Dat doe weinig, hoewel de geur van die kleine roze wel heerlijk en vrij aanwezig was!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Deeeeeeewi
![]()
Greys, 1 zo een klein balletje in bad, doet dat wat???
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, serieus, bij een beetje blowen?![]()
En ik vind jou Het Spritebeest
De volgende keer mag je je andere titel gaan bewijzen hoorquote:
Hah ,dit nr doet ze nu al beter als treintje zelfquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe weinig, hoewel de geur van die kleine roze wel heerlijk en vrij aanwezig was!
Ik hoop dat het met Dewi ietsje minder gaat vandaag
Zou goed voor haar én de wedstrijd zijn, dan blijft het spannend
Maar dit nummer kan zij echt supergoed denk ik.
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De volgende keer mag je je andere titel gaan bewijzen hoor
quote:
Hoezo loopt dat fout?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, echt niet![]()
Niet als ik met jullie samen ben, dat loopt fout
Nah daar stond de naam van m'n allereerste vriendinnetjah op, dus die is al jaaaaaaaaaren afquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Len, heb je nog steeds een armbandje om?
Oh. Thank godquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah daar stond de naam van m'n allereerste vriendinnetjah op, dus die is al jaaaaaaaaaren af![]()
Batsuhquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:17 schreef Bamba het volgende:
Morgen krijg ik m'n Iphone. Zou eerst voor een Samsung Star gaan met een laptop erbij, maar die veel zo duur uit dat ik met de Iphone veul goedkoper uit ben.
![]()
En morgen romantisch naar Antwerpen overnachten. Heb deze week al diverse hints gegeven aan m'n vriend en hij heeft nog geen idee wat we gaan doen
Daar hoef je toch niet helemaal voor naar Antwerpen? Hell, wij hebben zelf allebei een (separatequote:
Q, hou dit nou ff in het GA USA topicquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:20 schreef Qwea het volgende:
bwahahaahaha!! adisson en mark neuken in PPAGAIN
Volgens mij niet, dat weekendje was in alle opzichten een dikke FAILquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet helemaal voor naar Antwerpen? Hell, wij hebben zelf allebei een (separate) Antwerpen-ervaring waar er niet gebatst werd!
![]()
of deed jij dat nog wel tussen het ziek zijn door
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Straks trouwens 9 kijken.
[ afbeelding ]
Lekker een filmpje op m'n bankje met een chipje erbij. En uiteraard een pilsje.
Toch fijn zo'n zaterdagavondje lekker TV'tje kijken
Uh ja, ik typte mee met dat ze zong, en in het begin zong ze wel goed, ik weet niet of je mn laatste regel ook gelezen hebtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat het het écht niet beter zong dan Trijntje hoor
Integendeel. Zou echt eerlijk zeggen als het wel zo was.
En nee, van mij hoeft ze niet te huilen, lijkt me best een aardige meid en ze komt toch wel in de finale.
Maar voor de wedstrijd is het gewoon leuk als ze niet steeds er overal bovenuit steekt!
Coupling is bril-jantquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Coupling
Al een ouwetje, maar écht een aanrader op het gebied van flauwe Britse humor en lachen om stelletjes
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet helemaal voor naar Antwerpen? Hell, wij hebben zelf allebei een (separate) Antwerpen-ervaring waar er niet gebatst werd!
![]()
of deed jij dat nog wel tussen het ziek zijn door
![]()
En in de tweede zin zong ie heel andere woorden dan de bedoeling wasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Die Bart articuleert echt errrrrrg naaaarrrrrrrrr
Oh ik zou het er niet op kunnen, echt totaal niet mijn typequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En in de tweede zin zong ie heel andere woorden dan de bedoeling was
Wel een lekker joch
Egeltje van mequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:Ow ow die Loveless
![]()
Poep, als we nu niks gezegd hadden had je zondagochtend op je werk gestaan
Och als ze elke keer lief zijn is het ook saaiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik snap best dat ze het in dit geval wat wilde verzachten hoor.
Dat andere was wel heel bruut, die commentaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |