Treurigquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
Wat is dit toch een vreselijk verhaal![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_meer___.html?p=11,1
Niet dat het erger is als Nederlanders omkomen in Haïti dan al die doden van daar, maar door dit ene zinnetje:
[..]
Ze verplaatsen het maar, de 23e kan er niemand van onsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:53 schreef Strega het volgende:
Had net de volgende twitter melding van Lush: Zet vast in je agenda, 23 januari, launch van de limited edition Valentijnsproducten!
Hij is nu 5,5 maand. Zou dat kunnen ja? Echt af en toe worden we stapeldol van 'm zo vaak hij aan het mauwen isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of hij is krols/katerig of hoe je dat ook noemt bij heren.
Dat wordt moeilijk omdat ten eerste ik al liever niet heb dat hij buiten rondzwerft, ik wil gewoon dat hij lekker binnen blijft en ten tweede zitten we hier in een huurhuis en verhuizen we misschien wel binnen 2 jaar en ik denk dat de woningstichting dan niet helemaal blij met ons gaan zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
Ik zou een kattenluik installeren Bamba!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:00 schreef Bamba het volgende:![]()
Voor de kattenexperts: sinds zo'n 2-3 weken staat Gizmo constant aan de achterdeur en voordeur te mauwen en zodra hij de kans ziet schiet hij naar buiten. De rest van de dag kan hij echt urenlang zitten emmeren bij de deur, stapelgek worden we ervan...Is dit een fase, of moet ik me erop voorbereiden dat we een buitenkat hebben?
Heel hard, maar dan is het misschien maar beter dat hij zo jong is. Al zal zo'n kind er op latere leeftijd wellicht wel last van krijgen, dat hij zijn ouders nooit gekend heeft.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
Er is nog een piepklein kansje dat ze nog leven omdat hun overlijden nog niet officieel is bevestigd, maar het was dus zeker dat ze in dat hotel waren dat nu helemaal plat is. En het adoptiekindje hadden ze bij zich.
En hun eigen baby was pas van augustus afgelopen jaar, een jonkie
Mwuhahaha IK WELquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ze verplaatsen het maar, de 23e kan er niemand van ons
5,5 maand kan....anders even overleggen met de dierenarts of hij met 6 maanden even van zijn mannelijkheid verlost kan worden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is nu 5,5 maand. Zou dat kunnen ja? Echt af en toe worden we stapeldol van 'm zo vaak hij aan het mauwen is.
[..]
Dat wordt moeilijk omdat ten eerste ik al liever niet heb dat hij buiten rondzwerft, ik wil gewoon dat hij lekker binnen blijft en ten tweede zitten we hier in een huurhuis en verhuizen we misschien wel binnen 2 jaar en ik denk dat de woningstichting dan niet helemaal blij met ons gaan zijn.
Mocht hij echt gelukkiger buiten zijn, dan zit er helaas niks anders op. Maar hopelijk kunnen we hem gewoon binnen houden.
Of Sunil zeep bij je voeteneinde leggen. Schijnt ook enorm goed tegen kramp te helpen. Raar, maar waar!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwuhahaha IK WEL![]()
Ow Barbaaf , had jij laatst kramp in je kuiten in bed?
Moet je zink, magnesium en calcium tabletjes gaan slikken van de Hema, 1 per dag, ik slik die voor ik ga slapen en heb dr noooit meer last van
5,5 maand? Oeh yeah!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is nu 5,5 maand. Zou dat kunnen ja? Echt af en toe worden we stapeldol van 'm zo vaak hij aan het mauwen is.
Castratie zit idd in de planning, zal het wel eens gaan overleggen idd!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:08 schreef trovey het volgende:
[..]
5,5 maand kan....anders even overleggen met de dierenarts of hij met 6 maanden even van zijn mannelijkheid verlost kan worden?
Kan prima hoor. Mits de vent gezond is en goed op gewicht. Satsu is van 19 juli en sinds 5 januari al balloos. Met 5,5 maanden dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:08 schreef trovey het volgende:
[..]
5,5 maand kan....anders even overleggen met de dierenarts of hij met 6 maanden even van zijn mannelijkheid verlost kan worden?
Wat is het toch met die bankhangers op vrijdagavond?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga ff mn bed afhalen en mn joggingbroek aan doen en dan ga ik me op de bank installeren en kom ik bij jullie terug
Als ik er vaker last van zou hebben zou 't 't overwegen waard zijn maar dit was voor het eerst. Overigens slik ik Centrum in de wintermaanden, daar zit dat ook in (al sla ik wel ns een dagje overquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mwuhahaha IK WEL![]()
Ow Barbaaf , had jij laatst kramp in je kuiten in bed?
Moet je zink, magnesium en calcium tabletjes gaan slikken van de Hema, 1 per dag, ik slik die voor ik ga slapen en heb dr noooit meer last van
Ik heb ook tat gegetenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik ben net een klein half uurtje thuis want ik heb ff bier gehaald en geborreld op het werk... dus we eten tat
Omdat een Telegraaflezer in Antalya eerder de Telegraaf verwittigt dan de Nederlandse justitie?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
En hoe kan het nou toch weer dat de Telegraaf die Saban B. eerder vindt dan justitie
he lekkerquote:
Dat vind ik dan ook belachelijk eerlijk gezegd. Het is niet een kruimeldiefje ofzo... dan heeft de krant toch geen voorrang?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Omdat een Telegraaflezer in Antalya eerder de Telegraaf verwittigt dan de Nederlandse justitie?
Haha ja das het nadeel he. Ik heb een lieve man die dat soort dingen doetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
he lekker
maar dan moet ik naar buiten
nu maar een restje paella
das waarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja das het nadeel he. Ik heb een lieve man die dat soort dingen doet
Restje paella is ook lekker!
Hij weegt nu 2.5 kilo en is verder gezond! Dan ga ik maandag meteen bellen voor castratie en meteen ook maar chip inbrengenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan prima hoor. Mits de vent gezond is en goed op gewicht. Satsu is van 19 juli en sinds 5 januari al balloos. Met 5,5 maanden dus.
Op kerstavond al.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:19 schreef Ynske het volgende:
Inge van Popstars is overleden
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=661612
Dat gaan wij zo eten!quote:
Ohhh een bad, dat mis ik echt...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:17 schreef Greys het volgende:
Het bad loopt vol, zo even in bad en dan straks Popstars
Daaromquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
das waar
morgen dan maar, of zondag
Ja echt triestquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Op kerstavond al.
Ze dragen de kwart finale aan haar op vanavond.
Erg he, 20 jaar en dan onverwachts in je slaap overljiden
Tja, gaat zo snel hé!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij weegt nu 2.5 kilo en is verder gezond! Dan ga ik maandag meteen bellen voor castratie en meteen ook maar chip inbrengen![]()
M'n ventje wordt groot![]()
Je zou kunnen informeren naar de acties van de Dierenbescherming, Die beginnen in februari en dan krijg je een tientje terug en de chip gratis (gleuf ik). En da's toch mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij weegt nu 2.5 kilo en is verder gezond! Dan ga ik maandag meteen bellen voor castratie en meteen ook maar chip inbrengen![]()
M'n ventje wordt groot![]()
dat dacht ik ook jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
Die Brard
"Vandaag hebben we... eh. eh... een beetje tegen ons zin in () contact gezocht met de familie om wat meer informatie te krijgen. Maar daar hadden ze in verband met de crematie vandaag niet eh... eh... veel tijd voor".
GEK HE?
En dan ook nog zeggen dat ze het tegen hun zin in deden.
Doe.
Het.
Dan.
Niet.
Brard.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
Die Brard
"Vandaag hebben we... eh. eh... een beetje tegen ons zin in () contact gezocht met de familie om wat meer informatie te krijgen. Maar daar hadden ze in verband met de crematie vandaag niet eh... eh... veel tijd voor".
GEK HE?
En dan ook nog zeggen dat ze het tegen hun zin in deden.
Doe.
Het.
Dan.
Niet.
k vind t altijd raar dat zoiets vaak onder bekende nederlanders gedaan word. waarom niet iemand anders?quote:
lekker op tijd naar bedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:28 schreef Enfermera het volgende:
Ben echt kapotDus als ik niet zoveel zeg, of als ik dingen zeg die niet kloppen, dan komt dat daardoor
Arm vrouwke. Het succes is haar echt teveel geworden. Ze is al een keer opgenomen geweest meen ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:39 schreef Ynske het volgende:
Susan Boyle heeft ervoor gezorgd dat de passagiers op de luchthaven van Heathrow hun ogen uitkeken. De zangeres, bekend van Britains Got Talent, danste vloekend rond op het vliegveld met een zwabber in haar handen. Deze had ze afgepakt van een schoonmaakster om hem te gebruiken als een soort microfoon. Dit meldt The Sun.
De 48-jarige Boyle gebruikte de zwabber ook om de schoenen van voorbijgangers te ‘poetsen’. Haar bizarre vertoning heeft tot veel klachten geleid bij het personeel van de luchthaven.
Werknemers van British Airline hebben geprobeerd de zangeres rustig te krijgen, terwijl zij alleen maar schreeuwde: “Ik ben ontsnapt, ik ben ontsnapt.”
Een bron liet weten: “Het was één grote chaos. Vanaf het moment dat Susan de luchthaven in liep, begon ze een scène te maken.[ afbeelding ]
Woei!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben er weer even!
Snel eten en dan Lushen!!!!
Heb een bbs, shampoo, buffy en een masker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |