Dat is allemaal beantwoord in een vorige topicquote:Op maandag 18 januari 2010 12:23 schreef zovty het volgende:
Nou, eigenlijk snap ik niet zo heel veel van je klacht.
Zomaar wat vraagjes: wat doe je in parijs?
Waarom zorgt mams niet voor de kids?
Waar is paps?
Waarom jij?
Waarom doe je niet beter je best?
Omdat ze weekje school missen?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:25 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Als moeder van deze blagen zou ik me toch nog maar eens achter mijn oren krabben als ik ze achterliet bij een onverantwoordelijk persoon als jij
Ja AL 20! Als je dat al niet kan opbrengen en als je zelf al zo'n goed beeld van jezelf hebt, zou het niet eens in me opkomen om op twee kinderen te passen.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:24 schreef donthate het volgende:
[..]
Waarom zou ik? kan je dat verwachten van me ik ben 20
Hee Ned Flandersquote:Op maandag 18 januari 2010 12:26 schreef netflanders het volgende:
hoi
ze moeten niet zo moeilijk doen want van spijbelen kan je ook veel leren laatst ging ik niet naar school maar ging ik naar het museum om te leren over stenen en dinosaurussen en daar leer je veel meer van dan saaie lessen omdat je er dan zelf bij bent. dan sla je het ook veel beter op ook daar heb je gewoon meer aan
Omdat ze 1weekje wat gemist had(maar ben alleen dit weekend geweest)quote:Op maandag 18 januari 2010 12:26 schreef Adfundum het volgende:
Weekje Parijs is leerzamer dan een weekje school. Jij kunt sowieso geen boete krijgen, alleen de ouders (tenzij jij hun voogd bent). Waarom moest jij aanwezig zijn op die school?
Ja precies. Talk to the hand, ladyquote:Op maandag 18 januari 2010 12:28 schreef donthate het volgende:
[..]
Omdat ze 1weekje wat gemist had(maar ben alleen dit weekend geweest)
Vorige week waren ze op school maar had ze 2x ziek gemeld
Enne waren 2x te laat
Dat weet ik niet dat ze wouden weten wat er aan de hand wasen dan ook nog boos op MIJ worden ik heb ook gezegd zoek dat lekker met mn zus uit
Ach ik doe het zelf wel goed vind ik ze zijn in parijs geweest:)quote:Op maandag 18 januari 2010 12:28 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Ja AL 20! Als je dat al niet kan opbrengen en als je zelf al zo'n goed beeld van jezelf hebt, zou het niet eens in me opkomen om op twee kinderen te passen.
Al aangemeld bij de dinosaurusschool?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:29 schreef netflanders het volgende:
[..]
ja je kijkt ook the simpsons???? hij is mijn favoriet omdat hij ook christenlijk is
En jij bent de minst mentaal beschadigde persoon die je zus kent?quote:
dat is hier niet dat is in dordmund maar ik ga denk ik hbo archeologie doenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:31 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Al aangemeld bij de dinosaurusschool?
Dus ben mentaal beschadigd omdat ze 1weekje school missen?... Voor het eerst dit schooljaar?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:32 schreef zovty het volgende:
[..]
En jij bent de minst mentaal beschadigde persoon die je zus kent?
Ik zou je nog niet op m'n geraniums laten passen.
Dat ze een weekje school missen is niet eens het ergste. Het feit dat je nogal...euh..."nonchalant" overkomt en al bij voorbaat alles schuift op het feit dat je "pas twintig" bent, vind ik vrij kansloos ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Dus ben mentaal beschadigd omdat ze 1weekje school missen?... Voor het eerst dit schooljaar?
Oftewel je bent 20 jaar en hebt 0,0 verantwoordelijkheidsgevoel. Zwaar he, volwassen zijn... als een keertje op tijd opstaan al teveel is gevraagd... Jasses.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:30 schreef donthate het volgende:
[..]
Ach ik doe het zelf wel goed vind ik ze zijn in parijs geweest:)
K kan het alleen niet opbrengen zo vroeg op te staan en ze weg te brengen
Nee, je hele manier van uitdrukken wekt bij mij de indruk dat er iets mis is in je hoofd. Nofi natuurlijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Dus ben mentaal beschadigd omdat ze 1weekje school missen?... Voor het eerst dit schooljaar?
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:37 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Dat ze een weekje school missen is niet eens het ergste. Het feit dat je nogal...euh..."nonchalant" overkomt en al bij voorbaat alles schuift op het feit dat je "pas twintig" bent, vind ik vrij kansloos ja.
Vind je jezelf nu wel of niet in staat om op die kinderen te passen?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja kan er niet slecht om slapen![]()
Ja net als of je op je 20ste gewoon al voor 2kinderen van 12/14 kan euhh passen
Natuurlijk, na het lezen van de OP is de kans aanwezig dat de kiddo's slimmer zijn dan jij.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:38 schreef donthate het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:40 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu wel of niet in staat om op die kinderen te passen?
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:26 schreef netflanders het volgende:
hoi
ze moeten niet zo moeilijk doen want van spijbelen kan je ook veel leren laatst ging ik niet naar school maar ging ik naar het museum om te leren over stenen en dinosaurussen en daar leer je veel meer van dan saaie lessen omdat je er dan zelf bij bent. dan sla je het ook veel beter op ook daar heb je gewoon meer aan
Euhh... normaalgesproken mag je dat van een 20-jarige wel euhh verwachten, ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:38 schreef donthate het volgende:
[..]
Idd..quote:Op maandag 18 januari 2010 12:29 schreef Krvtz_ het volgende:
Je bent 20 jaar, maar niet volwassen genoeg om 2 kiddo's onder bedwang te houden?
Slecht? Ik heb meer medelijden met jou en je familie. Je spelling is zo slecht dat je waarschijnlijk nooit een goede baan zou vinden. Je zus heeft schijnbaar geen enkele verantwoordelijkheid om haar kinderen zo achter te laten. Je bent 20 en je leven is al op retour. Maar je woorden zijn die van een kind. Wat dus waarschijnlijk ook weer zo zijn effecten zal hebben op jouw kinderen.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:40 schreef donthate het volgende:
[..]
Dan denken jullie er maar weer slecht over
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:47 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Slecht? Ik heb meer medelijden met jou en je familie. Je spelling is zo slecht dat je waarschijnlijk nooit een goede baan zou vinden. Je zus heeft schijnbaar geen enkele verantwoordelijkheid om haar kinderen zo achter te laten. Je bent 20 en je leven is al op retour. Maar je woorden zijn die van een kind. Wat dus waarschijnlijk ook weer zo zijn effecten zal hebben op jouw kinderen.
Dan krijgen zij weer geen baan en zijn wij weer "rasisstiesch"
Neemt niet weg dat je een toffe gast kan zijn hoor
Op mijn 20e stond ik al voor de klas met 25 van die pubers. Ging prima. Ik denk dat ik er 2 ook wel overleefd had.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:38 schreef donthate het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:51 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Op mijn 20e stond ik al voor de klas met 25 van die pubers. Ging prima. Ik denk dat ik er 2 ook wel overleefd had.
Laat me raden, de school wist niets af van dit "uitstapje" of je had ze ziek gemeld ofzoiets?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:52 schreef donthate het volgende:
[..]
Dat is wat anders als dat je ze elke dag op tijd na school moet brengen dat zou ik ook wel kunnen doen maar ik heb gewoon meer het gevoel ik doe wat ik zelf wil..En neen dat is niet goed voor die kinderen maar
Laten we even to the POINT komen wat is er zo erg aan een weekje school missen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |