dé nieuwe carnavalshit van André van Duinquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga offski! Andere kleertjes aan, katten naar hun kamer en repeteren.
Nietus!!!quote:
Waarom niet? Betekent dat dat ik ook geen JJH'tje mag doen in dit topic dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nietus!!!![]()
En het wordt niet op prijs gesteld als de TS dat doet![]()
vind ik niet lief meerquote:
welke tiM?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:55 schreef Enfermera het volgende:
Dat andere topic
Ik ga zo lekker even WIDM kijkenGister gemist. En ja, ik weet al wie eruit is! Tim
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom niet? Betekent dat dat ik ook geen JJH'tje mag doen in dit topic dan?
Het was wel een hele minuut na mijn OPquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mag wel
FIPO hebben mag ook wel,
maar dan niet jompelen en juichen, want als TS heb je meer kans ofzo...
Akkermans, van Di-Rect. De oude zanger zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was wel een hele minuut na mijn OPMaar Ynske was mij voor
aaah k kijk t morgen welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Akkermans, van Di-Rect. De oude zanger zeg maar
leg me de logica eens uit tussen leenbak en naar bed?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
leenbak zit echt ********
![]()
Ik ben in staat naar m'n bed te gaan.
Whut?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
leenbak zit echt ********
![]()
Ik denk dat ze de n vergeten isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
leg me de logica eens uit tussen leenbak en naar bed?
Leenbank neem ik aan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:leenbak zit echt ********
![]()
dat verklaard al een heel endquote:
Waarom denk je dat het een leenbank isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:00 schreef Ml-etje het volgende:leenbak zit echt ********
![]()
Die spa is echtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een leenbank is....omdat niemand het kreng wilde hebben
![]()
Boodschappenlijst klaar....ik ga even boodschappen doen...eens zien of er nog iets te krijgen is van die euro-aanbiedingen
We hebben een verzekering afgesloten voor de dierenartskosten, dus krijgen als het goed is het grootste deel, zo niet alles terugquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zou kunnen informeren naar de acties van de Dierenbescherming, Die beginnen in februari en dan krijg je een tientje terug en de chip gratis (gleuf ik). En da's toch mooi meegenomen.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het een leenbank is....omdat niemand het kreng wilde hebben
![]()
Boodschappenlijst klaar....ik ga even boodschappen doen...eens zien of er nog iets te krijgen is van die euro-aanbiedingenop vrijdagavond is het altijd zwaar bagger....
![]()
en lekker goedkoop zoquote:
Ik ga ook met een boek in bad!!! Eerst nog een gevuld stokbroodje eten!!!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb net trouwens mn Lush in plastick zitten verpakken en gesorteerd.
Nu kan ik de hele avond nog piekeren over waarmee ik straks in bad zal gaan![]()
Gelukkig weet ik wel al met welk boek, anders zou het me allemaal te veel worden
tatjesquote:
Niks dr bij?????quote:
Oh ik straaaaaks pas, na deze Pfaffs, Poepstars, en de late Pfaffsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook met een boek in bad!!! Eerst nog een gevuld stokbroodje eten!!!!!
Nee, ik ga zometeen alquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik straaaaaks pas, na deze Pfaffs, Poepstars, en de late Pfaffs
Nah, ik ga straks, dan ga ik eerst de honden nog uitlaten en dan kan ik zo vanuit bad mn bed in rollen om een uur of 2quote:
ja, ik heb geen eigen bad... zit nu bij mn ouders die ik vanavond weer op moet halen, dus moet op schemaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, ik ga straks, dan ga ik eerst de honden nog uitlaten en dan kan ik zo vanuit bad mn bed in rollen om een uur of 2
oh wee als het water koud is nu!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh wee als het water koud is nu!
Uit m'n hoofd krijgen wij 80% van de castratie vergoedt. Dus de meeste kosten zijn wel gedektquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:07 schreef nieslief het volgende:
Wij ook maar we kregen wel de chip vergoed maar niet de castratie. Even kijken naar de voorwaarden dus.
Yeah.quote:
Het ging goed hoorde ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Hoi Senes!
Gaat het vandaag nóg weer een stukje beter met het kleintje?
Ting Tiiiiiiiingsquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Het ging goed hoorde ik, het was ook wel heel aandoenlijk hoe blij haar broertje van zes was dat ze weer thuis waren.
Ja!quote:
Ik wilde net zeggen dat ik het album eens moest proberen, ken nl. alleen dat nummer van die Fanta reclame en kende het al half omdat ik het toen een tijd geleden op dat gala hoorde, en ik dat (half lamquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Echt afgrijselijk leuk![]()
Ik zag twee jaar geleden een optreden van hun op BBC op Glastonburry, echt ik wist niet wat ik zag![]()
Cd gekocht maar die heb ik voor de asielactie weer verkocht, daar viel toch niet echt naar te luisteren
Van Nederlandse bodem, geloof ik!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeah.
Tis toch niet Nederlandstalig he![]()
Wat een anticlimax meteen al
Ahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Het ging goed hoorde ik, het was ook wel heel aandoenlijk hoe blij haar broertje van zes was dat ze weer thuis waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oom van me die nu in Duitsland woont (met een zus van m'n ma) heeft helemaal de PC ontdekt dus had wat oude foto's gemaild.
Including this one:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met als tekst 'weet je nog?'
Ja ik weet nog dat ik bergen gezeik had daarmee toen m'n ouders (of m'n oom of tante wellicht naar nu blijkt) google ontdekt hadden en mijn naam eens intikten en deze op een CU2 () van een vriend van me stond
Ik zit precies hetzelfde te doen met chips en een joggingbroekquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Fak, als ik chips eet moet ik niet mn handen aan mn joggingbroek afvegen want dan blijft Kees aan mn broek likken
Oh wil je een schone broek?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit precies hetzelfde te doen met chips en een joggingbroek
Lekker oneerlijk trouwens, Dewi zingt 'erg vals' en krijgt een 7, Charlotte zong oke en krijgt ook een 7
Die kleine roze bruisbal met bloemetjesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:55 schreef oh-oh het volgende:
Maar ondertussen ben ik echt al aan het piekeren waar ik nou straks mee in bad ga...
Greys, wat had jij dr in???????
Ik was echt afgeleid door haar moves, kon amper horen wat ze zongquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:59 schreef senesta het volgende:
Ik vind Charlotte niet geweldig zingen hoor
Ja zeg dat tegen die vriend van me, en het dan ook gewoon nog op je CU2 zetten. Met van die nicknames voor iedereen, en ik was 'Het Bierbeest' of zoiets fouts, en dan die foto erbij.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Foto's van Len![]()
Je was gewoon blond, man!
En die tweede foto
zoiets moet je ook nooit documenteren
Gelukkig vond HJ het ook niet sexy.quote:
Korter of langer maar voor deze lengte hebben ze hoeden uitgevondenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Ze leunde tegen een paal, gooide een been quasi-gheyl omhoog en dat was dansen
Het is zo'n sympathieke meid, maar het is net een robotje
En ja oh-oh, dat haar is echt afgrijselijk van Geer. Dat moet korter!
Hahaha, serieus, bij een beetje blowen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zeg dat tegen die vriend van me, en het dan ook gewoon nog op je CU2 zetten. Met van die nicknames voor iedereen, en ik was 'Het Bierbeest' of zoiets fouts, en dan die foto erbij.
En toen ineens m'n ma vroeg of ik ff naar wat wilde kijken op de PC en die foto en die bijnaam voorbij kwam![]()
Hele verhalen over als je ooit met drugs begint je zó in de goot ligt als een meth-addict ofzo
Dat doe weinig, hoewel de geur van die kleine roze wel heerlijk en vrij aanwezig was!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Deeeeeeewi
![]()
Greys, 1 zo een klein balletje in bad, doet dat wat???
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, serieus, bij een beetje blowen?![]()
En ik vind jou Het Spritebeest
De volgende keer mag je je andere titel gaan bewijzen hoorquote:
Hah ,dit nr doet ze nu al beter als treintje zelfquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat doe weinig, hoewel de geur van die kleine roze wel heerlijk en vrij aanwezig was!
Ik hoop dat het met Dewi ietsje minder gaat vandaag
Zou goed voor haar én de wedstrijd zijn, dan blijft het spannend
Maar dit nummer kan zij echt supergoed denk ik.
Nee, echt nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De volgende keer mag je je andere titel gaan bewijzen hoor
quote:
Hoezo loopt dat fout?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, echt niet![]()
Niet als ik met jullie samen ben, dat loopt fout
Nah daar stond de naam van m'n allereerste vriendinnetjah op, dus die is al jaaaaaaaaaren afquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Len, heb je nog steeds een armbandje om?
Oh. Thank godquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah daar stond de naam van m'n allereerste vriendinnetjah op, dus die is al jaaaaaaaaaren af![]()
Batsuhquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:17 schreef Bamba het volgende:
Morgen krijg ik m'n Iphone. Zou eerst voor een Samsung Star gaan met een laptop erbij, maar die veel zo duur uit dat ik met de Iphone veul goedkoper uit ben.
![]()
En morgen romantisch naar Antwerpen overnachten. Heb deze week al diverse hints gegeven aan m'n vriend en hij heeft nog geen idee wat we gaan doen
Daar hoef je toch niet helemaal voor naar Antwerpen? Hell, wij hebben zelf allebei een (separatequote:
Q, hou dit nou ff in het GA USA topicquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:20 schreef Qwea het volgende:
bwahahaahaha!! adisson en mark neuken in PPAGAIN
Volgens mij niet, dat weekendje was in alle opzichten een dikke FAILquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet helemaal voor naar Antwerpen? Hell, wij hebben zelf allebei een (separate) Antwerpen-ervaring waar er niet gebatst werd!
![]()
of deed jij dat nog wel tussen het ziek zijn door
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
Straks trouwens 9 kijken.
[ afbeelding ]
Lekker een filmpje op m'n bankje met een chipje erbij. En uiteraard een pilsje.
Toch fijn zo'n zaterdagavondje lekker TV'tje kijken
Uh ja, ik typte mee met dat ze zong, en in het begin zong ze wel goed, ik weet niet of je mn laatste regel ook gelezen hebtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat het het écht niet beter zong dan Trijntje hoor
Integendeel. Zou echt eerlijk zeggen als het wel zo was.
En nee, van mij hoeft ze niet te huilen, lijkt me best een aardige meid en ze komt toch wel in de finale.
Maar voor de wedstrijd is het gewoon leuk als ze niet steeds er overal bovenuit steekt!
Coupling is bril-jantquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
Coupling
Al een ouwetje, maar écht een aanrader op het gebied van flauwe Britse humor en lachen om stelletjes
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:21 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar hoef je toch niet helemaal voor naar Antwerpen? Hell, wij hebben zelf allebei een (separate) Antwerpen-ervaring waar er niet gebatst werd!
![]()
of deed jij dat nog wel tussen het ziek zijn door
![]()
En in de tweede zin zong ie heel andere woorden dan de bedoeling wasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
Die Bart articuleert echt errrrrrg naaaarrrrrrrrr
Oh ik zou het er niet op kunnen, echt totaal niet mijn typequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En in de tweede zin zong ie heel andere woorden dan de bedoeling was
Wel een lekker joch
Egeltje van mequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:Ow ow die Loveless
![]()
Poep, als we nu niks gezegd hadden had je zondagochtend op je werk gestaan
Och als ze elke keer lief zijn is het ook saaiquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:31 schreef Greys het volgende:
Ik snap best dat ze het in dit geval wat wilde verzachten hoor.
Dat andere was wel heel bruut, die commentaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |