Weeeeelke shampoo en weeeeeeelk masker?????quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Little Lush pod (niet heel fantastisch)
en daarna buffy. en ik had een masker. en shampoo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je kan dr ook niks mee in een bandje.
Ik stem voor een meidengroep
Ja Dewi en Kristel zekerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Of een duo, een nieuwe Lois Lane zeg maar
* naar boven rent *quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weeeeelke shampoo en weeeeeeelk masker?????
Oh bij die Crash Course wilde ik een kotssmiley zetten bij de mijnesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* naar boven rent *
masker: crash course in skin care![]()
![]()
shampoo: squeeky green
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
Best moeilijk nog he jongens, het Toppers repertoire
Ik vind hem heel lekker! Maar ik kan sowieso bijna niks hebben op mn gezicht, dus ik ben al blij dat ik niet met rode ogen zit nu...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bij die Crash Course wilde ik een kotssmiley zetten bij de mijnes![]()
Shampoo ken ik niet
vast niet, want ze heeft nu haar jurk er overheen...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
wat heeft charlotte aan!!! Hoort dat zwarte er net uit?
Het is echt mijn minst favo masker van de verse.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem heel lekker! Maar ik kan sowieso bijna niks hebben op mn gezicht, dus ik ben al blij dat ik niet met rode ogen zit nu...
Shampoo is voor/tegen gevoelige hoofdhuid....
Nee dat was geen groepje, Maurice heeft gelijkquote:
Ik maak nu eerst deze wel eens op...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is echt mijn minst favo masker van de verse.
Die verse masker zijn allemaal vrij mild hoor
Jaaaaaaa de Mask of Magnamintyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik maak nu eerst deze wel eens op...![]()
Hebben ze ook nog niet-verse maskers dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |