Halverwege OP ben ik gestopt met lezenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef themauster het volgende:
Wat een aanwinst voor onze maatschappij is dit en niet eens een troll : bij mn neefjes een gesprek
In VBL is hij ook al zo'n aanwinst, hij is voor Vitesse.... dat zegt veelquote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef themauster het volgende:
Wat een aanwinst voor onze maatschappij is dit en niet eens een troll : bij mn neefjes een gesprek
Serieusquote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef gerbenp het volgende:
3FMaster zit vandaag in het popduel las ik net op Twitter
Klopt... hij deed het goed vorige week. Succes!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef 3FMaster het volgende:
Tegenkandidaat is bij zijn 4de dag. Oef!
Vond ik ook ja... hoorde 'em wel bij 'you'll speak when you're spoken to' maar hij was moeilijker dan die anderequote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef alors het volgende:
Die was vet moeilijk, gemeen!!!
Inderdaad flauw... maar toch ging 't echt niet slecht hoor, bijna een shootout afgedwongen. Alleen het hoofdrekenen hèquote:
Ja kloptquote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Inderdaad flauw... maar toch ging 't echt niet slecht hoor, bijna een shootout afgedwongen. Alleen het hoofdrekenen hè
Room Elevenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef themauster het volgende:
weer een nederlands bandje die stopt : http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42997718
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |