quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:16 schreef themauster het volgende:
Geen Ekdom geloof ik bij Radio 555![]()
Giel Beelen&Edwin Evers
Coen Swijnenberg&Frits Spits
Het moet ook in hun eigen rooster passen vermoed ik..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Waarom juist die twee 3FM-dj's als je Ekdom, Stenders en Veenstra aan boord hebt?
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Waarom juist die twee 3FM-dj's als je Ekdom, Stenders en Veenstra aan boord hebt?
Mwah, daar máak je ruimte voor, neem ik aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het moet ook in hun eigen rooster passen vermoed ik..
Roelquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]hier net op de bouwplaat jongens tegen elkaar we blijven toch niet giel luisteren , hup naar veronica. Gelijk gejuich van de bouwplaats en station ernaast
Je zat zeker in de spreekstalquote:
Giel zit nog steeds "gewoon" boven de miljoen toch? Dan zal hij toch wel iets goed doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Onbegrijpelijk dat veel 3fm-ers nog luisteren naar programma wat amper muziek draait en in die tussentijd niet leuk is.
tijd niet geluisterd, maar toch niets veranderd.
Omdat die combinatie niet echt uniek meer is ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of de rest is nog meer baggerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Giel zit nog steeds "gewoon" boven de miljoen toch? Dan zal hij toch wel iets goed doen
Laatste treetje nodig om de bovenste plank te halen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over klassiekers gesproken.![]()
![]()
The Unforgettable Fire
![]()
![]()
Voormij eigenlijk ook, gisteren goed doorgekomen. Nu doodop van onrustige nacht.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:41 schreef themauster het volgende:
De TT was wel ene hoax dit jaar, gister niks gemerkt van een Blue monday het is eerder een Blue tuesday
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |