Typische hate it or love it plaat, denk ikquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kvind em juist supertof.. die eentonigheid stoort me niet, die up tempoheid vind ik ook lekker![]()
Het gaat ook van links naar rechts en weer terug ,duidelijkheid is nu niet het sterkste punt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Die doen ook een soort van mee, maar meer een achter de schermen iets geloof ikVolgde het niet helemaal
Ik vond 'm de eerste keer al niet echt super, en dat wordt nou ook niet bepaald beter. Heb dus maar een stukje Serious Request erbij gepakt.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:11 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik begin met trouwens redelijk te ergeren aan die 30s to Mars plaat, die stem wordt steeds meer een zeurstem als je hem vaker hoort...
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Zo hee, maak ik zo'n grote indruk met m'n opname-opmerking dat jullie massaal stil zijn?
[edit]
Ah, leven!
pwnedquote:Op maandag 18 januari 2010 20:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, want dit soort gesprekken kun je inderdaad goed voorbereiden.
Nee klopt, ik bedoelde ook meer dat de beller een beetje zenuwachtig was volgens mij (begrijpelijk ook). Verkeerde woordkeuze...quote:Op maandag 18 januari 2010 20:27 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, want dit soort gesprekken kun je inderdaad goed voorbereiden.
Oh, hier waren ze gistermiddag al best wel groen, en vandaag heb ik eigenlijk geen sneeuw meer gezien (of hooguit hier en daar een klein verdwaald bergje). Aan de ene kant jammer, want het ziet er mooi, maar aan de andere kant scheelt het een hoop geglibber en geglij.O-)quote:Op maandag 18 januari 2010 20:33 schreef alors het volgende:
omg de weilanden zijn weer groenalleen nu is het donker en zie ik er alsnog niks van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |