Weeeeelke shampoo en weeeeeeelk masker?????quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Little Lush pod (niet heel fantastisch)
en daarna buffy. en ik had een masker. en shampoo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En je kan dr ook niks mee in een bandje.
Ik stem voor een meidengroep
Ja Dewi en Kristel zekerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Of een duo, een nieuwe Lois Lane zeg maar
* naar boven rent *quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weeeeelke shampoo en weeeeeeelk masker?????
Oh bij die Crash Course wilde ik een kotssmiley zetten bij de mijnesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* naar boven rent *
masker: crash course in skin care![]()
![]()
shampoo: squeeky green
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef Greys het volgende:
Best moeilijk nog he jongens, het Toppers repertoire
Ik vind hem heel lekker! Maar ik kan sowieso bijna niks hebben op mn gezicht, dus ik ben al blij dat ik niet met rode ogen zit nu...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bij die Crash Course wilde ik een kotssmiley zetten bij de mijnes![]()
Shampoo ken ik niet
vast niet, want ze heeft nu haar jurk er overheen...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
wat heeft charlotte aan!!! Hoort dat zwarte er net uit?
Het is echt mijn minst favo masker van de verse.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind hem heel lekker! Maar ik kan sowieso bijna niks hebben op mn gezicht, dus ik ben al blij dat ik niet met rode ogen zit nu...
Shampoo is voor/tegen gevoelige hoofdhuid....
Nee dat was geen groepje, Maurice heeft gelijkquote:
Ik maak nu eerst deze wel eens op...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het is echt mijn minst favo masker van de verse.
Die verse masker zijn allemaal vrij mild hoor
Jaaaaaaa de Mask of Magnamintyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik maak nu eerst deze wel eens op...![]()
Hebben ze ook nog niet-verse maskers dan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaa de Mask of Magnaminty![]()
Heeeeeeeerrrrrrrrrrlijk vind ik die
Ja, lijkt me sterk dat Nance dat ineens uit haar hoofd uitrekent...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Wat een chaos bij Popstars
En wat een nep dan, want ze hadden de gemiddelde cijfers voor de kandidaten apart ook al klaar liggen
Dat was echt chaos en disorder hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
Wat een chaos bij Popstars
En wat een nep dan, want ze hadden de gemiddelde cijfers voor de kandidaten apart ook al klaar liggen
wat voor masker is dat dan? Als ie niet vers is?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Zo noem ik m ook altijd.
Mask of MegaMindy![]()
Fuck, ik zou bijna weer op Dewi gaan stemmen, zodat die Joshua in de gevarenzone kan komen.
Maar met Bart dr uit kan k ook leren leven, en als de jury de kans krijgt smijten ze he, wel er uit, of Lotje
Wie?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
Finale Kristel-DieNederlandertWiensNaamIkSteedsVergeet lijkt me wel lachen
Uhm een uhm masker meer zoals gewone maskers die je bij ander winkels koopt, maar dan wel ergggg lekker en muntigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat voor masker is dat dan? Als ie niet vers is?
Ja er komt geen zaterdagshow meer want dan is eh..... er is iets geprogrammeerd op zaterdagavond waar ze niet mee tegelijk konden/wilden met Popstars.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap dr geen tiet meer van.
Komt nu ook meteen de uitslag?
Hoe kan ik dan de Pfaffs gaan kijken?
HAAALP
Ik snap het ook al niet meer.... Hoeveel gaan er nou door tot groepje?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wie?
Maar dr gaan dr toch meer winnen ook?
Niet maar 1?
Wat een ingewikkeld programma he.
Kheb ook niet het idee dat de presentatoren of de juryleden wel weten waar ze mee bezig zijn
ah... * noteert *quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm een uhm masker meer zoals gewone maskers die je bij ander winkels koopt, maar dan wel ergggg lekker en muntig
Tuurlijk wel!!! Dat vorige groepje is toch ook een sensationele topper geworden???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja er komt geen zaterdagshow meer want dan is eh..... er is iets geprogrammeerd op zaterdagavond waar ze niet mee tegelijk konden/wilden met Popstars.
Ik denk dat ze heel verrassend moeten besluiten om geen groepje te maken aan het eind, dat er een solo artiest gaat winnen. Want ik zie echt in geen énkele combinatie een groepje met potentie.
NU!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb gezappt naar de Pfaffs, ik hoor het wel van hullie als t spannend wordt he
Nou tis toch nog niet zo ver?????quote:
nog 35 seconden!!!!quote:
Ik vrees met ze meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
Patricia vreest voor Joshua en Charlotte
(origineel he...)
Dewi in de gevarenzone? Hoeveel komen er daar in?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
Charlotte of Joshua moet er uit.
En dan is Joshua minder goed dan Charlotte, maar zij straalt uit dat ze er echt geen zin meer in heeft, dus ik vind dat ze naar huis mag en ik denk dat ze dat zelf stiekem ook fjiner vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |