Geef ff een gil als het echt zo ver is want de Pfaffs is ook leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
Da's alleen maar voor de show en de spanning joh.
Dewi gaat echt wel door
Hij heeft een leuk bekkie en is relaxed en sympathiek.quote:
Maar hij kan echt niet zo veelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft een leuk bekkie en is relaxed en sympathiek.
Werkt echt mee denk ik.
Is het niet leuker om lekker door de stad te sjouwen en dan samen een restaurantje uit te zoeken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Bamba het volgende:
Pfff ben restaurants aan het bekijken in Antwerpen voor morgen..Maar kom er nog niet erg aan uit. Had een ideaal restaurant gevonden, maar lag te ver weg van het centrum helaas...
Iemand tips welke keuken ik écht een keer geprobeerd moet hebben?
Nou ja, hij kan altijd nog naar ONMquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik waagde het toch zo om pa en ma onder de uitslag van Poepsterretjes te bellen...boefje die ik ben![]()
Nu kan ik morgenochtend heen om koffie
Hij (zij?) noemt me ook gewoon mama...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk nou!
[GAM #292] Nu met versch vrouwvleesch!
![]()
![]()
![]()
Kijken ze dan? Leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik waagde het toch zo om pa en ma onder de uitslag van Poepsterretjes te bellen...boefje die ik ben![]()
Nu kan ik morgenochtend heen om koffie
Ze zag er eigenlijk wel opgelucht uit, ze lachte nu meer dan tijdens alle shows bij elkaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Doei Lotje!
Weet je wat wel sneu is?
Met masker op was ze echt veel beter dan zonder
En daarbij had Antonie Kamerling als Hero ook een dikke hit ooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog naar ONM
Neeeeeeee maar die was wel al Antonie Kamerling toen ie die hit scoordequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarbij had Antonie Kamerling als Hero ook een dikke hit ooit.
En die kan ook niet bijster goed zingen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het niet leuker om lekker door de stad te sjouwen en dan samen een restaurantje uit te zoeken?
En weet Bambaman al dat jullie gaan?
Haha, ja maar ik ken mijn vent..Dan is het nog: kies jij maar hoor...Ik had gehoopt dat ik een superrestaurant zou treffen op het www, maar helaasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Bamba een restaurantje vind je daar heus wel zo, veel leuker toch?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarbij had Antonie Kamerling als Hero ook een dikke hit ooit.
En die kan ook niet bijster goed zingen
Nou nou, kijk je nu de Pfaffsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |