En dan wordt er nog niet eens Comic Sans gebruiktquote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die persoon kan duidelijk niet designen, sjeesh!
Ja, Michiel en Domien zijn echt de enige die hem draaien en zie zullen hem tot in de zomer wel blijven draaien...quote:Op maandag 18 januari 2010 21:33 schreef Timo20 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE in gods naam niet deze butt plaat![]()
![]()
Ah, via het 'Redactie 3FM' Hyves-account. Daar heb ik regelmatig mee puingeruimd op de 3FM-hyvepagina's tijdens m'n stageperiode.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat kan inderdaad beter. Ik ben ook niet echt van de design maar de mijne (nog wel) ziet er beter uit
maar goed degene die ik heb opgericht draag ik over ,ik heb hem geclaimd voordat iemand anders mee aan de haal ging.
[..]
En daarvoor hebben we dus de mute knop uitgevondenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, Michiel en Domien zijn echt de enige die hem draaien en zie zullen hem tot in de zomer wel blijven draaien...
Mwoaah..quote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, Michiel en Domien zijn echt de enige die hem draaien en zie zullen hem tot in de zomer wel blijven draaien...
Welke ?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:33 schreef Timo20 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE in gods naam niet deze butt plaat![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |