dé nieuwe carnavalshit van André van Duinquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga offski! Andere kleertjes aan, katten naar hun kamer en repeteren.
Nietus!!!quote:
Waarom niet? Betekent dat dat ik ook geen JJH'tje mag doen in dit topic dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nietus!!!![]()
En het wordt niet op prijs gesteld als de TS dat doet![]()
vind ik niet lief meerquote:
welke tiM?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:55 schreef Enfermera het volgende:
Dat andere topic
Ik ga zo lekker even WIDM kijkenGister gemist. En ja, ik weet al wie eruit is! Tim
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom niet? Betekent dat dat ik ook geen JJH'tje mag doen in dit topic dan?
Het was wel een hele minuut na mijn OPquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag wel
FIPO hebben mag ook wel,
maar dan niet jompelen en juichen, want als TS heb je meer kans ofzo...
Akkermans, van Di-Rect. De oude zanger zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was wel een hele minuut na mijn OPMaar Ynske was mij voor
aaah k kijk t morgen welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Akkermans, van Di-Rect. De oude zanger zeg maar
leg me de logica eens uit tussen leenbak en naar bed?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
leenbak zit echt ********
![]()
Ik ben in staat naar m'n bed te gaan.
Whut?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
leenbak zit echt ********
![]()
Ik denk dat ze de n vergeten isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
leg me de logica eens uit tussen leenbak en naar bed?
Leenbank neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:leenbak zit echt ********
![]()
dat verklaard al een heel endquote:
Waarom denk je dat het een leenbank isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:leenbak zit echt ********
![]()
Die spa is echtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een leenbank is....omdat niemand het kreng wilde hebben
![]()
Boodschappenlijst klaar....ik ga even boodschappen doen...eens zien of er nog iets te krijgen is van die euro-aanbiedingen
We hebben een verzekering afgesloten voor de dierenartskosten, dus krijgen als het goed is het grootste deel, zo niet alles terugquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zou kunnen informeren naar de acties van de Dierenbescherming, Die beginnen in februari en dan krijg je een tientje terug en de chip gratis (gleuf ik). En da's toch mooi meegenomen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een leenbank is....omdat niemand het kreng wilde hebben
![]()
Boodschappenlijst klaar....ik ga even boodschappen doen...eens zien of er nog iets te krijgen is van die euro-aanbiedingenop vrijdagavond is het altijd zwaar bagger....
![]()
en lekker goedkoop zoquote:
Ik ga ook met een boek in bad!!! Eerst nog een gevuld stokbroodje eten!!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb net trouwens mn Lush in plastick zitten verpakken en gesorteerd.
Nu kan ik de hele avond nog piekeren over waarmee ik straks in bad zal gaan![]()
Gelukkig weet ik wel al met welk boek, anders zou het me allemaal te veel worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |