Humor van de bovenste plankquote:Op maandag 18 januari 2010 13:33 schreef 3FMaster het volgende:
Wat een spelletjes.
Kane ja, Kane nee, Stereofurniks, vrouw boert zoek.
Echt, je moet er maar opkomenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Humor van de bovenste plank
Succes!quote:
Echt slecht ja. "het hyvesprofiel van Annette" past niet eensquote:
Big Girl staat bovenaan, dat vind ik nog wel de kutste. Maarja je scoort wel punten bij de fans met zulke tekstenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:48 schreef ScottTracy het volgende:
Mika in de canon wtfDan maar Grace Kelly, die is nog wel draaglijk...
Ja ik heb de dikkevrouwengemeenschap ook altijd verantwoordelijk gehouden voor het succes van dat nummer. We Are Golden is wel oké maar lijkt zoveel op Heaven Is a Place on Earth.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:52 schreef alors het volgende:
[..]
Big Girl staat bovenaan, dat vind ik nog wel de kutste. Maarja je scoort wel punten bij de fans met zulke teksten
Ik heb We Are Golden gestemd, vond het eerst maar zozo, maar nu heel leuk![]()
en hij gaat verderquote:Op maandag 18 januari 2010 13:05 schreef themauster het volgende:
Domien begon over een hit voor Haiti op twitter en zo reageerde Kink FM/oud radio 3 dj Arjen Grolleman:
[..]
![]()
Die gemeenschap is groter dan je denkt , alleen volgens die gemeenschap val je er pas onder boven maatje 46quote:Op maandag 18 januari 2010 13:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja ik heb de dikkevrouwengemeenschap ook altijd verantwoordelijk gehouden voor het succes van dat nummer. We Are Golden is wel oké maar lijkt zoveel op Heaven Is a Place on Earth.
Teringquote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef themauster het volgende:
Wat een aanwinst voor onze maatschappij is dit en niet eens een troll : bij mn neefjes een gesprek
Halverwege OP ben ik gestopt met lezenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef themauster het volgende:
Wat een aanwinst voor onze maatschappij is dit en niet eens een troll : bij mn neefjes een gesprek
In VBL is hij ook al zo'n aanwinst, hij is voor Vitesse.... dat zegt veelquote:Op maandag 18 januari 2010 14:36 schreef themauster het volgende:
Serieusquote:Op maandag 18 januari 2010 15:01 schreef gerbenp het volgende:
3FMaster zit vandaag in het popduel las ik net op Twitter
Klopt... hij deed het goed vorige week. Succes!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef 3FMaster het volgende:
Tegenkandidaat is bij zijn 4de dag. Oef!
Vond ik ook ja... hoorde 'em wel bij 'you'll speak when you're spoken to' maar hij was moeilijker dan die anderequote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef alors het volgende:
Die was vet moeilijk, gemeen!!!
Inderdaad flauw... maar toch ging 't echt niet slecht hoor, bijna een shootout afgedwongen. Alleen het hoofdrekenen hèquote:
Ja kloptquote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Inderdaad flauw... maar toch ging 't echt niet slecht hoor, bijna een shootout afgedwongen. Alleen het hoofdrekenen hè
Room Elevenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef themauster het volgende:
weer een nederlands bandje die stopt : http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42997718
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:49 schreef themauster het volgende:
weer een nederlands bandje die stopt : http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42997718
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |