Nou het end wel zeg.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe zielig het is moeten we nog gaan zien in episode 6, want die ene werd weggesleept.
Lijkt me duidelijk. Die baas weet ook wel dat die Thracian wil ontsnappen zodra hij zijn vrouw terug heeft.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Nou het end wel zeg.
Klotebaas ook, ik weet zeker dat hij erachter zit.
Idd! En arme Pietros...quote:
Ja, die manke speelt een heel eigen spelletje. Ben wel benieuwd waar dat uiteindelijk op uitdraait, al kan ik eigenlijk heel slecht tegen dat soort gemene intrigesquote:Op maandag 1 maart 2010 18:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd! En arme Pietros...
Klote dominus. Als hij er niet achter zit dan die Ashur wel. Die vind ik ook elke ep enger worden. Ik ga Crixus wel waarderen nu
.
Tja, voor iemand als Batiatus (en mensen zoals hem toen) was een slaaf maar een asset. Lastig als je je investering kwijt raakt ineensquote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, die manke speelt een heel eigen spelletje. Ben wel benieuwd waar dat uiteindelijk op uitdraait, al kan ik eigenlijk heel slecht tegen dat soort gemene intriges"Niet eerlijk!" roept dan weer iets in mij.
Vond Hannah's reactie toen bleek dat ie Barca voor niks had laten doden ook wel erg tekenend hoor. "Oh. Nou ja, jammer." Bah.
Dat weten we. We hebben hem allemaal al gezienquote:Op maandag 1 maart 2010 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Episode 6 is via de bekende kanalen weer te verkrijgen.
Niet te zien aan de reacties hier, die tot nu toe alleen over episode 5 gaanquote:Op maandag 1 maart 2010 19:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat weten we. We hebben hem allemaal al gezien![]()
.
Oh, zeker begrijpelijk en erg goede karakterisatie. Maar wel onplezierig (ik ben wel een liefhebber van John Hannah dus dan is het extra zuur als ie zo'n klootzak speeltquote:Op maandag 1 maart 2010 19:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, voor iemand als Batiatus (en mensen zoals hem toen) was een slaaf maar een asset. Lastig als je je investering kwijt raakt ineens.
Welke van de 20, als je deze serie moet geloven hadden ze vroeger allemaal een flinke bos hout voor de deurquote:Op maandag 1 maart 2010 18:27 schreef Beach het volgende:
Iemand screencaps van die meid met die enorme tieten?
Want Barca en Pietros waren zielig in aflevering vijf?quote:Op maandag 1 maart 2010 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet te zien aan de reacties hier, die tot nu toe alleen over episode 5 gaan
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want Barca en Pietros waren zielig in aflevering vijf?
Komt door al die vis en olijfolie die ze toen atenquote:Op maandag 1 maart 2010 19:52 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Welke van de 20, als je deze serie moet geloven hadden ze vroeger allemaal een flinke bos hout voor de deur
quote:Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
geen verkeerde slaven hadden ze toen.
En ondertussen lekker keuvelen met de vrouwquote:Op maandag 1 maart 2010 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
geen verkeerde slaven hadden ze toen.
Ach die vind het ook niet erg om door paar slaven genomen te worden.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:37 schreef PirE het volgende:
[..]
En ondertussen lekker keuvelen met de vrouw![]()
Dat duurt nog wel even.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
Is de serie in Nederland al uit op dvd?
Mogen ze hem eerst even helemaal uitzenden voor ie op DVD komt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
Is de serie in Nederland al uit op dvd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |