Ik zit precies hetzelfde te doen met chips en een joggingbroekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Fak, als ik chips eet moet ik niet mn handen aan mn joggingbroek afvegen want dan blijft Kees aan mn broek likken
Oh wil je een schone broek?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit precies hetzelfde te doen met chips en een joggingbroek
Lekker oneerlijk trouwens, Dewi zingt 'erg vals' en krijgt een 7, Charlotte zong oke en krijgt ook een 7
Die kleine roze bruisbal met bloemetjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar ondertussen ben ik echt al aan het piekeren waar ik nou straks mee in bad ga...
Greys, wat had jij dr in???????
Ik was echt afgeleid door haar moves, kon amper horen wat ze zongquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef senesta het volgende:
Ik vind Charlotte niet geweldig zingen hoor
Ja zeg dat tegen die vriend van me, en het dan ook gewoon nog op je CU2 zetten. Met van die nicknames voor iedereen, en ik was 'Het Bierbeest' of zoiets fouts, en dan die foto erbij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Foto's van Len![]()
Je was gewoon blond, man!
En die tweede foto
zoiets moet je ook nooit documenteren
Gelukkig vond HJ het ook niet sexy.quote:
Korter of langer maar voor deze lengte hebben ze hoeden uitgevondenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Ze leunde tegen een paal, gooide een been quasi-gheyl omhoog en dat was dansen
Het is zo'n sympathieke meid, maar het is net een robotje
En ja oh-oh, dat haar is echt afgrijselijk van Geer. Dat moet korter!
Hahaha, serieus, bij een beetje blowen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zeg dat tegen die vriend van me, en het dan ook gewoon nog op je CU2 zetten. Met van die nicknames voor iedereen, en ik was 'Het Bierbeest' of zoiets fouts, en dan die foto erbij.
En toen ineens m'n ma vroeg of ik ff naar wat wilde kijken op de PC en die foto en die bijnaam voorbij kwam![]()
Hele verhalen over als je ooit met drugs begint je zó in de goot ligt als een meth-addict ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |