Welke stukken dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 01:38 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Grote delen worden in de natuur in Niw Zealand opgenomen
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wanneer wordt zij nou eens afgeragd?![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
Lesley-Ann Brandtquote:Op maandag 15 maart 2010 09:14 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand hoe die getinte vrouw met die lichtblauwe jurk heet die een soort bediende is van die vrouw met dat lange rode haar?
Leuk moppie.quote:Op maandag 15 maart 2010 09:34 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Lesley-Ann Brandt
http://www.imdb.com/name/nm2788229/
Waar is er dan natuur te zien in de serie, Groen is de meest ontbrekende kleur van de hele seriequote:Op maandag 15 maart 2010 01:38 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Grote delen worden in de natuur in Niw Zealand opgenomen
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef Gripper het volgende:
Wat een serie!
Niet nadenken, maar kijken
Precies, en als ze het verhaal van Spartacus goed na gaan spelen, staat ons nog veel te wachten!quote:Op maandag 15 maart 2010 12:06 schreef Gripper het volgende:
Wat een serie!
Niet nadenken, maar kijken
zoekt en gij zult vinden.......quote:Op maandag 15 maart 2010 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb het gister gezien en ik vond het erg gaaf.Zou alleen willen dat de serie al op dvd te zien was, want ik word gaar van die reclames.
Pssst, dan kan hoor t/m aflevering 8 zelfs.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb het gister gezien en ik vond het erg gaaf.Zou alleen willen dat de serie al op dvd te zien was, want ik word gaar van die reclames.
quote:Op maandag 15 maart 2010 06:09 schreef Pek het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!
.
Zijn ze al legaal te koop dan? Mar dan sowieso zonder Nederlandse ondertiteling…vind ik af en toe toch wel handig als die er is.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Pssst, dan kan hoor t/m aflevering 8 zelfs.
Nou te koop niet nee, dan moet je nog even wachten. Nederlandse ondertitels zijn wel ergens te krijgen trouwens (maar dan heb ik het weer niet over kopen dus).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn ze al legaal te koop dan? Mar dan sowieso zonder Nederlandse ondertiteling…vind ik af en toe toch wel handig als die er is.
Oke, dank je wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou te koop niet nee, dan moet je nog even wachten. Nederlandse ondertitels zijn wel ergens te krijgen trouwens (maar dan heb ik het weer niet over kopen dus).
Aflevering 10 komt vrijdag pas trouwens. En ik zie op tv.com in ieder geval tot aflevering 13 genoemd.
Aflevering 13 is de seizoensfinale.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
...
Aflevering 10 komt vrijdag pas trouwens. En ik zie op tv.com in ieder geval tot aflevering 13 genoemd.
Het lijkt me eigenlijk een serie voor 1 seizoen (soort lange mini-serie), ik denk dat het ook meteen de laatste is dan.quote:
Klopt inderdaad ja, je flikkert zo de berg af (of je WORDT er afgeflikkerd, zoals al gebeurde).quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:48 schreef Witchfynder het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom de ludus geen hek heeft bij de berg. Het is zo onromeins om dat niet te doen.
Nee:quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:29 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Michael C. Hall van Dexter? Die heeft sowieso kankâh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |