Vanavond ook maar even zoeken, ziet er uit dat ik het wel leuk ga vindenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:14 schreef dapluiz het volgende:
Staan klaar om te kijken, ziet er een beetje 300-achtig uit
De special effects zijn wel heel erg slecht qua rond vliegend bloedquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:54 schreef Fingon het volgende:
Ben benieuwd, de klassieke tijd kan mij altijd wel bekoren
Hmm, kijk nu het begin, en ik vind de Special Effects toch wel erg matig :/
Pff zeg, wat een enorme lelijke veldslag, wel erg veel artistieke vrijheid genomen...
Grieken die niet in een Phalanx vechten![]()
![]()
Naakte Romeinse blondines![]()
![]()
Het bloed is op zich nog wel artistiek, maar de omgevingen zijn zo slecht, en zo onpassend af en toe, dat is niet leuk meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De special effects zijn wel heel erg slecht qua rond vliegend bloeden de computer geanimeerde omgevingen.
Ik zat al te denken, wie is die vrouw toch.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:20 schreef Fingon het volgende:
[..]
Het bloed is op zich nog wel artistiek, maar de omgevingen zijn zo slecht, en zo onpassend af en toe, dat is niet leuk meer.
Ik ben ook helemaal fan van die redhead, die vrouw van de gladiotorbaas, die is zo hot![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil zo'n vriendin
Elke zaterdagochtend.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
is er een uitzendschema bekend zodat we ongeveer weten wanneer we episode 3 kunnen zoeken ?
pfff wat gaat het dan voor een serie dan traag , iedere 3 weken 1 afleveringquote:Op maandag 1 februari 2010 22:09 schreef criminal_mind het volgende:
Nee want wordt pas vrijdag uitgezonden de 3rde aflevering.
Huh? Gewoon elke week... De eerste aflevering werd 22 januari uitgezonden...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pfff wat gaat het dan voor een serie dan traag , iedere 3 weken 1 aflevering
Nee komt alleen maar dat de eerste 2 afleveringen al vroeg waren uitgelekt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pfff wat gaat het dan voor een serie dan traag , iedere 3 weken 1 aflevering
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:13 schreef DSGamer het volgende:
kan iemand screenshots plaatsen van lucy lawless in deze serie?
waar ben je aflevering 3 tegen gekomen ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:46 schreef huhggh het volgende:
Jezus, net alle 3 de afleveringen bekeken: maar dit is echt een erotische serie vermomt als een drama.
Is gewoon al te downloaden hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar ben je aflevering 3 tegen gekomen ?
ik zie het nu ook, was maar gestopt elke dag te controlerenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is gewoon al te downloaden hoor.
Ik vind het wel een okee serie, alleen een aflevering duurt me te lang als het op deze manier doorgaat, was echt erg langdradig.
Ik zag m vanmorgen toevallig op FTD voorbij komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik zie het nu ook, was maar gestopt elke dag te controleren
Inderdaad, ik was toch verbaasd dat zij zich aan zoiets durfden te wagen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
Wat was er halverwege aflevering drie? Die blonde krullenkop met die slavin?
En ja, betaalzenders kunnen over het algemeen "meer maken". Zie ook HBO shows.
Wacht dacht je van de serie Rome, precies hetzelfde soort scenes!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef huhggh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was toch verbaasd dat zij zich aan zoiets durfden te wagen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ken ik alleen maar uit films, maar zeker geen series...bij mijn weten dan.
Of Californicationquote:
quote:Lucy Lawless ("Xena: Warrior Princess") plays Lucretia in the upcoming Starz TV series "Spartacus," and appears in her first full-frontal nude scenes opposite actor John Hannah.
To make her feel more comfortable, producers are offering her a pubic wig to cover the lower regions. "I haven't worn it yet... I was like 'have you got a red one?' We have one just in case," she said.
Regarding her first sex scene, Lawless added: "It's the first time I had to do a sex scene; I try to think of myself as a modern woman but, honestly, I went home and had to go straight to bed. It was so stressful. There's full frontal male nudity. You see plenty, trust me. I'm a little traumatized."
Read more: http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=14448#ixzz0fJ5ZiyOc
Ja ik ook, ik vind juist die CGI wel iets hebbenquote:Op zondag 14 februari 2010 03:21 schreef wonderer het volgende:
Ik erger me dood aan de dialoogMeer nog dan aan de slechte CGI of de beroerde acteerprestaties
Ga me toch afvragen waarom er geen regen valt met al die wolken in de luchtquote:Op maandag 15 februari 2010 00:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik vind juist die CGI wel iets hebben
Welke scene?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
in Aflevering 3 hadden een aantal acteurs nog een horloge om, die even later weer weg was
Als ze de dialogen nou maar zouden aanpassen, dan zou het pas echt vermakelijk wordenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:52 schreef mediaconsument het volgende:
Aflevering 5 zet de goede lijn door, was wederom goed te genieten.
Zeker vet ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:52 schreef mediaconsument het volgende:
Aflevering 5 zet de goede lijn door, was wederom goed te genieten.
Vroeg me al af of ze in het Romeinse Rijk pushups haddenquote:Op zondag 21 februari 2010 06:09 schreef Beach het volgende:
Oh en de tieten van dat blonde wijffie vielen er gewoon uit
Tuurlijk!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vroeg me al af of ze in het Romeinse Rijk pushups hadden
Het wordt wel ietsje beter, de 5e ep vond ik leuk. Erg over de top allemaal, slechte cgi enzo, maar ik vermaak me wel met een biertje erbijquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:42 schreef lelouch het volgende:
Halverwege de 2e aflevering uitgezet. Alles wat slecht kan zijn, is slecht.
Erg jammer. Dan kijk ik liever Rome nog een keer.
Hoe zielig het is moeten we nog gaan zien in episode 6, want die ene werd weggesleept.quote:Op zondag 21 februari 2010 05:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeker vet ja.
Alleen wel zielig van die ene. (spoilers he)
Nou het end wel zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe zielig het is moeten we nog gaan zien in episode 6, want die ene werd weggesleept.
Lijkt me duidelijk. Die baas weet ook wel dat die Thracian wil ontsnappen zodra hij zijn vrouw terug heeft.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou het end wel zeg.
Klotebaas ook, ik weet zeker dat hij erachter zit.
Idd! En arme Pietros...quote:
Ja, die manke speelt een heel eigen spelletje. Ben wel benieuwd waar dat uiteindelijk op uitdraait, al kan ik eigenlijk heel slecht tegen dat soort gemene intrigesquote:Op maandag 1 maart 2010 18:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd! En arme Pietros...
Klote dominus. Als hij er niet achter zit dan die Ashur wel. Die vind ik ook elke ep enger worden. Ik ga Crixus wel waarderen nu
.
Tja, voor iemand als Batiatus (en mensen zoals hem toen) was een slaaf maar een asset. Lastig als je je investering kwijt raakt ineensquote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die manke speelt een heel eigen spelletje. Ben wel benieuwd waar dat uiteindelijk op uitdraait, al kan ik eigenlijk heel slecht tegen dat soort gemene intriges"Niet eerlijk!" roept dan weer iets in mij.
Vond Hannah's reactie toen bleek dat ie Barca voor niks had laten doden ook wel erg tekenend hoor. "Oh. Nou ja, jammer." Bah.
Dat weten we. We hebben hem allemaal al gezienquote:Op maandag 1 maart 2010 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Episode 6 is via de bekende kanalen weer te verkrijgen.
Niet te zien aan de reacties hier, die tot nu toe alleen over episode 5 gaanquote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat weten we. We hebben hem allemaal al gezien![]()
.
Oh, zeker begrijpelijk en erg goede karakterisatie. Maar wel onplezierig (ik ben wel een liefhebber van John Hannah dus dan is het extra zuur als ie zo'n klootzak speeltquote:Op maandag 1 maart 2010 19:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, voor iemand als Batiatus (en mensen zoals hem toen) was een slaaf maar een asset. Lastig als je je investering kwijt raakt ineens.
Welke van de 20, als je deze serie moet geloven hadden ze vroeger allemaal een flinke bos hout voor de deurquote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef Beach het volgende:
Iemand screencaps van die meid met die enorme tieten?
Want Barca en Pietros waren zielig in aflevering vijf?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet te zien aan de reacties hier, die tot nu toe alleen over episode 5 gaan
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want Barca en Pietros waren zielig in aflevering vijf?
Komt door al die vis en olijfolie die ze toen atenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:52 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Welke van de 20, als je deze serie moet geloven hadden ze vroeger allemaal een flinke bos hout voor de deur
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
geen verkeerde slaven hadden ze toen.
En ondertussen lekker keuvelen met de vrouwquote:Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
geen verkeerde slaven hadden ze toen.
Ach die vind het ook niet erg om door paar slaven genomen te worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef PirE het volgende:
[..]
En ondertussen lekker keuvelen met de vrouw![]()
Dat duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
Is de serie in Nederland al uit op dvd?
Mogen ze hem eerst even helemaal uitzenden voor ie op DVD komt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
Is de serie in Nederland al uit op dvd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |