Vanavond ook maar even zoeken, ziet er uit dat ik het wel leuk ga vindenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:14 schreef dapluiz het volgende:
Staan klaar om te kijken, ziet er een beetje 300-achtig uit
De special effects zijn wel heel erg slecht qua rond vliegend bloedquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:54 schreef Fingon het volgende:
Ben benieuwd, de klassieke tijd kan mij altijd wel bekoren
Hmm, kijk nu het begin, en ik vind de Special Effects toch wel erg matig :/
Pff zeg, wat een enorme lelijke veldslag, wel erg veel artistieke vrijheid genomen...
Grieken die niet in een Phalanx vechten![]()
![]()
Naakte Romeinse blondines![]()
![]()
Het bloed is op zich nog wel artistiek, maar de omgevingen zijn zo slecht, en zo onpassend af en toe, dat is niet leuk meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De special effects zijn wel heel erg slecht qua rond vliegend bloeden de computer geanimeerde omgevingen.
Ik zat al te denken, wie is die vrouw toch.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:20 schreef Fingon het volgende:
[..]
Het bloed is op zich nog wel artistiek, maar de omgevingen zijn zo slecht, en zo onpassend af en toe, dat is niet leuk meer.
Ik ben ook helemaal fan van die redhead, die vrouw van de gladiotorbaas, die is zo hot![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil zo'n vriendin
Elke zaterdagochtend.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
is er een uitzendschema bekend zodat we ongeveer weten wanneer we episode 3 kunnen zoeken ?
pfff wat gaat het dan voor een serie dan traag , iedere 3 weken 1 afleveringquote:Op maandag 1 februari 2010 22:09 schreef criminal_mind het volgende:
Nee want wordt pas vrijdag uitgezonden de 3rde aflevering.
Huh? Gewoon elke week... De eerste aflevering werd 22 januari uitgezonden...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pfff wat gaat het dan voor een serie dan traag , iedere 3 weken 1 aflevering
Nee komt alleen maar dat de eerste 2 afleveringen al vroeg waren uitgelekt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pfff wat gaat het dan voor een serie dan traag , iedere 3 weken 1 aflevering
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:13 schreef DSGamer het volgende:
kan iemand screenshots plaatsen van lucy lawless in deze serie?
waar ben je aflevering 3 tegen gekomen ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:46 schreef huhggh het volgende:
Jezus, net alle 3 de afleveringen bekeken: maar dit is echt een erotische serie vermomt als een drama.
Is gewoon al te downloaden hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar ben je aflevering 3 tegen gekomen ?
ik zie het nu ook, was maar gestopt elke dag te controlerenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is gewoon al te downloaden hoor.
Ik vind het wel een okee serie, alleen een aflevering duurt me te lang als het op deze manier doorgaat, was echt erg langdradig.
Ik zag m vanmorgen toevallig op FTD voorbij komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik zie het nu ook, was maar gestopt elke dag te controleren
Inderdaad, ik was toch verbaasd dat zij zich aan zoiets durfden te wagen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
Wat was er halverwege aflevering drie? Die blonde krullenkop met die slavin?
En ja, betaalzenders kunnen over het algemeen "meer maken". Zie ook HBO shows.
Wacht dacht je van de serie Rome, precies hetzelfde soort scenes!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef huhggh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was toch verbaasd dat zij zich aan zoiets durfden te wagen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ken ik alleen maar uit films, maar zeker geen series...bij mijn weten dan.
Of Californicationquote:
quote:Lucy Lawless ("Xena: Warrior Princess") plays Lucretia in the upcoming Starz TV series "Spartacus," and appears in her first full-frontal nude scenes opposite actor John Hannah.
To make her feel more comfortable, producers are offering her a pubic wig to cover the lower regions. "I haven't worn it yet... I was like 'have you got a red one?' We have one just in case," she said.
Regarding her first sex scene, Lawless added: "It's the first time I had to do a sex scene; I try to think of myself as a modern woman but, honestly, I went home and had to go straight to bed. It was so stressful. There's full frontal male nudity. You see plenty, trust me. I'm a little traumatized."
Read more: http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=14448#ixzz0fJ5ZiyOc
Ja ik ook, ik vind juist die CGI wel iets hebbenquote:Op zondag 14 februari 2010 03:21 schreef wonderer het volgende:
Ik erger me dood aan de dialoogMeer nog dan aan de slechte CGI of de beroerde acteerprestaties
Ga me toch afvragen waarom er geen regen valt met al die wolken in de luchtquote:Op maandag 15 februari 2010 00:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik vind juist die CGI wel iets hebben
Welke scene?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
in Aflevering 3 hadden een aantal acteurs nog een horloge om, die even later weer weg was
Als ze de dialogen nou maar zouden aanpassen, dan zou het pas echt vermakelijk wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:52 schreef mediaconsument het volgende:
Aflevering 5 zet de goede lijn door, was wederom goed te genieten.
Zeker vet ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:52 schreef mediaconsument het volgende:
Aflevering 5 zet de goede lijn door, was wederom goed te genieten.
Vroeg me al af of ze in het Romeinse Rijk pushups haddenquote:Op zondag 21 februari 2010 06:09 schreef Beach het volgende:
Oh en de tieten van dat blonde wijffie vielen er gewoon uit
Tuurlijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vroeg me al af of ze in het Romeinse Rijk pushups hadden
Het wordt wel ietsje beter, de 5e ep vond ik leuk. Erg over de top allemaal, slechte cgi enzo, maar ik vermaak me wel met een biertje erbijquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:42 schreef lelouch het volgende:
Halverwege de 2e aflevering uitgezet. Alles wat slecht kan zijn, is slecht.
Erg jammer. Dan kijk ik liever Rome nog een keer.
Hoe zielig het is moeten we nog gaan zien in episode 6, want die ene werd weggesleept.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeker vet ja.
Alleen wel zielig van die ene. (spoilers he)
Nou het end wel zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe zielig het is moeten we nog gaan zien in episode 6, want die ene werd weggesleept.
Lijkt me duidelijk. Die baas weet ook wel dat die Thracian wil ontsnappen zodra hij zijn vrouw terug heeft.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou het end wel zeg.
Klotebaas ook, ik weet zeker dat hij erachter zit.
Idd! En arme Pietros...quote:
Ja, die manke speelt een heel eigen spelletje. Ben wel benieuwd waar dat uiteindelijk op uitdraait, al kan ik eigenlijk heel slecht tegen dat soort gemene intrigesquote:Op maandag 1 maart 2010 18:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd! En arme Pietros...
Klote dominus. Als hij er niet achter zit dan die Ashur wel. Die vind ik ook elke ep enger worden. Ik ga Crixus wel waarderen nu
.
Tja, voor iemand als Batiatus (en mensen zoals hem toen) was een slaaf maar een asset. Lastig als je je investering kwijt raakt ineensquote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die manke speelt een heel eigen spelletje. Ben wel benieuwd waar dat uiteindelijk op uitdraait, al kan ik eigenlijk heel slecht tegen dat soort gemene intriges"Niet eerlijk!" roept dan weer iets in mij.
Vond Hannah's reactie toen bleek dat ie Barca voor niks had laten doden ook wel erg tekenend hoor. "Oh. Nou ja, jammer." Bah.
Dat weten we. We hebben hem allemaal al gezienquote:Op maandag 1 maart 2010 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Episode 6 is via de bekende kanalen weer te verkrijgen.
Niet te zien aan de reacties hier, die tot nu toe alleen over episode 5 gaanquote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat weten we. We hebben hem allemaal al gezien![]()
.
Oh, zeker begrijpelijk en erg goede karakterisatie. Maar wel onplezierig (ik ben wel een liefhebber van John Hannah dus dan is het extra zuur als ie zo'n klootzak speeltquote:Op maandag 1 maart 2010 19:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, voor iemand als Batiatus (en mensen zoals hem toen) was een slaaf maar een asset. Lastig als je je investering kwijt raakt ineens.
Welke van de 20, als je deze serie moet geloven hadden ze vroeger allemaal een flinke bos hout voor de deurquote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef Beach het volgende:
Iemand screencaps van die meid met die enorme tieten?
Want Barca en Pietros waren zielig in aflevering vijf?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet te zien aan de reacties hier, die tot nu toe alleen over episode 5 gaan
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want Barca en Pietros waren zielig in aflevering vijf?
Komt door al die vis en olijfolie die ze toen atenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:52 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Welke van de 20, als je deze serie moet geloven hadden ze vroeger allemaal een flinke bos hout voor de deur
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
geen verkeerde slaven hadden ze toen.
En ondertussen lekker keuvelen met de vrouwquote:Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
geen verkeerde slaven hadden ze toen.
Ach die vind het ook niet erg om door paar slaven genomen te worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef PirE het volgende:
[..]
En ondertussen lekker keuvelen met de vrouw![]()
Dat duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
Is de serie in Nederland al uit op dvd?
Mogen ze hem eerst even helemaal uitzenden voor ie op DVD komt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
Is de serie in Nederland al uit op dvd?
Ja hoor, maar ik heb het idee dat er ook wel series zijn die al op dvd zijn voordat ze helemaal op tv zijn uitgezonden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mogen ze hem eerst even helemaal uitzenden voor ie op DVD komt?
Is er iets online te bekijken zonder dat je iets hoeft te downloaden?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:04 schreef Symer het volgende:
Aflevering 8 en 9 zijn ook al beschikbaar.
Samequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:28 schreef wonderer het volgende:
Ik kijk via netflix, maar dat werkt alleen in de VS helaas (kan dus straks op vakantie in Nederland ook niet kijken).
Nee. In 300 was de cgi goed gedaan, hier gewoonweg niet. Niks met doelbewust te maken.quote:Op zondag 7 maart 2010 03:33 schreef Vandaar het volgende:
Heerlijke serie. Zeker na de wat algemene eerste afleveringen komt er nu echt een verhaallijn in. En tja, v.w.b. de CGI, niet voor niets wordt vaker aangehaald dat het een soort van kruizing is tussen 300 (de film) en Rome (de serie).
In 300 was het CGI gebeuren ook van een typisch niveau. Hield je van of niet. Net als de film Sin City, sommigen kotsen ervan, anderen vinden het fantastisch. In die klasse schaar ik deze serie ook m.b.t. CGI. Doelbewust zo gedaan.
Blijvertje. Seizoen 2 komt er zowiezo trouwens: ‘Spartacus: Blood and Sand’ gets 2nd season before first season airs!
Oh shitquote:Op zondag 7 maart 2010 03:33 schreef Vandaar het volgende:
Blijvertje. Seizoen 2 komt er zowiezo trouwens: ‘Spartacus: Blood and Sand’ gets 2nd season before first season airs!
Nee, vanaf zondag 14 maart aanstaande op RTL5.quote:
Zeker...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:19 schreef Luuksor het volgende:
Arme Pietros...
Waarom doen ze dat zo met dat bloed? Ik heb nog niemand gehoord die er positief over was. Wat een ongein zeg.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker...
Ik heb mij tot nu toe niet zo gestoord aan de CGI, maar die scene in de arena was wel erg bar...
Dat was inderdaad erg slecht gedaan. Normaal zie ik dat soort dingen niet zo snel, maar deze keer stoorde het me echt. Verder wel weer een ok afleveringquote:Op zondag 7 maart 2010 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker...
Ik heb mij tot nu toe niet zo gestoord aan de CGI, maar die scene in de arena was wel erg bar...
Dat bloedeffect in bullit time enzo vind ik wel leuk eigenlijk. Alleen snijwonden waarvan je ziet dat ze óp een keel zijn gelegd in een overlay ofzo is gewoon bagger.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat zo met dat bloed? Ik heb nog niemand gehoord die er positief over was. Wat een ongein zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topper in wording, als je het mij vraagt.As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
waar is 9 dan te vinden die geen p2p is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:04 schreef Symer het volgende:
Aflevering 8 en 9 zijn ook al beschikbaar.
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:52 schreef mediaconsument het volgende:
Wist niet dat de serie werd geproduceerd door Sam Raimi! Dat verklaart misschien waarom het zo lekker kijken is.
Helaas kan ik hem nog niet vinden! Dit terwijl ik alles tot en met 6 wel online streaming kon zien!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:15 schreef _The_General_ het volgende:
7 al ergens streaming te zien?
TVP voor de reminderquote:Op zondag 7 maart 2010 12:59 schreef Federer-fan het volgende:
vanaf zondag 14 maart aanstaande op RTL5.
Het gaat alleen maar beter worden.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Net EP.3 bekeken, vond het de zwakste van de 3 tot nu toe.
Vanaf episode 7 zijn ze ook nog niet uitgezonden ... ik wacht gewoon netjes de 720 versies afquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vanaf episode 7 zijn ze niet meer in HD te vinden
Ga ik ook doenquote:Op woensdag 10 maart 2010 00:13 schreef Young_David het volgende:
[..]
Vanaf episode 7 zijn ze ook nog niet uitgezonden ... ik wacht gewoon netjes de 720 versies af
En ik lees in de comments dat 8 en 9 ook voor 350 mb eps erg slechte video hebben. Zag al scoren van 5/10. Dus ja, dan wacht ik liever ffquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Vanaf episode 7 zijn ze niet meer in HD te vinden
Niemand deze fout opgemerkt!?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:54 schreef _The_General_ het volgende:
Er zit een fout in aflevering 8! Daar staat Pietros bij het vuur! Rond 08:00....
Ik zal vanavond eens kijken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:25 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Niemand deze fout opgemerkt!?
Zolang het maar goed met hem komtquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:21 schreef criminal_mind het volgende:
'Spartacus: Blood and Sand' Star Andy Whitfield Diagnosed With Non-Hodgkin Lymphoma
Production on second season of the hit Starz series delayed to accommodate treatment
LOS ANGELES, March 9 -- Andy Whitfield, who plays the title role in Starz Original series "Spartacus: Blood and Sand," announced today he has been diagnosed with Non-Hodgkin Lymphoma and will begin treatment immediately in New Zealand. Whitfield discovered the cancer during a routine checkup as he prepped for the sophomore season. Andy's doctors have stated his condition is very treatable, and was detected in its early stages.
"I'm receiving excellent care, and am feeling strong, positive and determined with an army of support behind me," says Whitfield.
"Our thoughts and prayers are with Andy," says Chris Albrecht, President and CEO of Starz. "His health, of course, is our primary concern. He has our complete support during this difficult time."
The second season was scheduled to begin shooting shortly in New Zealand, but has been postponed to accommodate Andy's treatment.
"Spartacus: Blood and Sand" has been a breakout success for the Starz network. The first season finale airs Friday, April 16th.
Het is wel eerlijkquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:59 schreef resque het volgende:
ben het nu aan et kijken... het is wel OK... veel van hetzelfde, veel bloot... de vrouwen is nice... maar waarom die piemels??
Stel je niet aan, ik moet ook naar de tieten kijken en dan krijg ik er per keer meteen tweequote:Op donderdag 11 maart 2010 23:59 schreef resque het volgende:
ben het nu aan et kijken... het is wel OK... veel van hetzelfde, veel bloot... de vrouwen is nice... maar waarom die piemels??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quinn Dexter
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:41 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Net aflevering 6 gezien.....grrrmblVond ik wel erg sterk, goeie karakterisatie, eerlijk gezegd. En dat lachje erbij ook. Hannah laat eindelijk weer zien dat ie best goed kan acteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 02:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ik moet ook naar de tieten kijken en dan krijg ik er per keer meteen twee
Romeinen waren goed in kopiëren. Zo zijn er bronnen gevonden die zeggen dat zowel mannen als vrouwen het Egyptische voorbeeld volgden om al het lichaamshaar te verwijderen (de Egyptenaren hadden een harstechniek ontwikkeld mbv honing). Vanaf het begin van de Republiek tot zeker in het begin van het Principaat (toen Augustus de macht kreeg) droegen mannen ook geen baard. Haarverwijdering was een teken van hygiëne en reinheid. Weet je die scenes nog dat de gladiatoren tijdens het praten met een soort kromme tool over hun armen en benen gingen? Dat is een strigil en dat is een soort schraper. Samen met een olie haalde dat de haartjes weg en maakten zij zich schoon mee (althans, dat was hun idee erachter). Van zowel Julius Caesar als Augustus is bekend dat zij fervente gebruikers waren van deze tool, gezien ze als echte Romeinse mannen geobsedeerd waren door reinheid. Baarden en lichaamshaar waren immers voor Grieken en barbaren, niet voor Romeinenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 00:56 schreef wonderer het volgende:
Wat klopt daar niet aan dan? *nieuwsgierig*
Spartacus heeft natuurlijk de tijdreizende Hollywood Trimmer Deluxequote:Op zaterdag 13 maart 2010 01:40 schreef wonderer het volgende:
Ja, die schraper herkende ik wel van mijn lessen latijn heel lang geleden. Maar dat ze zich onthaarden, wist ik helemaal niet. Wist niet dat dat "kon" zeg maar. Vond die kale pik van Crixus ook zo grappig eruit zien, zo "modern".
Zit me wel af te vragen wat de Romeinen vroeger voor baardtrimmer gebruikten, van Spartacus heeft natuurlijk wel een wazig vijfdagenbaardje dat blijkbaar netjes wordt bijgehouden
Overigens erg interessantAls je nog meer van dat soort weetjes hebt, graag!
flauwe modus:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:07 schreef mediaconsument het volgende:
Aflevering 8: Wow.
Crixus is goed bezig!
Dat is geen krikken, maar beuken.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:10 schreef PirE het volgende:
[..]
flauwe modus:
Hij krikt erop los, die Crixus
Ja, ouchquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is geen krikken, maar beuken.
Die andere gast zal overigens moeite hebben met krikken volgens mij.
Zeker, wel heerlijke intrige daarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:16 schreef Young_David het volgende:
Die laatste scene deed pijn om te kijken ... auw
Met reclame.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
Vanavond van 22.00-23.50 uur op RTL5twee afleveringen achter elkaar.
Ilithyia was een beetje teleurgesteld, nu is die nutteloosquote:
Ik kijk ze toch liever zonder reclame en in HD.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
Vanavond van 22.00-23.50 uur op RTL5twee afleveringen achter elkaar.
Zal wel uit de porno komenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:53 schreef Young_David het volgende:
Vraag me dan toch af wat het castingsprofiel is geweest, beetje gespierd, beetje kunnen acteren en een grote piemel. En dat zo'n acteur dan nog eens goed naar zichzelf kijkt en denkt, jah dat gaat over mij.
Wanneer wordt zij nou eens afgeragd?quote:Op zondag 14 maart 2010 15:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Ilithyia was een beetje teleurgesteld, nu is die nutteloos
[ afbeelding ]
In de eerste aflevering toch al?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wanneer wordt zij nou eens afgeragd?![]()
.
Drie posts naar boven kijken is echt teveel werk ja..begrijpelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 22:05 schreef nelisb het volgende:
Is dit de eerste aflevering die nu op RTL5 is?
op een mobiele telefoon wel lastiger ja. Maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Drie posts naar boven kijken is echt teveel werk ja..begrijpelijk
daar staat tegenover dat er genoeg naakte vrouwen te zien zijnquote:Op zondag 14 maart 2010 23:12 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wat een slechte special effects af en toe zegen teveel naakte mannen
Of die piemel was van latex en de laatste scene was wat meer zijn natuurlijke formaatquote:Op zondag 14 maart 2010 20:53 schreef Young_David het volgende:
Vraag me dan toch af wat het castingsprofiel is geweest, beetje gespierd, beetje kunnen acteren en een grote piemel. En dat zo'n acteur dan nog eens goed naar zichzelf kijkt en denkt, jah dat gaat over mij.
Grote delen worden in de natuur in Niw Zealand opgenomenquote:Op zondag 14 maart 2010 22:49 schreef NoShitSherlock het volgende:
Een beetje 300 achtig. Maar is het helemaal in een studio opgenomen ofzo?
Zo ziet het er in ieder geval wel uit.
Welke stukken dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 01:38 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Grote delen worden in de natuur in Niw Zealand opgenomen
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wanneer wordt zij nou eens afgeragd?![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Lesley-Ann Brandtquote:Op maandag 15 maart 2010 09:14 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand hoe die getinte vrouw met die lichtblauwe jurk heet die een soort bediende is van die vrouw met dat lange rode haar?
Leuk moppie.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:34 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Lesley-Ann Brandt
http://www.imdb.com/name/nm2788229/
Waar is er dan natuur te zien in de serie, Groen is de meest ontbrekende kleur van de hele seriequote:Op maandag 15 maart 2010 01:38 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Grote delen worden in de natuur in Niw Zealand opgenomen
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef Gripper het volgende:
Wat een serie!
Niet nadenken, maar kijken
Precies, en als ze het verhaal van Spartacus goed na gaan spelen, staat ons nog veel te wachten!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef Gripper het volgende:
Wat een serie!
Niet nadenken, maar kijken
zoekt en gij zult vinden.......quote:Op maandag 15 maart 2010 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb het gister gezien en ik vond het erg gaaf.Zou alleen willen dat de serie al op dvd te zien was, want ik word gaar van die reclames.
Pssst, dan kan hoor t/m aflevering 8 zelfs.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb het gister gezien en ik vond het erg gaaf.Zou alleen willen dat de serie al op dvd te zien was, want ik word gaar van die reclames.
quote:Op maandag 15 maart 2010 06:09 schreef Pek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!
.
Zijn ze al legaal te koop dan? Mar dan sowieso zonder Nederlandse ondertiteling…vind ik af en toe toch wel handig als die er is.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Pssst, dan kan hoor t/m aflevering 8 zelfs.
Nou te koop niet nee, dan moet je nog even wachten. Nederlandse ondertitels zijn wel ergens te krijgen trouwens (maar dan heb ik het weer niet over kopen dus).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn ze al legaal te koop dan? Mar dan sowieso zonder Nederlandse ondertiteling…vind ik af en toe toch wel handig als die er is.
Oke, dank je wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou te koop niet nee, dan moet je nog even wachten. Nederlandse ondertitels zijn wel ergens te krijgen trouwens (maar dan heb ik het weer niet over kopen dus).
Aflevering 10 komt vrijdag pas trouwens. En ik zie op tv.com in ieder geval tot aflevering 13 genoemd.
Aflevering 13 is de seizoensfinale.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
...
Aflevering 10 komt vrijdag pas trouwens. En ik zie op tv.com in ieder geval tot aflevering 13 genoemd.
Het lijkt me eigenlijk een serie voor 1 seizoen (soort lange mini-serie), ik denk dat het ook meteen de laatste is dan.quote:
Klopt inderdaad ja, je flikkert zo de berg af (of je WORDT er afgeflikkerd, zoals al gebeurde).quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom de ludus geen hek heeft bij de berg. Het is zo onromeins om dat niet te doen.
Nee:quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:29 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Michael C. Hall van Dexter? Die heeft sowieso kankâh.
hehe in de eerste 2 eps kwamen er voldoende voorbijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:07 schreef Aneurism het volgende:
Leuke serie, ik zit er over te denken om het aantal tieten per aflevering te tellen.
En ook een kut! En ook een kut!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:54 schreef RedFever007 het volgende:
hehe in de eerste 2 eps kwamen er voldoende voorbij![]()
Dat komt inderdaad echt zelden voor, meestal zie je alleen maar tieten, maar ditmaal is er ook aan de dames gedacht!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:45 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
en diverse lullen zelfs...dus het is een geemancipeerde serie
Nee dat nou ook weer niet, maar als er af en toe eentje voorbij komt is geen rampquote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Tim86 het volgende:
De mannelijke torso's oke, maar zitten jullie te wachten op een wagonlading piemels in beeld?
Oei. Piemels in beeld.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Tim86 het volgende:
De mannelijke torso's oke, maar zitten jullie te wachten op een wagonlading piemels in beeld?
Niets mis mee zeg ik als Hetero sexuele man, ook de homoscenes: Dat speelde toen nou eenmaalquote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Tim86 het volgende:
Met mijn post bedoelde ik niet dat ik me daar aan stoor, voor mijn part komen de uitgerekte piemels ook in superslomo voorbij :'')quote:Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef WeZijnTochAllemaalMensen het volgende:
[..]
Oei. Piemels in beeld.![]()
Dat is waarschijnlijk waar ja. Al krijg ik het idee dat het erg van vrouw tot vrouw verschilt.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik bedoelde alleen dat mannen doorgaans blijer zijn om tieten in beeld te zien dan dat vrouwen zijn met een lul
Dat is waar, maar het gaat eigenlijk meer om dat het niet zo vaak voorkomt dat er zowel blote mannen als blote vrouwen in een serie getoond worden, daarom is het zo "leuk". En blote pikken zijn inderdaad niet zo erg geweldig om naar te kijken, als ze in die kleine broekjes in de rondte lopen is veel sexier.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met mijn post bedoelde ik niet dat ik me daar aan stoor, voor mijn part komen de uitgerekte piemels ook in superslomo voorbij :'')
Ik bedoelde alleen dat mannen doorgaans blijer zijn om tieten in beeld te zien dan dat vrouwen zijn met een lul
Leuke wendig, ik kan alleen niet begrijpen waarom Ilithyia niet gelijk zag het een andere gladiator was. Onze kleine gallische vriend Crixus heeft een veel andere lichaamsbouw en Spartacus lijkt totaal niet op Crixusquote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef One_conundrum het volgende:
Prachtige Intriges weer. Ook mooi dat het niet zoals gepland liep en die nieuwe Muts dood werd geslagen. Allemaal weer ingewikkeld. Veel mooie vrouwen dit keer ook. Olythia.
Verder duidelijke body double voor Spartacus
Ja, dat was ook de enige verklaring die ik kon bedenkenquote:
Joh, en wat dacht je van die gigantisch littekens.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:08 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Leuke wendig, ik kan alleen niet begrijpen waarom Ilithyia niet gelijk zag het een andere gladiator was. Onze kleine gallische vriend Crixus heeft een veel andere lichaamsbouw en Spartacus lijkt totaal niet op Crixus.
Hij was natuurlijk ook helemaal ingesmeerd met dat gouden spul, maar dan nog, hij is kleiner en anders gebouwd, maar ik zag het ook niet aankomen.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, en wat dacht je van die gigantisch littekens.
Daarom zag ik deze wending ook niet aankomen!
Misschien is de opmerking van Lucretia tegen de slavin om hun gaste goed van wijn te voorzien om in de goede gesteldheid (oid) te krijgen wel van belang hier.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk ook helemaal ingesmeerd met dat gouden spul, maar dan nog, hij is kleiner en anders gebouwd, maar ik zag het ook niet aankomen.
dan heb je een nieuwe PC nodig!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Siniti het volgende:
godskolere ik heb echt een nieuwe videokaart hebben
Kan die serie geeneens op de site zelf afspelen!!!
USA of NL ?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef One_conundrum het volgende:
Prachtige Intriges weer. Ook mooi dat het niet zoals gepland liep en die nieuwe Muts dood werd geslagen. Allemaal weer ingewikkeld. Veel mooie vrouwen dit keer ook. Olythia.
Verder duidelijke body double voor Spartacus
Ik lees hier gewoon mee, zoveel gespoilerd kan er niet worden in een serie waar nauwelijks een echt verhaal in zit, waar de CGI om te janken zo slecht is, waar de slowmotion in overvloed wordt gebruikt, waar het bloed rijkelijk vloeit en waar er elke 5 seconden wel ergens een naakte vrouw voorbij komtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:54 schreef RedFever007 het volgende:
wanneer is dit ook alweer op TV? zondag ? Ik volg dit maar op TV omdat ik geen tijd heb om ze te kijken via download eigenlijk
[..]
Inderdaad, als je een historische serie wilt zien moet je niet kijken. Als je gewoon actie/seks/w/e wilt zien dan moet je kijken. Ik vind het namelijk wel grappig om te kijken als ik verder geen andere serie's of films te kijken heb.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:06 schreef icemotion het volgende:
Ik heb het zondagavond ook een stukje gezien op RTL.. maar het is wel n ongelovelijke 300 Rip off. Maar dan slechter. En dan dat taalgebruik met hun cunts en fuck en nog meer fuck en al dat soort fratsen.. >.< En als ik dan die 'disclaimer' zie waarin wordt aangegeven dat ze een historisch beeld willen neerzetten moet ik eigenlijk heel hard janken..
Om me dat te besparen sla ik t dus voor de rest gewoon over.
Als je een "stukje " gezien hebt is je mening niets waard. En 300? Afgetrainde gasten jah, gladiatoren nee, als we zo gaan redeneren is ieder moderne sci-fi film een rip-off van star wars . Iedere oorlogsserie een band of brothers rip-offquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:06 schreef icemotion het volgende:
Ik heb het zondagavond ook een stukje gezien op RTL.. maar het is wel n ongelovelijke 300 Rip off. Maar dan slechter. En dan dat taalgebruik met hun cunts en fuck en nog meer fuck en al dat soort fratsen.. >.< En als ik dan die 'disclaimer' zie waarin wordt aangegeven dat ze een historisch beeld willen neerzetten moet ik eigenlijk heel hard janken..
QFTquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:37 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Als je een "stukje " gezien hebt is je mening niets waard. En 300? Afgetrainde gasten jah, gladiatoren nee, als we zo gaan redeneren is ieder moderne sci-fi film een rip-off van star wars . Iedere oorlogsserie een band of brothers rip-off![]()
Inderdaad, het taalgebruik is wat ordinair, maar het geeft wel een aparte sfeer aan de serie, en een nogal realistischer beeld van hoe men echt met elkaar praat. Als je aflevering 2 en 3 ziet ben je hooked, het verhaal word al snel wel heel sterk en vermakelijk en tot aan ep 9 stijgt de kwaliteit met de aflevering.
Ga alsjeblieft niet enkele minuten bekijken en dan een oordeel vellen. Je pakt ook geen roman, leest pagina's 20 tot 25 om dan maar te beslissen dat het een kutboek is
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:07 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een historische serie wilt zien moet je niet kijken. Als je gewoon actie/seks/w/e wilt zien dan moet je kijken. Ik vind het namelijk wel grappig om te kijken als ik verder geen andere serie's of films te kijken heb.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spartacus_%28slavenleider%29quote:Spartacus was een Romeinse slaaf, die een grote slavenopstand leidde die duurde van 73 v.Chr. tot 71 v.Chr. Zijn leger van ontsnapte gladiatoren en slaven versloeg het Romeinse leger in verschillende veldslagen.
Sommige bronnen veronderstellen dat Spartacus een gevangen soldaat of deserteur was die later een tijd in het Romeinse leger diende. Waarschijnlijk diende Spartacus vrijwillig in het Romeinse leger.
In 73 v.Chr. ontsnapte Spartacus met 70 à 80 anderen uit een school voor gladiatoren die het eigendom was van Lentulus Batiatus. Hij vluchtte naar de Vesuvius in de buurt van Napels. Daar bouwde hij een leger op van naar schatting 70.000 ontsnapte slaven.
Een stukje was in mijn geval ongeveer een goed half uur van de episode dat Spartacus in the pits moet. De 4e episode zie ik net op wikipedia. De reden dat ik het een 300 rip-off noem is niet alleen vanwege de afgetrainde gasten.. het is ook het gebruik van licht, camera standpunten, stylering van de kleding en het gebruik van slowmotion en bloodspetters in de actiescenes op een manier die erg gelijkend is aan 300. Maar dan is het t allemaal net niet. Zal ongetwijfeld met budget te maken hebben, maar ze proberen het wel degelijk na te apen.quote:Als je een "stukje " gezien hebt is je mening niets waard. En 300? Afgetrainde gasten jah, gladiatoren nee, als we zo gaan redeneren is ieder moderne sci-fi film een rip-off van star wars . Iedere oorlogsserie een band of brothers rip-off
Ik kan best wat ordinair taalgebruik verdragen, maar het is allemaal te modern.. fuck en cunts zijn veel recenter.. zeker omdat de romeinen nog wel van seks hielden zagen ze dat niet als iets negatiefs. Dat is pas veel later gekomen met dank aan het christendom. Spartacus is, net zo min als 300, geen historisch realistisch beeld. Daarvoor is het allemaal te gestyleerd en te over the top, maar ze hadden hier wel iets beter hun best kunnen doen om je in die waan te laten.quote:Inderdaad, het taalgebruik is wat ordinair, maar het geeft wel een aparte sfeer aan de serie, en een nogal realistischer beeld van hoe men echt met elkaar praat. Als je aflevering 2 en 3 ziet ben je hooked, het verhaal word al snel wel heel sterk en vermakelijk en tot aan ep 9 stijgt de kwaliteit met de aflevering.
Films beoordeel je vaak ook aan de trailer van enkele minuten om te kijken of je dit wil zien of niet. Maar zoals gezegd, ik heb iets langer gekeken dan enkele minuten en besloten dat dit geen serie voor mij is. Ontzettend subjectief en afhankelijk van smaak enzo. Dat heb je met meningen.quote:Ga alsjeblieft niet enkele minuten bekijken en dan een oordeel vellen. Je pakt ook geen roman, leest pagina's 20 tot 25 om dan maar te beslissen dat het een kutboek is
Prima, als je dan ook even uit dit topic oprot met je 5 minuten-mening, bespaar je ons ook een hoop ergenis.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:06 schreef icemotion het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, als je dan ook even uit dit topic oprot met je 5 minuten-mening, bespaar je ons ook een hoop ergenis.
300 is ook een rip-off van Gladiator. zelfde kleding stijl en camera en alles...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:06 schreef icemotion het volgende:
Hoppaquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, als je dan ook even uit dit topic oprot met je 5 minuten-mening, bespaar je ons ook een hoop ergenis.
Mensen die niet begrijpen dat je een stijl kunt hebben in plaats van wanhopig elke keer zoeken naar nieuwe vormen. Die waarschijnlijk het liefst films gaan kijken waar zelfs de meeste filmliefhebbers nog nooit van hebben gehoord.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:13 schreef Pixell het volgende:
[..]
300 is ook een rip-off van Gladiator. zelfde kleding stijl en camera en alles...
hoe kortzichtig kan je zijn..
Inderdaad. Van 1 tot 3 in de top-3 ergernissen rondom deze serie. Wát een aanfluiting.quote:Op zondag 14 februari 2010 03:21 schreef wonderer het volgende:
Ik erger me dood aan de dialoogMeer nog dan aan de slechte CGI of de beroerde acteerprestaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |