dé nieuwe carnavalshit van André van Duinquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga offski! Andere kleertjes aan, katten naar hun kamer en repeteren.
Nietus!!!quote:
Waarom niet? Betekent dat dat ik ook geen JJH'tje mag doen in dit topic dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nietus!!!![]()
En het wordt niet op prijs gesteld als de TS dat doet![]()
vind ik niet lief meerquote:
welke tiM?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:55 schreef Enfermera het volgende:
Dat andere topic
Ik ga zo lekker even WIDM kijkenGister gemist. En ja, ik weet al wie eruit is! Tim
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom niet? Betekent dat dat ik ook geen JJH'tje mag doen in dit topic dan?
Het was wel een hele minuut na mijn OPquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag wel
FIPO hebben mag ook wel,
maar dan niet jompelen en juichen, want als TS heb je meer kans ofzo...
Akkermans, van Di-Rect. De oude zanger zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was wel een hele minuut na mijn OPMaar Ynske was mij voor
aaah k kijk t morgen welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Akkermans, van Di-Rect. De oude zanger zeg maar
leg me de logica eens uit tussen leenbak en naar bed?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
leenbak zit echt ********
![]()
Ik ben in staat naar m'n bed te gaan.
Whut?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
leenbak zit echt ********
![]()
Ik denk dat ze de n vergeten isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
leg me de logica eens uit tussen leenbak en naar bed?
Leenbank neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:leenbak zit echt ********
![]()
dat verklaard al een heel endquote:
Waarom denk je dat het een leenbank isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:leenbak zit echt ********
![]()
Die spa is echtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een leenbank is....omdat niemand het kreng wilde hebben
![]()
Boodschappenlijst klaar....ik ga even boodschappen doen...eens zien of er nog iets te krijgen is van die euro-aanbiedingen
We hebben een verzekering afgesloten voor de dierenartskosten, dus krijgen als het goed is het grootste deel, zo niet alles terugquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zou kunnen informeren naar de acties van de Dierenbescherming, Die beginnen in februari en dan krijg je een tientje terug en de chip gratis (gleuf ik). En da's toch mooi meegenomen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een leenbank is....omdat niemand het kreng wilde hebben
![]()
Boodschappenlijst klaar....ik ga even boodschappen doen...eens zien of er nog iets te krijgen is van die euro-aanbiedingenop vrijdagavond is het altijd zwaar bagger....
![]()
en lekker goedkoop zoquote:
Ik ga ook met een boek in bad!!! Eerst nog een gevuld stokbroodje eten!!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb net trouwens mn Lush in plastick zitten verpakken en gesorteerd.
Nu kan ik de hele avond nog piekeren over waarmee ik straks in bad zal gaan![]()
Gelukkig weet ik wel al met welk boek, anders zou het me allemaal te veel worden
tatjesquote:
Niks dr bij?????quote:
Oh ik straaaaaks pas, na deze Pfaffs, Poepstars, en de late Pfaffsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook met een boek in bad!!! Eerst nog een gevuld stokbroodje eten!!!!!
Nee, ik ga zometeen alquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik straaaaaks pas, na deze Pfaffs, Poepstars, en de late Pfaffs
Nah, ik ga straks, dan ga ik eerst de honden nog uitlaten en dan kan ik zo vanuit bad mn bed in rollen om een uur of 2quote:
ja, ik heb geen eigen bad... zit nu bij mn ouders die ik vanavond weer op moet halen, dus moet op schemaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, ik ga straks, dan ga ik eerst de honden nog uitlaten en dan kan ik zo vanuit bad mn bed in rollen om een uur of 2
oh wee als het water koud is nu!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh wee als het water koud is nu!
Uit m'n hoofd krijgen wij 80% van de castratie vergoedt. Dus de meeste kosten zijn wel gedektquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:07 schreef nieslief het volgende:
Wij ook maar we kregen wel de chip vergoed maar niet de castratie. Even kijken naar de voorwaarden dus.
Yeah.quote:
Het ging goed hoorde ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Hoi Senes!
Gaat het vandaag nóg weer een stukje beter met het kleintje?
Ting Tiiiiiiiingsquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Het ging goed hoorde ik, het was ook wel heel aandoenlijk hoe blij haar broertje van zes was dat ze weer thuis waren.
Ja!quote:
Ik wilde net zeggen dat ik het album eens moest proberen, ken nl. alleen dat nummer van die Fanta reclame en kende het al half omdat ik het toen een tijd geleden op dat gala hoorde, en ik dat (half lamquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Echt afgrijselijk leuk![]()
Ik zag twee jaar geleden een optreden van hun op BBC op Glastonburry, echt ik wist niet wat ik zag![]()
Cd gekocht maar die heb ik voor de asielactie weer verkocht, daar viel toch niet echt naar te luisteren
Van Nederlandse bodem, geloof ik!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeah.
Tis toch niet Nederlandstalig he![]()
Wat een anticlimax meteen al
Ahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Het ging goed hoorde ik, het was ook wel heel aandoenlijk hoe blij haar broertje van zes was dat ze weer thuis waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oom van me die nu in Duitsland woont (met een zus van m'n ma) heeft helemaal de PC ontdekt dus had wat oude foto's gemaild.
Including this one:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met als tekst 'weet je nog?'
Ja ik weet nog dat ik bergen gezeik had daarmee toen m'n ouders (of m'n oom of tante wellicht naar nu blijkt) google ontdekt hadden en mijn naam eens intikten en deze op een CU2 () van een vriend van me stond
Ik zit precies hetzelfde te doen met chips en een joggingbroekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Fak, als ik chips eet moet ik niet mn handen aan mn joggingbroek afvegen want dan blijft Kees aan mn broek likken
Oh wil je een schone broek?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit precies hetzelfde te doen met chips en een joggingbroek
Lekker oneerlijk trouwens, Dewi zingt 'erg vals' en krijgt een 7, Charlotte zong oke en krijgt ook een 7
Die kleine roze bruisbal met bloemetjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar ondertussen ben ik echt al aan het piekeren waar ik nou straks mee in bad ga...
Greys, wat had jij dr in???????
Ik was echt afgeleid door haar moves, kon amper horen wat ze zongquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef senesta het volgende:
Ik vind Charlotte niet geweldig zingen hoor
Ja zeg dat tegen die vriend van me, en het dan ook gewoon nog op je CU2 zetten. Met van die nicknames voor iedereen, en ik was 'Het Bierbeest' of zoiets fouts, en dan die foto erbij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Foto's van Len![]()
Je was gewoon blond, man!
En die tweede foto
zoiets moet je ook nooit documenteren
Gelukkig vond HJ het ook niet sexy.quote:
Korter of langer maar voor deze lengte hebben ze hoeden uitgevondenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Ze leunde tegen een paal, gooide een been quasi-gheyl omhoog en dat was dansen
Het is zo'n sympathieke meid, maar het is net een robotje
En ja oh-oh, dat haar is echt afgrijselijk van Geer. Dat moet korter!
Hahaha, serieus, bij een beetje blowen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zeg dat tegen die vriend van me, en het dan ook gewoon nog op je CU2 zetten. Met van die nicknames voor iedereen, en ik was 'Het Bierbeest' of zoiets fouts, en dan die foto erbij.
En toen ineens m'n ma vroeg of ik ff naar wat wilde kijken op de PC en die foto en die bijnaam voorbij kwam![]()
Hele verhalen over als je ooit met drugs begint je zó in de goot ligt als een meth-addict ofzo
Dat doe weinig, hoewel de geur van die kleine roze wel heerlijk en vrij aanwezig was!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Deeeeeeewi
![]()
Greys, 1 zo een klein balletje in bad, doet dat wat???
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, serieus, bij een beetje blowen?![]()
En ik vind jou Het Spritebeest
De volgende keer mag je je andere titel gaan bewijzen hoorquote:
Hah ,dit nr doet ze nu al beter als treintje zelfquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe weinig, hoewel de geur van die kleine roze wel heerlijk en vrij aanwezig was!
Ik hoop dat het met Dewi ietsje minder gaat vandaag
Zou goed voor haar én de wedstrijd zijn, dan blijft het spannend
Maar dit nummer kan zij echt supergoed denk ik.
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De volgende keer mag je je andere titel gaan bewijzen hoor
quote:
Hoezo loopt dat fout?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, echt niet![]()
Niet als ik met jullie samen ben, dat loopt fout
Nah daar stond de naam van m'n allereerste vriendinnetjah op, dus die is al jaaaaaaaaaren afquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Len, heb je nog steeds een armbandje om?
Oh. Thank godquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah daar stond de naam van m'n allereerste vriendinnetjah op, dus die is al jaaaaaaaaaren af![]()
Batsuhquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:17 schreef Bamba het volgende:
Morgen krijg ik m'n Iphone. Zou eerst voor een Samsung Star gaan met een laptop erbij, maar die veel zo duur uit dat ik met de Iphone veul goedkoper uit ben.
![]()
En morgen romantisch naar Antwerpen overnachten. Heb deze week al diverse hints gegeven aan m'n vriend en hij heeft nog geen idee wat we gaan doen
Daar hoef je toch niet helemaal voor naar Antwerpen? Hell, wij hebben zelf allebei een (separatequote:
Q, hou dit nou ff in het GA USA topicquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:20 schreef Qwea het volgende:
bwahahaahaha!! adisson en mark neuken in PPAGAIN
Volgens mij niet, dat weekendje was in alle opzichten een dikke FAILquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet helemaal voor naar Antwerpen? Hell, wij hebben zelf allebei een (separate) Antwerpen-ervaring waar er niet gebatst werd!
![]()
of deed jij dat nog wel tussen het ziek zijn door
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Straks trouwens 9 kijken.
[ afbeelding ]
Lekker een filmpje op m'n bankje met een chipje erbij. En uiteraard een pilsje.
Toch fijn zo'n zaterdagavondje lekker TV'tje kijken
Uh ja, ik typte mee met dat ze zong, en in het begin zong ze wel goed, ik weet niet of je mn laatste regel ook gelezen hebtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat het het écht niet beter zong dan Trijntje hoor
Integendeel. Zou echt eerlijk zeggen als het wel zo was.
En nee, van mij hoeft ze niet te huilen, lijkt me best een aardige meid en ze komt toch wel in de finale.
Maar voor de wedstrijd is het gewoon leuk als ze niet steeds er overal bovenuit steekt!
Coupling is bril-jantquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Coupling
Al een ouwetje, maar écht een aanrader op het gebied van flauwe Britse humor en lachen om stelletjes
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet helemaal voor naar Antwerpen? Hell, wij hebben zelf allebei een (separate) Antwerpen-ervaring waar er niet gebatst werd!
![]()
of deed jij dat nog wel tussen het ziek zijn door
![]()
En in de tweede zin zong ie heel andere woorden dan de bedoeling wasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Die Bart articuleert echt errrrrrg naaaarrrrrrrrr
Oh ik zou het er niet op kunnen, echt totaal niet mijn typequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En in de tweede zin zong ie heel andere woorden dan de bedoeling was
Wel een lekker joch
Egeltje van mequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:Ow ow die Loveless
![]()
Poep, als we nu niks gezegd hadden had je zondagochtend op je werk gestaan
Och als ze elke keer lief zijn is het ook saaiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik snap best dat ze het in dit geval wat wilde verzachten hoor.
Dat andere was wel heel bruut, die commentaren
Ufkeursquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaa daar is ze
Kijk je ook Popstars? Kristel moet nog!
Ik krijg d'r geen genoeg van, van zo een rauw stemgeluidquote:
Heul nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Hij doet t prima ja, beter dan die Jeroen , dat vind ik echt een nare vent
Neuh mijne ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Jeroen is heel sympathiek, het is alleen mijn genre niet
Die heb ik nooit ontmoet maar die vind ik altijd zo neppigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
Borsato is trouwens de meest sympathieke artiest die ik ooit heb ontmoet of over heb horen praten door boekingsburo'sWat is díe een partij aardig zeg
Hij is niet neppig, hij is gewoon helemaal zichzelf. En aardig. Echtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik nooit ontmoet maar die vind ik altijd zo neppig![]()
Ilse is de poepigste NL'se ster die ik meegemaakt heb in mijn dagen in de business
Als meisje van 12 heb ik hem nog geinterviewd, toen zong ie nog italiaans en had zo'n Hitlersnorretjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is niet neppig, hij is gewoon helemaal zichzelf. En aardig. Echt
En helemaal geen sterallures. Niet veeleisend. Itt tot andere artiesten
Ilse is ook lief, maar een beetje dommig
Oh niks over gehoord idd!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoorde trouwens van de vrouw van m'n baas dat er weer een zware aardbeving op Haiti is geweest vandaag, maar ik kan er niets over vinden.
En dat verhaal van die NLers....bah.
De beelden in het algemeen zijn echt![]()
Ja ik hoorde dat ook inderdaad, die mogen al komen nog voordat de papieren echt in orde zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh niks over gehoord idd!
In dat topic in OUD staan gelukkig ook wat lichtpuntjes.
Adoptiekindjes die vervroegd hierheen mogen komen !
...en hun eigenste eigen niet verwachte wonderbaby die nu thuis wees is geworden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat ook inderdaad, die mogen al komen nog voordat de papieren echt in orde zijn.
Doet me wel meteen wéér denken aan die arme Nederlanders die hun kindje gingen halen.
Potver...
Oh ik weet dr een die echt vervelend is !quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Welke artiesten met welke eisen, Greys? Namen willen we
Jody Bernal is 180 graden omgedraaid inmiddels!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik weet dr een die echt vervelend is !
Dat kwalletje van een Jody Bernall![]()
Daar heb ik een keer een instore voor moeten organiseren, wat een naar ventje is dat![]()
En la Millecam, die was ook lastig
Oh nou ik zag m vorig jaar nog es en toen liep ie nog even naar te doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Jody Bernal is 180 graden omgedraaid inmiddels!
Seriously!
Froger was nogal veeleisend
Geen idee of hij dat nu nog steeds is trouwens.
Erg he? Ik krijg er steeds weer de bibbers van.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
...en hun eigenste eigen niet verwachte wonderbaby die nu thuis wees is geworden.
Dat wens je je ergste vijand toch niet toe?
Oh maar dat is ook echt een afschuwelijk mens!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier int durp hadden we in de glorieuze dagen ieder jaar het artiestenfestival tijdens de feestweek (![]()
).
Daar hadden ze ook een zwarte lijst met vervelende artiesten en ik weet nog dat Sugar Lee Vatsig met stip op 1 stond.
Wat had je dr in???????quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Terug uit bad!!! En nog meer Lush-fan nu...
Ga nu maar popstars kijken...
Little Lush pod (niet heel fantastisch)quote:
En je kan dr ook niks mee in een bandje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
Het is zo een liefje, JoshuaEcht, ik vind hem zo schattig.
Maar ik snap qua zang echt niet wat hij in de live shows doet. Elke week snap ik het niet
Weeeeelke shampoo en weeeeeeelk masker?????quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Little Lush pod (niet heel fantastisch)
en daarna buffy. en ik had een masker. en shampoo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je kan dr ook niks mee in een bandje.
Ik stem voor een meidengroep
Ja Dewi en Kristel zekerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Of een duo, een nieuwe Lois Lane zeg maar
* naar boven rent *quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weeeeelke shampoo en weeeeeeelk masker?????
Oh bij die Crash Course wilde ik een kotssmiley zetten bij de mijnesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* naar boven rent *
masker: crash course in skin care![]()
![]()
shampoo: squeeky green
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
Best moeilijk nog he jongens, het Toppers repertoire
Ik vind hem heel lekker! Maar ik kan sowieso bijna niks hebben op mn gezicht, dus ik ben al blij dat ik niet met rode ogen zit nu...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bij die Crash Course wilde ik een kotssmiley zetten bij de mijnes![]()
Shampoo ken ik niet
vast niet, want ze heeft nu haar jurk er overheen...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
wat heeft charlotte aan!!! Hoort dat zwarte er net uit?
Het is echt mijn minst favo masker van de verse.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem heel lekker! Maar ik kan sowieso bijna niks hebben op mn gezicht, dus ik ben al blij dat ik niet met rode ogen zit nu...
Shampoo is voor/tegen gevoelige hoofdhuid....
Nee dat was geen groepje, Maurice heeft gelijkquote:
Ik maak nu eerst deze wel eens op...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is echt mijn minst favo masker van de verse.
Die verse masker zijn allemaal vrij mild hoor
Jaaaaaaa de Mask of Magnamintyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik maak nu eerst deze wel eens op...![]()
Hebben ze ook nog niet-verse maskers dan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaa de Mask of Magnaminty![]()
Heeeeeeeerrrrrrrrrrlijk vind ik die
Ja, lijkt me sterk dat Nance dat ineens uit haar hoofd uitrekent...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Wat een chaos bij Popstars
En wat een nep dan, want ze hadden de gemiddelde cijfers voor de kandidaten apart ook al klaar liggen
Dat was echt chaos en disorder hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Wat een chaos bij Popstars
En wat een nep dan, want ze hadden de gemiddelde cijfers voor de kandidaten apart ook al klaar liggen
wat voor masker is dat dan? Als ie niet vers is?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Zo noem ik m ook altijd.
Mask of MegaMindy![]()
Fuck, ik zou bijna weer op Dewi gaan stemmen, zodat die Joshua in de gevarenzone kan komen.
Maar met Bart dr uit kan k ook leren leven, en als de jury de kans krijgt smijten ze he, wel er uit, of Lotje
Wie?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Finale Kristel-DieNederlandertWiensNaamIkSteedsVergeet lijkt me wel lachen
Uhm een uhm masker meer zoals gewone maskers die je bij ander winkels koopt, maar dan wel ergggg lekker en muntigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat voor masker is dat dan? Als ie niet vers is?
Ja er komt geen zaterdagshow meer want dan is eh..... er is iets geprogrammeerd op zaterdagavond waar ze niet mee tegelijk konden/wilden met Popstars.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap dr geen tiet meer van.
Komt nu ook meteen de uitslag?
Hoe kan ik dan de Pfaffs gaan kijken?
HAAALP
Ik snap het ook al niet meer.... Hoeveel gaan er nou door tot groepje?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie?
Maar dr gaan dr toch meer winnen ook?
Niet maar 1?
Wat een ingewikkeld programma he.
Kheb ook niet het idee dat de presentatoren of de juryleden wel weten waar ze mee bezig zijn
ah... * noteert *quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm een uhm masker meer zoals gewone maskers die je bij ander winkels koopt, maar dan wel ergggg lekker en muntig
Tuurlijk wel!!! Dat vorige groepje is toch ook een sensationele topper geworden???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja er komt geen zaterdagshow meer want dan is eh..... er is iets geprogrammeerd op zaterdagavond waar ze niet mee tegelijk konden/wilden met Popstars.
Ik denk dat ze heel verrassend moeten besluiten om geen groepje te maken aan het eind, dat er een solo artiest gaat winnen. Want ik zie echt in geen énkele combinatie een groepje met potentie.
NU!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gezappt naar de Pfaffs, ik hoor het wel van hullie als t spannend wordt he
Nou tis toch nog niet zo ver?????quote:
nog 35 seconden!!!!quote:
Ik vrees met ze meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
Patricia vreest voor Joshua en Charlotte
(origineel he...)
Dewi in de gevarenzone? Hoeveel komen er daar in?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
Charlotte of Joshua moet er uit.
En dan is Joshua minder goed dan Charlotte, maar zij straalt uit dat ze er echt geen zin meer in heeft, dus ik vind dat ze naar huis mag en ik denk dat ze dat zelf stiekem ook fjiner vindt.
Geef ff een gil als het echt zo ver is want de Pfaffs is ook leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
Da's alleen maar voor de show en de spanning joh.
Dewi gaat echt wel door
Hij heeft een leuk bekkie en is relaxed en sympathiek.quote:
Maar hij kan echt niet zo veelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft een leuk bekkie en is relaxed en sympathiek.
Werkt echt mee denk ik.
Is het niet leuker om lekker door de stad te sjouwen en dan samen een restaurantje uit te zoeken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Bamba het volgende:
Pfff ben restaurants aan het bekijken in Antwerpen voor morgen..Maar kom er nog niet erg aan uit. Had een ideaal restaurant gevonden, maar lag te ver weg van het centrum helaas...
Iemand tips welke keuken ik écht een keer geprobeerd moet hebben?
Nou ja, hij kan altijd nog naar ONMquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik waagde het toch zo om pa en ma onder de uitslag van Poepsterretjes te bellen...boefje die ik ben![]()
Nu kan ik morgenochtend heen om koffie
Hij (zij?) noemt me ook gewoon mama...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk nou!
[GAM #292] Nu met versch vrouwvleesch!
![]()
![]()
![]()
Kijken ze dan? Leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik waagde het toch zo om pa en ma onder de uitslag van Poepsterretjes te bellen...boefje die ik ben![]()
Nu kan ik morgenochtend heen om koffie
Ze zag er eigenlijk wel opgelucht uit, ze lachte nu meer dan tijdens alle shows bij elkaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Doei Lotje!
Weet je wat wel sneu is?
Met masker op was ze echt veel beter dan zonder
En daarbij had Antonie Kamerling als Hero ook een dikke hit ooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog naar ONM
Neeeeeeee maar die was wel al Antonie Kamerling toen ie die hit scoordequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarbij had Antonie Kamerling als Hero ook een dikke hit ooit.
En die kan ook niet bijster goed zingen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het niet leuker om lekker door de stad te sjouwen en dan samen een restaurantje uit te zoeken?
En weet Bambaman al dat jullie gaan?
Haha, ja maar ik ken mijn vent..Dan is het nog: kies jij maar hoor...Ik had gehoopt dat ik een superrestaurant zou treffen op het www, maar helaasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Bamba een restaurantje vind je daar heus wel zo, veel leuker toch?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarbij had Antonie Kamerling als Hero ook een dikke hit ooit.
En die kan ook niet bijster goed zingen
Nou nou, kijk je nu de Pfaffsquote:
Wat knap dat je dat verborgen hebt weten te houdenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
[..]
Haha, ja maar ik ken mijn vent..Dan is het nog: kies jij maar hoor...Ik had gehoopt dat ik een superrestaurant zou treffen op het www, maar helaas. Dan gaan we gewoon morgen op restaurantzoektocht
![]()
Ing, hij weet dat ik een verrassing heb voor hem, maar hij denkt dat we uit eten gaan en naar de bios...Voor een gedeelte heeft hij gelijk.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nou, kijk je nu de Pfaffs![]()
Dr komen chihuahuapuppies
Jamaar ik kijk de Pfaffs nu en dr komen puppies nu!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat verborgen hebt weten te houden![]()
Jomantiesjjj![]()
oh oh, kun jij me ff beknopt uitleggen over dat Alexander in Haiti gebeuren?
Geen zin om in dat topic de blonde doos uit te hangen
Arme Divaquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar ik kijk de Pfaffs nu en dr komen puppies nu!
Ik Zing!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
CatjeRasPatatje![]()
Hebbie weer lekker lopen bleeren
dat dacht ik ook net... Ik zou ook wachten tot die camera weg was...quote:
Je kan toch ff de OP lezen daar?quote:
Heus niet, morgen gaat ook prima!!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik Zing!![]()
![]()
En het ging akelig goed, kan morgen alleen maar slechter gaan dus.
T arme ding is gewoon niet geschikt voor de fok vrees ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat dacht ik ook net... Ik zou ook wachten tot die camera weg was...
dat wel ja...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T arme ding is gewoon niet geschikt voor de fok vrees ik.
Ze zijn wel allemaal heel betrokken
Ik vind het ook knap van mezelf, want ik kan absoluut niks geheim houdenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat verborgen hebt weten te houden![]()
Jomantiesjjj![]()
oh oh, kun jij me ff beknopt uitleggen over dat Alexander in Haiti gebeuren?
Geen zin om in dat topic de blonde doos uit te hangen
Tnxquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Ah Ing, Pfaffs afgelopen!
Over Haiti beknopt, de Alex is de broer van een user ( Fuente ) en hij is geadopteerd uit Haiti.
In november is hij met zn moeder daar heen gegaan, en hij is gebleven omdat ie graag iets voor zijn geboorteland wilde doen.
Hij woont met nog iemand in een huis met weeskinderen, en dat is onderdeel van een weeshuis en een project wat kinderen daar naar school laat gaan.
Het weeshuis is zwaar beschadigd en er zijn gewonden en doden gevallen daar, maar gelukkig niet in zijn huis en bij zijn kinderen.
Hij mocht nu meteen terug naar Nederland komen maar dat wil hij niet, hij wil daar blijven en helpen.
En nu gaat er heel snel iemand van de stichting die dat project daar vanuit hier begeleid daarheen, en die gaat spullen meenemen, en ze zamelen geld in.
Je kan dus spullen geven ( medische dingen zoeken ze vooral ) , of geld aan het schoolproject, of rechtstreeks geld aan Fuente overmaken zodat zij kopen wat er nodig is daar.
quote:
Ik heb meteen geld overgemaakt al vanmiddagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx![]()
Dat vind ik een stuk beter dan die 555 meuk![]()
Kunnen we als F&F niet iets doen?
Dat is wel een goede idd....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb meteen geld overgemaakt al vanmiddag![]()
Ik vind dit ook veel beter dan 555.
Je weet zeker dat het geld op een goede plek komt, en het gaat nu ook echt naar de allerzwaksten van de hele maatschappij, de weeskinderen.
Echt, kijk even die P & W van gisteren terug, die moeder, echt een gaaf mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |