hehe in de eerste 2 eps kwamen er voldoende voorbijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:07 schreef Aneurism het volgende:
Leuke serie, ik zit er over te denken om het aantal tieten per aflevering te tellen.
En ook een kut! En ook een kut!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:54 schreef RedFever007 het volgende:
hehe in de eerste 2 eps kwamen er voldoende voorbij![]()
Dat komt inderdaad echt zelden voor, meestal zie je alleen maar tieten, maar ditmaal is er ook aan de dames gedacht!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:45 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
en diverse lullen zelfs...dus het is een geemancipeerde serie
Nee dat nou ook weer niet, maar als er af en toe eentje voorbij komt is geen rampquote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Tim86 het volgende:
De mannelijke torso's oke, maar zitten jullie te wachten op een wagonlading piemels in beeld?
Oei. Piemels in beeld.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Tim86 het volgende:
De mannelijke torso's oke, maar zitten jullie te wachten op een wagonlading piemels in beeld?
Niets mis mee zeg ik als Hetero sexuele man, ook de homoscenes: Dat speelde toen nou eenmaalquote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Tim86 het volgende:
Met mijn post bedoelde ik niet dat ik me daar aan stoor, voor mijn part komen de uitgerekte piemels ook in superslomo voorbij :'')quote:Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef WeZijnTochAllemaalMensen het volgende:
[..]
Oei. Piemels in beeld.![]()
Dat is waarschijnlijk waar ja. Al krijg ik het idee dat het erg van vrouw tot vrouw verschilt.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik bedoelde alleen dat mannen doorgaans blijer zijn om tieten in beeld te zien dan dat vrouwen zijn met een lul
Dat is waar, maar het gaat eigenlijk meer om dat het niet zo vaak voorkomt dat er zowel blote mannen als blote vrouwen in een serie getoond worden, daarom is het zo "leuk". En blote pikken zijn inderdaad niet zo erg geweldig om naar te kijken, als ze in die kleine broekjes in de rondte lopen is veel sexier.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met mijn post bedoelde ik niet dat ik me daar aan stoor, voor mijn part komen de uitgerekte piemels ook in superslomo voorbij :'')
Ik bedoelde alleen dat mannen doorgaans blijer zijn om tieten in beeld te zien dan dat vrouwen zijn met een lul
Leuke wendig, ik kan alleen niet begrijpen waarom Ilithyia niet gelijk zag het een andere gladiator was. Onze kleine gallische vriend Crixus heeft een veel andere lichaamsbouw en Spartacus lijkt totaal niet op Crixusquote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef One_conundrum het volgende:
Prachtige Intriges weer. Ook mooi dat het niet zoals gepland liep en die nieuwe Muts dood werd geslagen. Allemaal weer ingewikkeld. Veel mooie vrouwen dit keer ook. Olythia.
Verder duidelijke body double voor Spartacus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |