks van...
luxe verschijnsel die straks bij de ns ook gaat voorkomen, iedere 10 minuten een trein.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, bij mij rijd geen enkele bus op tijd, maar da's meer omdat er elke 6 minuten een bus komt en die gewoon hard doorkachelen als er niemand bij een halte staat.
Ze zijn dus óf te vroeg óf te laat.
Bij zulke kritiek zit je inderdaad te denken aan een 2 vanwege de moeite, maar volgens mij geven ze daar niet vaak lager als een 4quote:Op maandag 18 januari 2010 20:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat cijfer valt bij die kritiek eigenlijk nog wel mee..
Ze zou toch niet zelf op haar eigen festival gaan spelen?
Zal wel volgens hetzelfde principe als Serious Request gaan denk ik, dus tussen de journaals op Nederland 1 in.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:01 schreef themauster het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Radio 555 ook op tv wordt uitgezonden net als 5 jaar geleden, ook erg leuke meekijk radio
We zullen zien , morgen zullen wel de rest van djs bekend worden gemaakt. Stenders&Van Inkel zal mooi worden als dat officieel doorgaat, voor de rest hoop ik op Ekdom van 3. Er zullen wel 2 djs zijn per stationquote:Op maandag 18 januari 2010 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel volgens hetzelfde principe als Serious Request gaan denk ik, dus tussen de journaals op Nederland 1 in.
2 DJ's per station.... Domien (3FM) en Daniël (SLAM!FM)?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef themauster het volgende:
[..]
We zullen zien , morgen zullen wel de rest van djs bekend worden gemaakt. Stenders&Van Inkel zal mooi worden als dat officieel doorgaat, voor de rest hoop ik op Ekdom van 3. Er zullen wel 2 djs zijn per station
Het zijn vrienden,zou kunnenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
2 DJ's per station.... Domien (3FM) en Daniël (SLAM!FM)?
Giel zal ook wel iets in de ochtend doen denk ik....
quote:Net gehoord dat ik waarschijnlijk mag aftrappen om 06.00 uur op #radio555, morgen definitief schema
Dat is al de 2e hehe op twitter wordt steeds een hyves gespamdquote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef hole1988 het volgende:
er is ook al een hyves http://radio555.hyves.nl (draag ik over)
wat bedoel jequote:Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is al de 2e hehe op twitter wordt steeds een hyves gespamd
Er is vandaag ook een ander hyves opgezet , die heeft inmiddels meer leden en die wordt steeds gespamd op twitterquote:
Die persoon kan duidelijk niet designen, sjeesh!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Er is vandaag ook een ander hyves opgezet , die heeft inmiddels meer leden en die wordt steeds gespamd op twitter
http://radio555ned.hyves.nl/
Ziet er indd vreselijk uit, gelukkig heb ik een hekel aan hyves en zit ik er niet echt meequote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die persoon kan duidelijk niet designen, sjeesh!
dat kan inderdaad beter. Ik ben ook niet echt van de design maar de mijne (nog wel) ziet er beter uitquote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Dankje voor je snelle reactie, er komt spontaan schot in de zaak.
Zou je de 3FM-account een uitnodiging willen sturen om beheerder van de hyve te worden? Dat is dan de account waar je ook al een hyvesbericht naar hebt gestuurd (Redactie 3FM).
Dan gaan we morgen de boel doormailen aan hyves en kunnen we de hyve gebruiken voor de actie aanstaande donderdag.
Bedankt voor je medewerking!
En dan wordt er nog niet eens Comic Sans gebruiktquote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, Michiel en Domien zijn echt de enige die hem draaien en zie zullen hem tot in de zomer wel blijven draaien...quote:Op maandag 18 januari 2010 21:33 schreef Timo20 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE in gods naam niet deze butt plaat![]()
![]()
Ah, via het 'Redactie 3FM' Hyves-account. Daar heb ik regelmatig mee puingeruimd op de 3FM-hyvepagina's tijdens m'n stageperiode.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat kan inderdaad beter. Ik ben ook niet echt van de design maar de mijne (nog wel) ziet er beter uit
maar goed degene die ik heb opgericht draag ik over ,ik heb hem geclaimd voordat iemand anders mee aan de haal ging.
[..]
En daarvoor hebben we dus de mute knop uitgevondenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, Michiel en Domien zijn echt de enige die hem draaien en zie zullen hem tot in de zomer wel blijven draaien...
Mwoaah..quote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, Michiel en Domien zijn echt de enige die hem draaien en zie zullen hem tot in de zomer wel blijven draaien...
Welke ?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:33 schreef Timo20 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE in gods naam niet deze butt plaat![]()
![]()
Want want (was het volgens mij )quote:
Die is ook omgedoopt tot een beheerdersaccountquote:Op maandag 18 januari 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, via het 'Redactie 3FM' Hyves-account. Daar heb ik regelmatig mee puingeruimd op de 3FM-hyvepagina's tijdens m'n stageperiode.
Ej !quote:Op maandag 18 januari 2010 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Want want (was het volgens mij )
Hanssie![]()
![]()
Mwoaah: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=want+want&zoekop=artiestquote:
Volgens mij ookquote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef evert het volgende:
waar is michiel eigenlijk?
en annemiek heb ik het weekend helemaal niet gehoord, ook niet op noorderslag, eerste uren dit jaar voor haar?
luister maar eens terug http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ddna/20100116-20.wmaquote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef evert het volgende:
en annemiek heb ik het weekend helemaal niet gehoord, ook niet op noorderslag, eerste uren dit jaar voor haar?
Michiel heeft een weekje vrij, en Annemieke was wel degelijk op Noorderslag, op zaterdagavond.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef evert het volgende:
link doet het niet ... tell me... wat is het?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
luister maar eens terug http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ddna/20100116-20.wma
laad de link maar eens in WMP dan hoor je annemieke op noorderslagquote:Op maandag 18 januari 2010 21:59 schreef evert het volgende:
[..]
link doet het niet ... tell me... wat is het?
opvallend, 3fm geeft kane kaarten weg en michiel is vrij....quote:Op maandag 18 januari 2010 21:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel heeft een weekje vrij, en Annemieke was wel degelijk op Noorderslag, op zaterdagavond.
quote:Op maandag 18 januari 2010 22:03 schreef evert het volgende:
[..]
opvallend, 3fm geeft kane kaarten weg en michiel is vrij....
Prima!quote:Op maandag 18 januari 2010 22:47 schreef hole1988 het volgende:
redactie3fm is nu beheerder van http://radio555.hyves.nl/
Hej ! maar wat te denken van wat nu op 3FM is te horen. Damn, wat een track !quote:Op maandag 18 januari 2010 23:26 schreef ScottTracy het volgende:
Goedemiddag
Kwam effe binnenvallen met Keep the Car Running. Heerlijk!
Leuk om Annemieke weer eens te horen btw!
Nou wil ik die droom weten ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 05:20 schreef Brennel het volgende:
Mogge
Ik werd ruw gewekt uit een bizarre droom. Gebeurt niet vaak dat ik op dit tijdstip blij met de wekker ben
Mogguh Hansquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:00 schreef -Hans- het volgende:
Hallo Nederland !
Dat was lekker wakker worden met The Final Countdown en Right Beside You van Sophie B. Hawkins. Vooral het eind van de plaat is zooooooo mooi![]()
.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:00 schreef -Hans- het volgende:
Hallo Nederland !
Dat was lekker wakker worden met The Final Countdown en Right Beside You van Sophie B. Hawkins. Vooral het eind van de plaat is zooooooo mooi![]()
.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]hier net op de bouwplaat jongens tegen elkaar we blijven toch niet giel luisteren , hup naar veronica. Gelijk gejuich van de bouwplaats en station ernaast
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:16 schreef themauster het volgende:
Geen Ekdom geloof ik bij Radio 555![]()
Giel Beelen&Edwin Evers
Coen Swijnenberg&Frits Spits
Het moet ook in hun eigen rooster passen vermoed ik..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Waarom juist die twee 3FM-dj's als je Ekdom, Stenders en Veenstra aan boord hebt?
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Waarom juist die twee 3FM-dj's als je Ekdom, Stenders en Veenstra aan boord hebt?
Mwah, daar máak je ruimte voor, neem ik aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het moet ook in hun eigen rooster passen vermoed ik..
Roelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]hier net op de bouwplaat jongens tegen elkaar we blijven toch niet giel luisteren , hup naar veronica. Gelijk gejuich van de bouwplaats en station ernaast
Je zat zeker in de spreekstalquote:
Giel zit nog steeds "gewoon" boven de miljoen toch? Dan zal hij toch wel iets goed doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Onbegrijpelijk dat veel 3fm-ers nog luisteren naar programma wat amper muziek draait en in die tussentijd niet leuk is.
tijd niet geluisterd, maar toch niets veranderd.
Omdat die combinatie niet echt uniek meer is ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of de rest is nog meer baggerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Giel zit nog steeds "gewoon" boven de miljoen toch? Dan zal hij toch wel iets goed doen
Laatste treetje nodig om de bovenste plank te halen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over klassiekers gesproken.![]()
![]()
The Unforgettable Fire
![]()
![]()
Voormij eigenlijk ook, gisteren goed doorgekomen. Nu doodop van onrustige nacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:41 schreef themauster het volgende:
De TT was wel ene hoax dit jaar, gister niks gemerkt van een Blue monday het is eerder een Blue tuesday
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |