jepsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Cute, zijn die achterpootjes nou zo dun???
die van mij leeft helaas niet meerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Zo gek krijg ik de mijne toch echt niet....ze zijn handtam maar er zijn grenzen voor ze
Dan kunnen we mijn logeeradres wel vergeten. Die vriendin heeft 2 katten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik wil echt weer es gaan, maar als ik ga gaat Chico mee.
Mss toch dat titergebeuren maar es in orde maken
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:45 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb mijn korstje eraf gepeuterd.![]()
Was wel al voor de helft genezen!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan kunnen we mijn logeeradres wel vergeten. Die vriendin heeft 2 katten.
Ik smeer nog wel hoor.quote:
Verrek ja! Dan ga jij dood he?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is zonder Chico voor mij ook kansloos hoor
Beestenmeet!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef Strega het volgende:
Kennen jullie het "Carnival des Animaux van Camille Saint Saens? Zullen we dit gaan uitbrengen en dan vertolkt door onze dieren?
quote:
Haske död ga ik dan jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verrek ja! Dan ga jij dood he?![]()
![]()
Boh, hotel moet kunnen.
[..]
Beestenmeet!
Laat maar komen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haske död ga ik dan ja![]()
Ow ja Cattekop, zal ik die Bleak House dvd opsturen voor je?
Aangezien de grabbags op zijn en zo![]()
En ik zeker weet dat je m leuk gaat vinden?
quote:
Voor de leen stommerikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Laat maar komen.![]()
Wil je er zoete meuk voor terug?
Of wast voor de leen?![]()
HA! ZIE JE! IK HEB HET JE GEZEGD!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik durf het bijna niet te zeggen.
Maar weten jullie nog van Ziggo laatst?
Dat die knakkers me belden voor digitale tv en dat ik een half uur met die man aan de lijn hing en dat ik de volgende dag nog moest bellen voor iets en dat dat sletje van de klantenservice toen na een kwartier er achter kwam dat dat van die man helemaal niet in het systeem stond en dat ze toen dat verhaal van die man opnieuw af wilde gaan steken en dat ik toen zei laaaaaaat maar zitten, ik hoef het al niet meer, ik wil het niet meer hebben, noteer maar in je systeem dat ik niks van jullie wens te ontvangen?
Drie keer raden wat ik morgen op t postkantoor af moet halen
Ja poepje. Die is al aant downloaden. Alleen teeeeeering traagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bankhangen met jullie, en eten/GA/PP kijkenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:50 schreef oh-oh het volgende:
QWEAAAAAAAAAAAAAAAA KUTHOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
Wat ga je doen vanaaf?
Bankhangen met ons?
Ik mis jeeeee
Mja, nu ga ik t morgen wel halen hoor, twas een goede aanbieding en ik wil natuurlijk stiekem heus wel digitale tvquote:
Ach, daar moet je toch zijn voor je vlop.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Dat die knakkers me belden voor digitale tv en dat ik een half uur met die man aan de lijn hing en dat ik de volgende dag nog moest bellen voor iets en dat dat sletje van de klantenservice toen na een kwartier er achter kwam dat dat van die man helemaal niet in het systeem stond en dat ze toen dat verhaal van die man opnieuw af wilde gaan steken en dat ik toen zei laaaaaaat maar zitten, ik hoef het al niet meer, ik wil het niet meer hebben, noteer maar in je systeem dat ik niks van jullie wens te ontvangen?
Ja muts, weetikveel!quote:
Nee hé??? Zeg me dat het niet zo is.....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bankhangen met jullie, en eten/GA/PP kijken
En meteen weer terugsturen...je moest er toch al zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik ben net een klein half uurtje thuis want ik heb ff bier gehaald en geborreld op het werk... dus we eten tatquote:
Ja die 350 fijne gratis adresstickers durf ik nu mooi nie meer te gebruiken hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ach, daar moet je toch zijn voor je vlop.![]()
We zijn wel een stelletje zielige pechvogels he?
[..]
Ja muts, weetikveel!![]()
Die je adressticker maar op de voorkant, komt hij hopelijk hier aan.
Wat krijg je nu dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mja, nu ga ik t morgen wel halen hoor, twas een goede aanbieding en ik wil natuurlijk stiekem heus wel digitale tv![]()
Maar echt, wat een ongelooflijk stom bedrijf is Ziggo.
Lijkt TNT wel man
Told ya. Wacht maar totdat iets niet werkt en je de helpdesk nodig hebtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mja, nu ga ik t morgen wel halen hoor, twas een goede aanbieding en ik wil natuurlijk stiekem heus wel digitale tv![]()
Maar echt, wat een ongelooflijk stom bedrijf is Ziggo.
Lijkt TNT wel man
Zelf maken of gaat je mannetje dat voor je halen?????quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ik ben net een klein half uurtje thuis want ik heb ff bier gehaald en geborreld op het werk... dus we eten tat
quote:...is het diep triest dat Richard en Rowena naar Haiti zijn gegaan om een adoptiekind een gelukkig leven te bezorgen, maar dat nu hun eigen baby wees is geworden.’’
Ja weet ik veel, dat zie ik morgen welquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
Wat is dit toch een vreselijk verhaal![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_meer___.html?p=11,1
Niet dat het erger is als Nederlanders omkomen in Haïti dan al die doden van daar, maar door dit ene zinnetje:
[..]
Mn man pleurt dat nu in de frituurquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelf maken of gaat je mannetje dat voor je halen?????
Morgen maak ik zelf tatjes.
En dr staat nog een portie zuurvlees in de vriezer![]()
Omdat ik het waard ben!
Da's inderdaad een heel wrede plotwending.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
Niet dat het erger is als Nederlanders omkomen in Haïti dan al die doden van daar, maar door dit ene zinnetje:
[..]
Oh dat is ook echt afschuwelijk erg jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Of hij is krols/katerig of hoe je dat ook noemt bij heren.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:00 schreef Bamba het volgende:
![]()
Voor de kattenexperts: sinds zo'n 2-3 weken staat Gizmo constant aan de achterdeur en voordeur te mauwen en zodra hij de kans ziet schiet hij naar buiten. De rest van de dag kan hij echt urenlang zitten emmeren bij de deur, stapelgek worden we ervan...Is dit een fase, of moet ik me erop voorbereiden dat we een buitenkat hebben?
Je mag mij wel adopteren?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is ook echt afschuwelijk erg ja![]()
Ik heb ook een poos overwogen om het adoptietraject in te gaan maar Haiti was uiteindelijk nog maar de enige optie voor een soloadoptie, en daar moest je zelf heen om te kunnen adopteren, en dat zou ik al niet durven, dus heb ik dat toen maar niet gedaan.
Neeeeeeheeeeeee dan kunnen we niet meer scharen, dat is dan verboden.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die 350 fijne gratis adresstickers durf ik nu mooi nie meer te gebruiken he
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik, its in the air.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of hij is krols/katerig of hoe je dat ook noemt bij heren.
Of telefoon, internet en tv hebben van Ziggo en dan ineens heb je niets meer...mijn buurman overkomt dat nogal eens...ben ik even blij meerdere aanbieders te hebbenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Told ya. Wacht maar totdat iets niet werkt en je de helpdesk nodig hebt
Het verhaal is nu op Hart van Nederland. Nog steeds niks bekend.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb dat dus al een aantal jaar. En tot op heden werkt het prima.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Of telefoon, internet en tv hebben van Ziggo en dan ineens heb je niets meer...mijn buurman overkomt dat nogal eens...ben ik even blij meerdere aanbieders te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |