abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76961648
Domien begon over een hit voor Haiti op twitter en zo reageerde Kink FM/oud radio 3 dj Arjen Grolleman:
quote:
Juist! Laten we er ook muzikaal een slaatje uit slaan! Waar blijft de Haitihit, eigenlijk? http://bit.ly/4PP45H /via @Domien
Zelf ben ik voornemens Haiti broodtrommels te maken, onder het motto 'wij hebben tenminste nog brood'. Kom er hopelijk mee in de krant!
Ik ik ik. Aandacht aandacht aandacht. En ook een beetje Haiti natuurlijk, want daar gaat geen hulp heen en iedereen sterft zonder mij.
Haiti is een land/Ik weet niet waar het ligt/Maar voor voldoende camera's/Doe ik gewoon m'n plicht': Hit in alteratieve kringen.
Haiti wordt ook helemaal niet geholpen of zo. Gelukkig zijn wij radiomakers er nog om zonder bijbedoelingen het goede te doen.
Zo vind je ons ook dagelijks in de kerk, doen we nogal wat vrijwilligerswerk en in december gaat ons hele maandsalaris naar het Leger des H.
Wij doen dat omzichtig, om niet de schijn te wekken uit eigenbelang te handelen. Geen camera's! Het gaat ons niet om de roem!
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_76961787
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:05 schreef themauster het volgende:
Domien begon over een hit voor Haiti op twitter en zo reageerde Kink FM/oud radio 3 dj Arjen Grolleman:
[..]

goeie reactie, en slaat eigenlijk precies de spijker op zijn kop (zo ongeveer dus)
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
pi_76961832
Jaaaaaaaaaaa It Gets Better
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_76962044
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:05 schreef themauster het volgende:
[..]

pi_76962259
Die uil er door heen
  maandag 18 januari 2010 @ 13:19:15 #287
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_76962264
Anouk belachelijk maken is altijd oke, dus Rob.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 18 januari 2010 @ 13:19:15 #288
238231 3FMaster
Wat dacht je anders?
pi_76962265
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:05 schreef ScottTracy het volgende:

[..]

Wat leuk! Hopen dat hij Den Bosch goed vertegenwoordigt
.
GoedeMIDDAG!
Flickr // Nu ook op Last.fm! en Twitter!
pi_76962291
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef themauster het volgende:
Die uil er door heen
Is het niet de Oehoe?
pi_76962302
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef 3FMaster het volgende:

[..]

.
GoedeMIDDAG!
Al zenuwachtig?
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')