Welke stukken dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 01:38 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Grote delen worden in de natuur in Niw Zealand opgenomen
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wanneer wordt zij nou eens afgeragd?![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Lesley-Ann Brandtquote:Op maandag 15 maart 2010 09:14 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand hoe die getinte vrouw met die lichtblauwe jurk heet die een soort bediende is van die vrouw met dat lange rode haar?
Leuk moppie.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:34 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Lesley-Ann Brandt
http://www.imdb.com/name/nm2788229/
Waar is er dan natuur te zien in de serie, Groen is de meest ontbrekende kleur van de hele seriequote:Op maandag 15 maart 2010 01:38 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Grote delen worden in de natuur in Niw Zealand opgenomen
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef Gripper het volgende:
Wat een serie!
Niet nadenken, maar kijken
Precies, en als ze het verhaal van Spartacus goed na gaan spelen, staat ons nog veel te wachten!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef Gripper het volgende:
Wat een serie!
Niet nadenken, maar kijken
zoekt en gij zult vinden.......quote:Op maandag 15 maart 2010 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb het gister gezien en ik vond het erg gaaf.Zou alleen willen dat de serie al op dvd te zien was, want ik word gaar van die reclames.
Pssst, dan kan hoor t/m aflevering 8 zelfs.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb het gister gezien en ik vond het erg gaaf.Zou alleen willen dat de serie al op dvd te zien was, want ik word gaar van die reclames.
quote:Op maandag 15 maart 2010 06:09 schreef Pek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!
.
Zijn ze al legaal te koop dan? Mar dan sowieso zonder Nederlandse ondertiteling…vind ik af en toe toch wel handig als die er is.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Pssst, dan kan hoor t/m aflevering 8 zelfs.
Nou te koop niet nee, dan moet je nog even wachten. Nederlandse ondertitels zijn wel ergens te krijgen trouwens (maar dan heb ik het weer niet over kopen dus).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn ze al legaal te koop dan? Mar dan sowieso zonder Nederlandse ondertiteling…vind ik af en toe toch wel handig als die er is.
Oke, dank je wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou te koop niet nee, dan moet je nog even wachten. Nederlandse ondertitels zijn wel ergens te krijgen trouwens (maar dan heb ik het weer niet over kopen dus).
Aflevering 10 komt vrijdag pas trouwens. En ik zie op tv.com in ieder geval tot aflevering 13 genoemd.
Aflevering 13 is de seizoensfinale.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
...
Aflevering 10 komt vrijdag pas trouwens. En ik zie op tv.com in ieder geval tot aflevering 13 genoemd.
Het lijkt me eigenlijk een serie voor 1 seizoen (soort lange mini-serie), ik denk dat het ook meteen de laatste is dan.quote:
Klopt inderdaad ja, je flikkert zo de berg af (of je WORDT er afgeflikkerd, zoals al gebeurde).quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom de ludus geen hek heeft bij de berg. Het is zo onromeins om dat niet te doen.
Nee:quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:29 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Michael C. Hall van Dexter? Die heeft sowieso kankâh.
hehe in de eerste 2 eps kwamen er voldoende voorbijquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:07 schreef Aneurism het volgende:
Leuke serie, ik zit er over te denken om het aantal tieten per aflevering te tellen.
En ook een kut! En ook een kut!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:54 schreef RedFever007 het volgende:
hehe in de eerste 2 eps kwamen er voldoende voorbij![]()
Dat komt inderdaad echt zelden voor, meestal zie je alleen maar tieten, maar ditmaal is er ook aan de dames gedacht!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:45 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
en diverse lullen zelfs...dus het is een geemancipeerde serie
Nee dat nou ook weer niet, maar als er af en toe eentje voorbij komt is geen rampquote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Tim86 het volgende:
De mannelijke torso's oke, maar zitten jullie te wachten op een wagonlading piemels in beeld?
Oei. Piemels in beeld.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Tim86 het volgende:
De mannelijke torso's oke, maar zitten jullie te wachten op een wagonlading piemels in beeld?
Niets mis mee zeg ik als Hetero sexuele man, ook de homoscenes: Dat speelde toen nou eenmaalquote:Op zondag 21 maart 2010 11:34 schreef Tim86 het volgende:
Met mijn post bedoelde ik niet dat ik me daar aan stoor, voor mijn part komen de uitgerekte piemels ook in superslomo voorbij :'')quote:Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef WeZijnTochAllemaalMensen het volgende:
[..]
Oei. Piemels in beeld.![]()
Dat is waarschijnlijk waar ja. Al krijg ik het idee dat het erg van vrouw tot vrouw verschilt.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:57 schreef Tim86 het volgende:
Ik bedoelde alleen dat mannen doorgaans blijer zijn om tieten in beeld te zien dan dat vrouwen zijn met een lul
Dat is waar, maar het gaat eigenlijk meer om dat het niet zo vaak voorkomt dat er zowel blote mannen als blote vrouwen in een serie getoond worden, daarom is het zo "leuk". En blote pikken zijn inderdaad niet zo erg geweldig om naar te kijken, als ze in die kleine broekjes in de rondte lopen is veel sexier.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met mijn post bedoelde ik niet dat ik me daar aan stoor, voor mijn part komen de uitgerekte piemels ook in superslomo voorbij :'')
Ik bedoelde alleen dat mannen doorgaans blijer zijn om tieten in beeld te zien dan dat vrouwen zijn met een lul
Leuke wendig, ik kan alleen niet begrijpen waarom Ilithyia niet gelijk zag het een andere gladiator was. Onze kleine gallische vriend Crixus heeft een veel andere lichaamsbouw en Spartacus lijkt totaal niet op Crixusquote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef One_conundrum het volgende:
Prachtige Intriges weer. Ook mooi dat het niet zoals gepland liep en die nieuwe Muts dood werd geslagen. Allemaal weer ingewikkeld. Veel mooie vrouwen dit keer ook. Olythia.
Verder duidelijke body double voor Spartacus
Ja, dat was ook de enige verklaring die ik kon bedenkenquote:
Joh, en wat dacht je van die gigantisch littekens.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:08 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Leuke wendig, ik kan alleen niet begrijpen waarom Ilithyia niet gelijk zag het een andere gladiator was. Onze kleine gallische vriend Crixus heeft een veel andere lichaamsbouw en Spartacus lijkt totaal niet op Crixus.
Hij was natuurlijk ook helemaal ingesmeerd met dat gouden spul, maar dan nog, hij is kleiner en anders gebouwd, maar ik zag het ook niet aankomen.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, en wat dacht je van die gigantisch littekens.
Daarom zag ik deze wending ook niet aankomen!
Misschien is de opmerking van Lucretia tegen de slavin om hun gaste goed van wijn te voorzien om in de goede gesteldheid (oid) te krijgen wel van belang hier.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk ook helemaal ingesmeerd met dat gouden spul, maar dan nog, hij is kleiner en anders gebouwd, maar ik zag het ook niet aankomen.
dan heb je een nieuwe PC nodig!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:22 schreef Siniti het volgende:
godskolere ik heb echt een nieuwe videokaart hebben
Kan die serie geeneens op de site zelf afspelen!!!
USA of NL ?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:43 schreef One_conundrum het volgende:
Prachtige Intriges weer. Ook mooi dat het niet zoals gepland liep en die nieuwe Muts dood werd geslagen. Allemaal weer ingewikkeld. Veel mooie vrouwen dit keer ook. Olythia.
Verder duidelijke body double voor Spartacus
Ik lees hier gewoon mee, zoveel gespoilerd kan er niet worden in een serie waar nauwelijks een echt verhaal in zit, waar de CGI om te janken zo slecht is, waar de slowmotion in overvloed wordt gebruikt, waar het bloed rijkelijk vloeit en waar er elke 5 seconden wel ergens een naakte vrouw voorbij komtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:54 schreef RedFever007 het volgende:
wanneer is dit ook alweer op TV? zondag ? Ik volg dit maar op TV omdat ik geen tijd heb om ze te kijken via download eigenlijk
[..]
Inderdaad, als je een historische serie wilt zien moet je niet kijken. Als je gewoon actie/seks/w/e wilt zien dan moet je kijken. Ik vind het namelijk wel grappig om te kijken als ik verder geen andere serie's of films te kijken heb.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:06 schreef icemotion het volgende:
Ik heb het zondagavond ook een stukje gezien op RTL.. maar het is wel n ongelovelijke 300 Rip off. Maar dan slechter. En dan dat taalgebruik met hun cunts en fuck en nog meer fuck en al dat soort fratsen.. >.< En als ik dan die 'disclaimer' zie waarin wordt aangegeven dat ze een historisch beeld willen neerzetten moet ik eigenlijk heel hard janken..
Om me dat te besparen sla ik t dus voor de rest gewoon over.
Als je een "stukje " gezien hebt is je mening niets waard. En 300? Afgetrainde gasten jah, gladiatoren nee, als we zo gaan redeneren is ieder moderne sci-fi film een rip-off van star wars . Iedere oorlogsserie een band of brothers rip-offquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:06 schreef icemotion het volgende:
Ik heb het zondagavond ook een stukje gezien op RTL.. maar het is wel n ongelovelijke 300 Rip off. Maar dan slechter. En dan dat taalgebruik met hun cunts en fuck en nog meer fuck en al dat soort fratsen.. >.< En als ik dan die 'disclaimer' zie waarin wordt aangegeven dat ze een historisch beeld willen neerzetten moet ik eigenlijk heel hard janken..
QFTquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:37 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Als je een "stukje " gezien hebt is je mening niets waard. En 300? Afgetrainde gasten jah, gladiatoren nee, als we zo gaan redeneren is ieder moderne sci-fi film een rip-off van star wars . Iedere oorlogsserie een band of brothers rip-off![]()
Inderdaad, het taalgebruik is wat ordinair, maar het geeft wel een aparte sfeer aan de serie, en een nogal realistischer beeld van hoe men echt met elkaar praat. Als je aflevering 2 en 3 ziet ben je hooked, het verhaal word al snel wel heel sterk en vermakelijk en tot aan ep 9 stijgt de kwaliteit met de aflevering.
Ga alsjeblieft niet enkele minuten bekijken en dan een oordeel vellen. Je pakt ook geen roman, leest pagina's 20 tot 25 om dan maar te beslissen dat het een kutboek is
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:07 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een historische serie wilt zien moet je niet kijken. Als je gewoon actie/seks/w/e wilt zien dan moet je kijken. Ik vind het namelijk wel grappig om te kijken als ik verder geen andere serie's of films te kijken heb.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spartacus_%28slavenleider%29quote:Spartacus was een Romeinse slaaf, die een grote slavenopstand leidde die duurde van 73 v.Chr. tot 71 v.Chr. Zijn leger van ontsnapte gladiatoren en slaven versloeg het Romeinse leger in verschillende veldslagen.
Sommige bronnen veronderstellen dat Spartacus een gevangen soldaat of deserteur was die later een tijd in het Romeinse leger diende. Waarschijnlijk diende Spartacus vrijwillig in het Romeinse leger.
In 73 v.Chr. ontsnapte Spartacus met 70 à 80 anderen uit een school voor gladiatoren die het eigendom was van Lentulus Batiatus. Hij vluchtte naar de Vesuvius in de buurt van Napels. Daar bouwde hij een leger op van naar schatting 70.000 ontsnapte slaven.
Een stukje was in mijn geval ongeveer een goed half uur van de episode dat Spartacus in the pits moet. De 4e episode zie ik net op wikipedia. De reden dat ik het een 300 rip-off noem is niet alleen vanwege de afgetrainde gasten.. het is ook het gebruik van licht, camera standpunten, stylering van de kleding en het gebruik van slowmotion en bloodspetters in de actiescenes op een manier die erg gelijkend is aan 300. Maar dan is het t allemaal net niet. Zal ongetwijfeld met budget te maken hebben, maar ze proberen het wel degelijk na te apen.quote:Als je een "stukje " gezien hebt is je mening niets waard. En 300? Afgetrainde gasten jah, gladiatoren nee, als we zo gaan redeneren is ieder moderne sci-fi film een rip-off van star wars . Iedere oorlogsserie een band of brothers rip-off
Ik kan best wat ordinair taalgebruik verdragen, maar het is allemaal te modern.. fuck en cunts zijn veel recenter.. zeker omdat de romeinen nog wel van seks hielden zagen ze dat niet als iets negatiefs. Dat is pas veel later gekomen met dank aan het christendom. Spartacus is, net zo min als 300, geen historisch realistisch beeld. Daarvoor is het allemaal te gestyleerd en te over the top, maar ze hadden hier wel iets beter hun best kunnen doen om je in die waan te laten.quote:Inderdaad, het taalgebruik is wat ordinair, maar het geeft wel een aparte sfeer aan de serie, en een nogal realistischer beeld van hoe men echt met elkaar praat. Als je aflevering 2 en 3 ziet ben je hooked, het verhaal word al snel wel heel sterk en vermakelijk en tot aan ep 9 stijgt de kwaliteit met de aflevering.
Films beoordeel je vaak ook aan de trailer van enkele minuten om te kijken of je dit wil zien of niet. Maar zoals gezegd, ik heb iets langer gekeken dan enkele minuten en besloten dat dit geen serie voor mij is. Ontzettend subjectief en afhankelijk van smaak enzo. Dat heb je met meningen.quote:Ga alsjeblieft niet enkele minuten bekijken en dan een oordeel vellen. Je pakt ook geen roman, leest pagina's 20 tot 25 om dan maar te beslissen dat het een kutboek is
Prima, als je dan ook even uit dit topic oprot met je 5 minuten-mening, bespaar je ons ook een hoop ergenis.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:06 schreef icemotion het volgende:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, als je dan ook even uit dit topic oprot met je 5 minuten-mening, bespaar je ons ook een hoop ergenis.
300 is ook een rip-off van Gladiator. zelfde kleding stijl en camera en alles...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:06 schreef icemotion het volgende:
Hoppaquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima, als je dan ook even uit dit topic oprot met je 5 minuten-mening, bespaar je ons ook een hoop ergenis.
Mensen die niet begrijpen dat je een stijl kunt hebben in plaats van wanhopig elke keer zoeken naar nieuwe vormen. Die waarschijnlijk het liefst films gaan kijken waar zelfs de meeste filmliefhebbers nog nooit van hebben gehoord.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:13 schreef Pixell het volgende:
[..]
300 is ook een rip-off van Gladiator. zelfde kleding stijl en camera en alles...
hoe kortzichtig kan je zijn..
Inderdaad. Van 1 tot 3 in de top-3 ergernissen rondom deze serie. Wát een aanfluiting.quote:Op zondag 14 februari 2010 03:21 schreef wonderer het volgende:
Ik erger me dood aan de dialoogMeer nog dan aan de slechte CGI of de beroerde acteerprestaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |