Geef ff een gil als het echt zo ver is want de Pfaffs is ook leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
Da's alleen maar voor de show en de spanning joh.
Dewi gaat echt wel door
Hij heeft een leuk bekkie en is relaxed en sympathiek.quote:
Maar hij kan echt niet zo veelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft een leuk bekkie en is relaxed en sympathiek.
Werkt echt mee denk ik.
Is het niet leuker om lekker door de stad te sjouwen en dan samen een restaurantje uit te zoeken?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Bamba het volgende:
Pfff ben restaurants aan het bekijken in Antwerpen voor morgen..Maar kom er nog niet erg aan uit. Had een ideaal restaurant gevonden, maar lag te ver weg van het centrum helaas...
Iemand tips welke keuken ik écht een keer geprobeerd moet hebben?
Nou ja, hij kan altijd nog naar ONMquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik waagde het toch zo om pa en ma onder de uitslag van Poepsterretjes te bellen...boefje die ik ben![]()
Nu kan ik morgenochtend heen om koffie
Hij (zij?) noemt me ook gewoon mama...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kijk nou!
[GAM #292] Nu met versch vrouwvleesch!
![]()
![]()
![]()
Kijken ze dan? Leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik waagde het toch zo om pa en ma onder de uitslag van Poepsterretjes te bellen...boefje die ik ben![]()
Nu kan ik morgenochtend heen om koffie
Ze zag er eigenlijk wel opgelucht uit, ze lachte nu meer dan tijdens alle shows bij elkaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
Doei Lotje!
Weet je wat wel sneu is?
Met masker op was ze echt veel beter dan zonder
En daarbij had Antonie Kamerling als Hero ook een dikke hit ooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, hij kan altijd nog naar ONM
Neeeeeeee maar die was wel al Antonie Kamerling toen ie die hit scoordequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarbij had Antonie Kamerling als Hero ook een dikke hit ooit.
En die kan ook niet bijster goed zingen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het niet leuker om lekker door de stad te sjouwen en dan samen een restaurantje uit te zoeken?
En weet Bambaman al dat jullie gaan?
Haha, ja maar ik ken mijn vent..Dan is het nog: kies jij maar hoor...Ik had gehoopt dat ik een superrestaurant zou treffen op het www, maar helaasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Bamba een restaurantje vind je daar heus wel zo, veel leuker toch?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarbij had Antonie Kamerling als Hero ook een dikke hit ooit.
En die kan ook niet bijster goed zingen
Nou nou, kijk je nu de Pfaffsquote:
Wat knap dat je dat verborgen hebt weten te houdenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
[..]
Haha, ja maar ik ken mijn vent..Dan is het nog: kies jij maar hoor...Ik had gehoopt dat ik een superrestaurant zou treffen op het www, maar helaas. Dan gaan we gewoon morgen op restaurantzoektocht
![]()
Ing, hij weet dat ik een verrassing heb voor hem, maar hij denkt dat we uit eten gaan en naar de bios...Voor een gedeelte heeft hij gelijk.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nou, kijk je nu de Pfaffs![]()
Dr komen chihuahuapuppies
Jamaar ik kijk de Pfaffs nu en dr komen puppies nu!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat verborgen hebt weten te houden![]()
Jomantiesjjj![]()
oh oh, kun jij me ff beknopt uitleggen over dat Alexander in Haiti gebeuren?
Geen zin om in dat topic de blonde doos uit te hangen
Arme Divaquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar ik kijk de Pfaffs nu en dr komen puppies nu!
Ik Zing!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:04 schreef Ingetje79 het volgende:
CatjeRasPatatje![]()
Hebbie weer lekker lopen bleeren
dat dacht ik ook net... Ik zou ook wachten tot die camera weg was...quote:
Je kan toch ff de OP lezen daar?quote:
Heus niet, morgen gaat ook prima!!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik Zing!![]()
![]()
En het ging akelig goed, kan morgen alleen maar slechter gaan dus.
T arme ding is gewoon niet geschikt voor de fok vrees ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat dacht ik ook net... Ik zou ook wachten tot die camera weg was...
dat wel ja...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T arme ding is gewoon niet geschikt voor de fok vrees ik.
Ze zijn wel allemaal heel betrokken
Ik vind het ook knap van mezelf, want ik kan absoluut niks geheim houdenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat knap dat je dat verborgen hebt weten te houden![]()
Jomantiesjjj![]()
oh oh, kun jij me ff beknopt uitleggen over dat Alexander in Haiti gebeuren?
Geen zin om in dat topic de blonde doos uit te hangen
Tnxquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Ah Ing, Pfaffs afgelopen!
Over Haiti beknopt, de Alex is de broer van een user ( Fuente ) en hij is geadopteerd uit Haiti.
In november is hij met zn moeder daar heen gegaan, en hij is gebleven omdat ie graag iets voor zijn geboorteland wilde doen.
Hij woont met nog iemand in een huis met weeskinderen, en dat is onderdeel van een weeshuis en een project wat kinderen daar naar school laat gaan.
Het weeshuis is zwaar beschadigd en er zijn gewonden en doden gevallen daar, maar gelukkig niet in zijn huis en bij zijn kinderen.
Hij mocht nu meteen terug naar Nederland komen maar dat wil hij niet, hij wil daar blijven en helpen.
En nu gaat er heel snel iemand van de stichting die dat project daar vanuit hier begeleid daarheen, en die gaat spullen meenemen, en ze zamelen geld in.
Je kan dus spullen geven ( medische dingen zoeken ze vooral ) , of geld aan het schoolproject, of rechtstreeks geld aan Fuente overmaken zodat zij kopen wat er nodig is daar.
quote:
Ik heb meteen geld overgemaakt al vanmiddagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx![]()
Dat vind ik een stuk beter dan die 555 meuk![]()
Kunnen we als F&F niet iets doen?
Dat is wel een goede idd....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb meteen geld overgemaakt al vanmiddag![]()
Ik vind dit ook veel beter dan 555.
Je weet zeker dat het geld op een goede plek komt, en het gaat nu ook echt naar de allerzwaksten van de hele maatschappij, de weeskinderen.
Echt, kijk even die P & W van gisteren terug, die moeder, echt een gaaf mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |