Alsof het iemand boeit wat jij wel of niet bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
In memoriam:
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126. Liet zich nog maar sporadisch zien en nu helemaal niet meer.
Ik ben nog niet dood ja
Wat happend? Waarom mee gestopt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:30 schreef Edwinuss het volgende:
Jullie hebben de dagen gemist dat ik nog elke Vrijdag nude postte
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, doe dan niet alsof je het niet snapt!![]()
En ikveel en graag hoor...
sorry dat deed ik expresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Oh op de wang alleen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Waar zou je in willen staan? en waarom?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:34 schreef SolidasRock het volgende:
4 topics doe ik al mee en ik sta er geen eens in
En de lelijkste gast van NL boeit ze wel zeker?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alsof het iemand boeit wat jij wel of niet bent
Ik denk dat ie de OP bedoelt?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Waar zou je in willen staan? en waarom?
Laat mij maar lekker lelijk zijn zolang jij maar uit dit topic blijft. Doe je iedereen een plezier meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En de lelijkste gast van NL boeit ze wel zeker?
quote:
ja, voorlopig krijg jij alleen nog kussen op de wangquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
sorry dat deed ik expres!
Oh op de wang alleen
vriendjeszonequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]je bent gewoon al terug!!! Zit ik daar in mn eentje in bad...
En ik ben er net uit!
![]()
[..]
ja, voorlopig krijg jij alleen nog kussen op de wang
Wat voor leuks had je in je PM gewild dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
vriendjeszone!
Maar goed, wie weet zit er iets leuks in me pm!
Hij kreeg een banquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat happend? Waarom mee gestopt?
Of mailde mama agayla of je wou stoppen? ivm rare vlekken op haar scherm.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |