Vanavond ook maar even zoeken, ziet er uit dat ik het wel leuk ga vindenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:14 schreef dapluiz het volgende:
Staan klaar om te kijken, ziet er een beetje 300-achtig uit
De special effects zijn wel heel erg slecht qua rond vliegend bloedquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:54 schreef Fingon het volgende:
Ben benieuwd, de klassieke tijd kan mij altijd wel bekoren
Hmm, kijk nu het begin, en ik vind de Special Effects toch wel erg matig :/
Pff zeg, wat een enorme lelijke veldslag, wel erg veel artistieke vrijheid genomen...
Grieken die niet in een Phalanx vechten![]()
![]()
Naakte Romeinse blondines![]()
![]()
Het bloed is op zich nog wel artistiek, maar de omgevingen zijn zo slecht, en zo onpassend af en toe, dat is niet leuk meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De special effects zijn wel heel erg slecht qua rond vliegend bloeden de computer geanimeerde omgevingen.
Ik zat al te denken, wie is die vrouw toch.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:20 schreef Fingon het volgende:
[..]
Het bloed is op zich nog wel artistiek, maar de omgevingen zijn zo slecht, en zo onpassend af en toe, dat is niet leuk meer.
Ik ben ook helemaal fan van die redhead, die vrouw van de gladiotorbaas, die is zo hot![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil zo'n vriendin
Elke zaterdagochtend.quote:Op maandag 25 januari 2010 10:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
is er een uitzendschema bekend zodat we ongeveer weten wanneer we episode 3 kunnen zoeken ?
pfff wat gaat het dan voor een serie dan traag , iedere 3 weken 1 afleveringquote:Op maandag 1 februari 2010 22:09 schreef criminal_mind het volgende:
Nee want wordt pas vrijdag uitgezonden de 3rde aflevering.
Huh? Gewoon elke week... De eerste aflevering werd 22 januari uitgezonden...quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pfff wat gaat het dan voor een serie dan traag , iedere 3 weken 1 aflevering
Nee komt alleen maar dat de eerste 2 afleveringen al vroeg waren uitgelekt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pfff wat gaat het dan voor een serie dan traag , iedere 3 weken 1 aflevering
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:13 schreef DSGamer het volgende:
kan iemand screenshots plaatsen van lucy lawless in deze serie?
waar ben je aflevering 3 tegen gekomen ?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:46 schreef huhggh het volgende:
Jezus, net alle 3 de afleveringen bekeken: maar dit is echt een erotische serie vermomt als een drama.
Is gewoon al te downloaden hoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waar ben je aflevering 3 tegen gekomen ?
ik zie het nu ook, was maar gestopt elke dag te controlerenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Is gewoon al te downloaden hoor.
Ik vind het wel een okee serie, alleen een aflevering duurt me te lang als het op deze manier doorgaat, was echt erg langdradig.
Ik zag m vanmorgen toevallig op FTD voorbij komenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik zie het nu ook, was maar gestopt elke dag te controleren
Inderdaad, ik was toch verbaasd dat zij zich aan zoiets durfden te wagen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:20 schreef wonderer het volgende:
Wat was er halverwege aflevering drie? Die blonde krullenkop met die slavin?
En ja, betaalzenders kunnen over het algemeen "meer maken". Zie ook HBO shows.
Wacht dacht je van de serie Rome, precies hetzelfde soort scenes!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef huhggh het volgende:
[..]
Inderdaad, ik was toch verbaasd dat zij zich aan zoiets durfden te wagen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ken ik alleen maar uit films, maar zeker geen series...bij mijn weten dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |