En dan wordt er nog niet eens Comic Sans gebruiktquote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die persoon kan duidelijk niet designen, sjeesh!
Ja, Michiel en Domien zijn echt de enige die hem draaien en zie zullen hem tot in de zomer wel blijven draaien...quote:Op maandag 18 januari 2010 21:33 schreef Timo20 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE in gods naam niet deze butt plaat![]()
![]()
Ah, via het 'Redactie 3FM' Hyves-account. Daar heb ik regelmatig mee puingeruimd op de 3FM-hyvepagina's tijdens m'n stageperiode.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:30 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat kan inderdaad beter. Ik ben ook niet echt van de design maar de mijne (nog wel) ziet er beter uit
maar goed degene die ik heb opgericht draag ik over ,ik heb hem geclaimd voordat iemand anders mee aan de haal ging.
[..]
En daarvoor hebben we dus de mute knop uitgevondenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, Michiel en Domien zijn echt de enige die hem draaien en zie zullen hem tot in de zomer wel blijven draaien...
Mwoaah..quote:Op maandag 18 januari 2010 21:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, Michiel en Domien zijn echt de enige die hem draaien en zie zullen hem tot in de zomer wel blijven draaien...
Welke ?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:33 schreef Timo20 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE in gods naam niet deze butt plaat![]()
![]()
Want want (was het volgens mij )quote:
Die is ook omgedoopt tot een beheerdersaccountquote:Op maandag 18 januari 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, via het 'Redactie 3FM' Hyves-account. Daar heb ik regelmatig mee puingeruimd op de 3FM-hyvepagina's tijdens m'n stageperiode.
Ej !quote:Op maandag 18 januari 2010 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Want want (was het volgens mij )
Hanssie![]()
![]()
Mwoaah: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?opdracht=want+want&zoekop=artiestquote:
Volgens mij ookquote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef evert het volgende:
waar is michiel eigenlijk?
en annemiek heb ik het weekend helemaal niet gehoord, ook niet op noorderslag, eerste uren dit jaar voor haar?
luister maar eens terug http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ddna/20100116-20.wmaquote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef evert het volgende:
en annemiek heb ik het weekend helemaal niet gehoord, ook niet op noorderslag, eerste uren dit jaar voor haar?
Michiel heeft een weekje vrij, en Annemieke was wel degelijk op Noorderslag, op zaterdagavond.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:51 schreef evert het volgende:
link doet het niet ... tell me... wat is het?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
luister maar eens terug http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)ddna/20100116-20.wma
laad de link maar eens in WMP dan hoor je annemieke op noorderslagquote:Op maandag 18 januari 2010 21:59 schreef evert het volgende:
[..]
link doet het niet ... tell me... wat is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |