Och, bij mij rijd geen enkele bus op tijd, maar da's meer omdat er elke 6 minuten een bus komt en die gewoon hard doorkachelen als er niemand bij een halte staat.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:47 schreef alors het volgende:
buschauffeurs... Kan dat volk a. Niet eens op tijd vertrekken en b. Niet eens doorgassen, gvd mijn aansluiting gemist. Oh nu wordt het helemaal mooi, toeterfight met een vrachtwagenchauffeur
Dat cijfer valt bij die kritiek eigenlijk nog wel mee..quote:Op maandag 18 januari 2010 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Echt goed is deze opname niet of wel?. Destine recensie (lachen).
Hebben jullie geen reflecterendequote:Op maandag 18 januari 2010 20:33 schreef alors het volgende:
omg de weilanden zijn weer groenalleen nu is het donker en zie ik er alsnog niks van...
luxe verschijnsel die straks bij de ns ook gaat voorkomen, iedere 10 minuten een trein.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, bij mij rijd geen enkele bus op tijd, maar da's meer omdat er elke 6 minuten een bus komt en die gewoon hard doorkachelen als er niemand bij een halte staat.
Ze zijn dus óf te vroeg óf te laat.
Bij zulke kritiek zit je inderdaad te denken aan een 2 vanwege de moeite, maar volgens mij geven ze daar niet vaak lager als een 4quote:Op maandag 18 januari 2010 20:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat cijfer valt bij die kritiek eigenlijk nog wel mee..
Ze zou toch niet zelf op haar eigen festival gaan spelen?
Zal wel volgens hetzelfde principe als Serious Request gaan denk ik, dus tussen de journaals op Nederland 1 in.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:01 schreef themauster het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat Radio 555 ook op tv wordt uitgezonden net als 5 jaar geleden, ook erg leuke meekijk radio
We zullen zien , morgen zullen wel de rest van djs bekend worden gemaakt. Stenders&Van Inkel zal mooi worden als dat officieel doorgaat, voor de rest hoop ik op Ekdom van 3. Er zullen wel 2 djs zijn per stationquote:Op maandag 18 januari 2010 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel volgens hetzelfde principe als Serious Request gaan denk ik, dus tussen de journaals op Nederland 1 in.
2 DJ's per station.... Domien (3FM) en Daniël (SLAM!FM)?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef themauster het volgende:
[..]
We zullen zien , morgen zullen wel de rest van djs bekend worden gemaakt. Stenders&Van Inkel zal mooi worden als dat officieel doorgaat, voor de rest hoop ik op Ekdom van 3. Er zullen wel 2 djs zijn per station
Het zijn vrienden,zou kunnenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
2 DJ's per station.... Domien (3FM) en Daniël (SLAM!FM)?
Giel zal ook wel iets in de ochtend doen denk ik....
quote:Net gehoord dat ik waarschijnlijk mag aftrappen om 06.00 uur op #radio555, morgen definitief schema
Dat is al de 2e hehe op twitter wordt steeds een hyves gespamdquote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef hole1988 het volgende:
er is ook al een hyves http://radio555.hyves.nl (draag ik over)
wat bedoel jequote:Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is al de 2e hehe op twitter wordt steeds een hyves gespamd
Er is vandaag ook een ander hyves opgezet , die heeft inmiddels meer leden en die wordt steeds gespamd op twitterquote:
Die persoon kan duidelijk niet designen, sjeesh!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:24 schreef themauster het volgende:
[..]
Er is vandaag ook een ander hyves opgezet , die heeft inmiddels meer leden en die wordt steeds gespamd op twitter
http://radio555ned.hyves.nl/
Ziet er indd vreselijk uit, gelukkig heb ik een hekel aan hyves en zit ik er niet echt meequote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die persoon kan duidelijk niet designen, sjeesh!
dat kan inderdaad beter. Ik ben ook niet echt van de design maar de mijne (nog wel) ziet er beter uitquote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die persoon kan duidelijk niet designen, sjeesh!
quote:Dankje voor je snelle reactie, er komt spontaan schot in de zaak.
Zou je de 3FM-account een uitnodiging willen sturen om beheerder van de hyve te worden? Dat is dan de account waar je ook al een hyvesbericht naar hebt gestuurd (Redactie 3FM).
Dan gaan we morgen de boel doormailen aan hyves en kunnen we de hyve gebruiken voor de actie aanstaande donderdag.
Bedankt voor je medewerking!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |