Ufkeursquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaa daar is ze
Kijk je ook Popstars? Kristel moet nog!
Ik krijg d'r geen genoeg van, van zo een rauw stemgeluidquote:
Heul nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Hij doet t prima ja, beter dan die Jeroen , dat vind ik echt een nare vent
Neuh mijne ook nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Jeroen is heel sympathiek, het is alleen mijn genre niet
Die heb ik nooit ontmoet maar die vind ik altijd zo neppigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
Borsato is trouwens de meest sympathieke artiest die ik ooit heb ontmoet of over heb horen praten door boekingsburo'sWat is díe een partij aardig zeg
Hij is niet neppig, hij is gewoon helemaal zichzelf. En aardig. Echtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die heb ik nooit ontmoet maar die vind ik altijd zo neppig![]()
Ilse is de poepigste NL'se ster die ik meegemaakt heb in mijn dagen in de business
Als meisje van 12 heb ik hem nog geinterviewd, toen zong ie nog italiaans en had zo'n Hitlersnorretjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is niet neppig, hij is gewoon helemaal zichzelf. En aardig. Echt
En helemaal geen sterallures. Niet veeleisend. Itt tot andere artiesten
Ilse is ook lief, maar een beetje dommig
Oh niks over gehoord idd!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoorde trouwens van de vrouw van m'n baas dat er weer een zware aardbeving op Haiti is geweest vandaag, maar ik kan er niets over vinden.
En dat verhaal van die NLers....bah.
De beelden in het algemeen zijn echt![]()
Ja ik hoorde dat ook inderdaad, die mogen al komen nog voordat de papieren echt in orde zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh niks over gehoord idd!
In dat topic in OUD staan gelukkig ook wat lichtpuntjes.
Adoptiekindjes die vervroegd hierheen mogen komen !
...en hun eigenste eigen niet verwachte wonderbaby die nu thuis wees is geworden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik hoorde dat ook inderdaad, die mogen al komen nog voordat de papieren echt in orde zijn.
Doet me wel meteen wéér denken aan die arme Nederlanders die hun kindje gingen halen.
Potver...
Oh ik weet dr een die echt vervelend is !quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:59 schreef Goodbye het volgende:
Welke artiesten met welke eisen, Greys? Namen willen we
Jody Bernal is 180 graden omgedraaid inmiddels!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik weet dr een die echt vervelend is !
Dat kwalletje van een Jody Bernall![]()
Daar heb ik een keer een instore voor moeten organiseren, wat een naar ventje is dat![]()
En la Millecam, die was ook lastig
Oh nou ik zag m vorig jaar nog es en toen liep ie nog even naar te doenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Jody Bernal is 180 graden omgedraaid inmiddels!
Seriously!
Froger was nogal veeleisend
Geen idee of hij dat nu nog steeds is trouwens.
Erg he? Ik krijg er steeds weer de bibbers van.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
...en hun eigenste eigen niet verwachte wonderbaby die nu thuis wees is geworden.
Dat wens je je ergste vijand toch niet toe?
Oh maar dat is ook echt een afschuwelijk mens!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier int durp hadden we in de glorieuze dagen ieder jaar het artiestenfestival tijdens de feestweek (![]()
).
Daar hadden ze ook een zwarte lijst met vervelende artiesten en ik weet nog dat Sugar Lee Vatsig met stip op 1 stond.
Wat had je dr in???????quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
Terug uit bad!!! En nog meer Lush-fan nu...
Ga nu maar popstars kijken...
Little Lush pod (niet heel fantastisch)quote:
En je kan dr ook niks mee in een bandje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:09 schreef Greys het volgende:
Het is zo een liefje, JoshuaEcht, ik vind hem zo schattig.
Maar ik snap qua zang echt niet wat hij in de live shows doet. Elke week snap ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |