Ja hoor, maar ik heb het idee dat er ook wel series zijn die al op dvd zijn voordat ze helemaal op tv zijn uitgezonden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mogen ze hem eerst even helemaal uitzenden voor ie op DVD komt?
Is er iets online te bekijken zonder dat je iets hoeft te downloaden?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:04 schreef Symer het volgende:
Aflevering 8 en 9 zijn ook al beschikbaar.
Samequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:28 schreef wonderer het volgende:
Ik kijk via netflix, maar dat werkt alleen in de VS helaas (kan dus straks op vakantie in Nederland ook niet kijken).
Nee. In 300 was de cgi goed gedaan, hier gewoonweg niet. Niks met doelbewust te maken.quote:Op zondag 7 maart 2010 03:33 schreef Vandaar het volgende:
Heerlijke serie. Zeker na de wat algemene eerste afleveringen komt er nu echt een verhaallijn in. En tja, v.w.b. de CGI, niet voor niets wordt vaker aangehaald dat het een soort van kruizing is tussen 300 (de film) en Rome (de serie).
In 300 was het CGI gebeuren ook van een typisch niveau. Hield je van of niet. Net als de film Sin City, sommigen kotsen ervan, anderen vinden het fantastisch. In die klasse schaar ik deze serie ook m.b.t. CGI. Doelbewust zo gedaan.
Blijvertje. Seizoen 2 komt er zowiezo trouwens: ‘Spartacus: Blood and Sand’ gets 2nd season before first season airs!
Oh shitquote:Op zondag 7 maart 2010 03:33 schreef Vandaar het volgende:
Blijvertje. Seizoen 2 komt er zowiezo trouwens: ‘Spartacus: Blood and Sand’ gets 2nd season before first season airs!
Nee, vanaf zondag 14 maart aanstaande op RTL5.quote:
Zeker...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:19 schreef Luuksor het volgende:
Arme Pietros...
Waarom doen ze dat zo met dat bloed? Ik heb nog niemand gehoord die er positief over was. Wat een ongein zeg.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker...
Ik heb mij tot nu toe niet zo gestoord aan de CGI, maar die scene in de arena was wel erg bar...
Dat was inderdaad erg slecht gedaan. Normaal zie ik dat soort dingen niet zo snel, maar deze keer stoorde het me echt. Verder wel weer een ok afleveringquote:Op zondag 7 maart 2010 20:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker...
Ik heb mij tot nu toe niet zo gestoord aan de CGI, maar die scene in de arena was wel erg bar...
Dat bloedeffect in bullit time enzo vind ik wel leuk eigenlijk. Alleen snijwonden waarvan je ziet dat ze óp een keel zijn gelegd in een overlay ofzo is gewoon bagger.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat zo met dat bloed? Ik heb nog niemand gehoord die er positief over was. Wat een ongein zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topper in wording, als je het mij vraagt.As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
waar is 9 dan te vinden die geen p2p is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:04 schreef Symer het volgende:
Aflevering 8 en 9 zijn ook al beschikbaar.
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:52 schreef mediaconsument het volgende:
Wist niet dat de serie werd geproduceerd door Sam Raimi! Dat verklaart misschien waarom het zo lekker kijken is.
Helaas kan ik hem nog niet vinden! Dit terwijl ik alles tot en met 6 wel online streaming kon zien!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:15 schreef _The_General_ het volgende:
7 al ergens streaming te zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |