quote:
All true! RT @radiofreak Nieuwslezers van de 7 radiostations zorgen voor het nieuws op #Radio555, onder redactie van NOS Headlines
Erik de Zwartquote:Op maandag 18 januari 2010 17:55 schreef themauster het volgende:
Volgende duo bekend: Ruud de wild en Erik de Zwart
quote:
Nou, das ook niet aardig Brennelquote:Op maandag 18 januari 2010 18:48 schreef Brennel het volgende:
Daar heb je dat gedrocht ook weer hoor
Nee.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:14 schreef Captain_Slow het volgende:
Kan ik de radio weer aanzetten?
?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vrijdag, 19:00 uur.
Zolang duurt mijn radiostilte.
ik ook hier nuquote:Op maandag 18 januari 2010 19:18 schreef -Hans- het volgende:
Ah, geweldig Kyteman! Fuck, gewoon kippenvel toen ze Sorry gingen spelen. Angstig lekker.
Ik vroeg het me ook al af. 'k hoop van wel iig.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Zou Domien nog Room Eleven gaan draaien vandaag?
Zie http://www.radiofreak.nl/radio555.phpquote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik even vragen hoe dat zit met radio555... Hoe zit dat?
quote:
Hispaniola-West, drie maal vijf.quote:
Ik voelde het ook al wel aankomen, aangezien het al maandenlang heel erg stil was rond Room Eleven,zowel qua optredens als op hun site. Mja, afwachten wat Janne solo gaat doen (maar eigenlijk dus gewoon met een nieuwe band, met daarin 2 ex-Room Eleven muzikanten).quote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af. 'k hoop van wel iig.
God, wat baal ik er van zeg. Nou zat het er ook al aan te komen, ze waren idd al bezig met het opzetten van "solo" carrières, maar dan nog, dit nieuws op Blue Monday, geen leuke combinatie
Reactie van Janne al gelezen? >> http://schradinova.tumblr.com/post/341202869/room-eleven
Domienquote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
'allo!
Eej!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Nou, das ook niet aardig Brennel
Goeiesavondsquote:Op maandag 18 januari 2010 19:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
'allo!
KEVIN! en DER RUDY dan? was die er niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien. Was je er afgelopen zaterdag trouwens ook bij? Heb je niet gezien.. Wel Kevin en Giel
Dag meneer-achter-de-knopjes!quote:
Nope, Der Rudy heb ik niet gezienquote:Op maandag 18 januari 2010 19:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KEVIN! en DER RUDY dan? was die er niet?
Goed dat ze wat voor het goede doel doen, maar ik verwacht dat ik die dag op KXR zal zitten, nog meer troep als dat er nu al wordt gedraaidquote:Op maandag 18 januari 2010 19:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zie http://www.radiofreak.nl/radio555.php
kvind em juist supertof.. die eentonigheid stoort me niet, die up tempoheid vind ik ook lekkerquote:Op maandag 18 januari 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Train.. Sorry, maar ik vind het echt een vreselijk dramatische plaat. Wel lekker up-tempo, maar zo vreselijk eentonig gezongen.
Die doen ook een soort van mee, maar meer een achter de schermen iets geloof ikquote:Op maandag 18 januari 2010 19:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Goed dat ze wat voor het goede doel doen, maar ik verwacht dat ik die dag op KXR zal zitten, nog meer troep als dat er nu al wordt gedraaid
Ja, en de stem is niet heel geweldig, een beetje net zoals die Fire Flies..quote:Op maandag 18 januari 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Train.. Sorry, maar ik vind het echt een vreselijk dramatische plaat. Wel lekker up-tempo, maar zo vreselijk eentonig gezongen.
Typische hate it or love it plaat, denk ikquote:Op maandag 18 januari 2010 19:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
kvind em juist supertof.. die eentonigheid stoort me niet, die up tempoheid vind ik ook lekker![]()
Het gaat ook van links naar rechts en weer terug ,duidelijkheid is nu niet het sterkste punt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Die doen ook een soort van mee, maar meer een achter de schermen iets geloof ikVolgde het niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |