quote:Lucy Lawless ("Xena: Warrior Princess") plays Lucretia in the upcoming Starz TV series "Spartacus," and appears in her first full-frontal nude scenes opposite actor John Hannah.
To make her feel more comfortable, producers are offering her a pubic wig to cover the lower regions. "I haven't worn it yet... I was like 'have you got a red one?' We have one just in case," she said.
Regarding her first sex scene, Lawless added: "It's the first time I had to do a sex scene; I try to think of myself as a modern woman but, honestly, I went home and had to go straight to bed. It was so stressful. There's full frontal male nudity. You see plenty, trust me. I'm a little traumatized."
Read more: http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=14448#ixzz0fJ5ZiyOc
Ja ik ook, ik vind juist die CGI wel iets hebbenquote:Op zondag 14 februari 2010 03:21 schreef wonderer het volgende:
Ik erger me dood aan de dialoogMeer nog dan aan de slechte CGI of de beroerde acteerprestaties
Ga me toch afvragen waarom er geen regen valt met al die wolken in de luchtquote:Op maandag 15 februari 2010 00:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik vind juist die CGI wel iets hebben
Welke scene?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
in Aflevering 3 hadden een aantal acteurs nog een horloge om, die even later weer weg was
Als ze de dialogen nou maar zouden aanpassen, dan zou het pas echt vermakelijk wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:52 schreef mediaconsument het volgende:
Aflevering 5 zet de goede lijn door, was wederom goed te genieten.
Zeker vet ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:52 schreef mediaconsument het volgende:
Aflevering 5 zet de goede lijn door, was wederom goed te genieten.
Vroeg me al af of ze in het Romeinse Rijk pushups haddenquote:Op zondag 21 februari 2010 06:09 schreef Beach het volgende:
Oh en de tieten van dat blonde wijffie vielen er gewoon uit
Tuurlijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vroeg me al af of ze in het Romeinse Rijk pushups hadden
Het wordt wel ietsje beter, de 5e ep vond ik leuk. Erg over de top allemaal, slechte cgi enzo, maar ik vermaak me wel met een biertje erbijquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:42 schreef lelouch het volgende:
Halverwege de 2e aflevering uitgezet. Alles wat slecht kan zijn, is slecht.
Erg jammer. Dan kijk ik liever Rome nog een keer.
Hoe zielig het is moeten we nog gaan zien in episode 6, want die ene werd weggesleept.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeker vet ja.
Alleen wel zielig van die ene. (spoilers he)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |