ik vind het echt heel slecht van mijzelf dat ik niet zovaak klassieke muziek / opera draai, terwijl er best goeie dingen tussen zittenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, van opera ben ik zelf wel weer liefhebber, sommige dan hé.
Nouja, jong van geest enzo. Je begrijpt het welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent geen kind mag ik hopen, anders kan je die planning ook wel schrappen
en jong van lichaamquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, jong van geest enzo. Je begrijpt het wel
Nee, ik zie hem ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Ynske het volgende:
ok k ben erg
ben ik de enige die links bij t plaatje een piemel ziet, daar bij t eind van de !
[ afbeelding ]
Een echte vent dekt zichzelf meteen goed inquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
en jong van lichaam![]()
Maarja nouja ook weer niet zó jong bedoel ik dan hé![]()
Gewoon jong als in jong-volwassen volgroeid-maar-niet-hangend-of-uitgezakt jong
Maar dan wel door Nigel Kennedy!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
*gaat richting rotterdam enzo
[..]
ik vind het echt heel slecht van mijzelf dat ik niet zovaak klassieke muziek / opera draai, terwijl er best goeie dingen tussen zitten![]()
enige wat ik zelf wel eens op zet zijn de vier seizoenen van vivaldi![]()
doeiii
Ahaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
don Q wilde nieuwe aflevering van Greys Anatomy downloaden, die is beschikbaar vnaaf 18:00
Joh! Cool!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Verdomd, ik ze zo'n 25 jaar geleden in Vera in Groningen gezien. Was erg leuk toen
Ja, ik ben dol op Apocalyptica!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind de add onder de eerste post van de pagina zo leuk.Viool, cello of contrabas huren anyone?
Ik heb een kennis die er helemaal gek van is....zo hoor en zie ik ook wel eens watquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, van opera ban ik zelf wel weer liefhebber, sommige dan hé.
Geweldig, dat gevoel hadden wij altijd als we met de honden op vakantie in de Hartz gingenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaa.
[..]
Joh! Cool!
Ja ik vond het ook erg leuk. Kijk, het zijn wel oude lullen maar muziek maken kunnen ze welDe wat langzamere nummers vond ik wat minder maar de snellere swingden echt
![]()
We gingen met mn man & zijn vader en vriendin, ik weet zeker, dat wij en nog een jongen in de zaal de enige mensen waren onder de 40 en dus de gemiddelde leeftijd wat omlaag haalden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:19 schreef Goodbye het volgende:
Als dat een lul moet voorstellen vind ik het een beetje een enge lul, eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon iemand die direct uit de douche naar buiten is gelopen rond Kerst en toe een hele leuke dame zag
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Geweldig, dat gevoel hadden wij altijd als we met de honden op vakantie in de Hartz gingen
Och, ik vind de tragiek van Carmen enz. ook erg mooi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die er helemaal gek van is....zo hoor en zie ik ook wel eens wat...maar ik kan echt niet tegen de sopranen
...geef mij de mannenstemmen maar
Die kennis heeft zelf ook klassiek gezongen (als hobby dan) maar is inderdaad ook helemaal verslingerd aan opera...in februari gaat hij weer naar een matinee toe in Amsterdam....en daar waren moeilijk kaartjes voor te krijgen zoveel liefhebbers telt Nederland voor operaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Och, ik vind de tragiek van Carmen enz. ook erg mooi.
Mijn opa was een enorm opera fan, toen mijn oma nog gezond was gingen ze ook altijd naar Verona, puur voor de opera. Hij kon zelf ook erg mooi bariton zingen. Smartlappen kon hij ook fantastisch vertolken, en ik dan: Oh opa, nog één kaar van "Bij de muur van 't oude kerkhof", en ik maar brullen.
Voor z'n begrafenis wilde hij ook alleen maar muziek uit Carmen en rode rozen.
Ik zou hem in het eiervakje van de koelkast bewaren, zo'n 3 tot 6 maanden zou normaal gesproken wel moeten lukken. Even opletten dat ie niet ranzig gaat ruiken, anders ranzig dan hij nu waarschijnlijk al doetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:30 schreef Ynske het volgende:
weet iemand dat hier?
k heb vandaag van de dokter Fucidin creme gekregen, want teen is ontstoken nadat ik de deur ermee gekopt had
maar dr staat op dat hij maar 1 maand houdbaar is. issie dan echt slecht erna? of is dat alleen dat de werking dan iets afneemt?
nee moet niet op. moet nu twee keer per dag smeren tot t over is, is meestal met een dag of 3.4 over.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
Een medicijn dat maar 1 maand houdbaar is dat zal dan toch wel iets van bederfelijk in zich hebben, anders was het langer houdbaar lijkt me. De meeste cremes en medicijnen zijn veel langer houdbaar. Het zal niet van de ene op de andere dag zijn hoor, maar misschien is het sowieso de bedoeling dat je het op maakt binnen een maand?
En ik ben dol op musicals
Ook op NederlandseTenminste, ik vind de vertalingen van tegenwoordig heul prima!
Drie Musketiers
Mamma Mia
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:29 schreef trovey het volgende:
Waarom krijg ik als ik het over de mannelijke edele delen heb ineens een reclamebanner "Duurzame relatie vinden"...wil Google mij iets duidelijk maken
Ja, dat vond ik van Cats dus ook zo mooi. Ik kende het boek (je bent tenslotte kattenliefhebber) en dan heeft zo'n grote show in Londen echt meerwaarde.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef oh-oh het volgende:
Vroeger gingen wij altijd naar Londen en dan gingen we daar naar de musical, Cats, Chess, Les Mis, Oliver, the Queen and I , zulke dingen.
En toen kwam de Phantom naar Nederland en ging Joop zich ermee bemoeien
Werking zal dan gewoon afnemen....medicijnen zijn niet van de ene op de andere dag bedorven...gewoon zo kort mogelijk de dop er af en met schone handen werken is de beste manier om het zo lang mogelijk goed te houden en kijk even hoe je het moet bewaren...koele plek, donker, in de koelkast etc.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:30 schreef Ynske het volgende:
weet iemand dat hier?
k heb vandaag van de dokter Fucidin creme gekregen, want teen is ontstoken nadat ik de deur ermee gekopt had
maar dr staat op dat hij maar 1 maand houdbaar is. issie dan echt slecht erna? of is dat alleen dat de werking dan iets afneemt?
Ligt eraan hoe je het bewaart en gebruikt. Als je telkens met je vinger een beetje creme eruit haalt dan blijft hij minder lang goed. Als je dat meteen lepeltje doet bij voorbeeld en hem koel bewaart dan kun je er langer mee doen. De werkzaamheid zal ook afnemen met de tijd. Maar in het algemeen zijn die cremes niet precies na een maand 'om'.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:30 schreef Ynske het volgende:
weet iemand dat hier?
Goodbyequote:
oh-ohquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef oh-oh het volgende:
Vroeger gingen wij altijd naar Londen en dan gingen we daar naar de musical, Cats, Chess, Les Mis, Oliver, the Queen and I , zulke dingen.
En toen kwam de Phantom naar Nederland en ging Joop zich ermee bemoeien
Greysquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
Een medicijn dat maar 1 maand houdbaar is dat zal dan toch wel iets van bederfelijk in zich hebben, anders was het langer houdbaar lijkt me. De meeste cremes en medicijnen zijn veel langer houdbaar. Het zal niet van de ene op de andere dag zijn hoor, maar misschien is het sowieso de bedoeling dat je het op maakt binnen een maand?
En ik ben dol op musicals
Ook op NederlandseTenminste, ik vind de vertalingen van tegenwoordig heul prima!
Drie Musketiers
Mamma Mia
Ik zie er een van een formaat waarvan ik irl heel hard in de lach zou schieten en zou zeggen: neu, doe maar niet. Ik hou er niet van om gespiest te worden. Da'sgeen pik, da's een moordwapen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Ynske het volgende:
ok k ben erg
ben ik de enige die links bij t plaatje een piemel ziet, daar bij t eind van de !
[ afbeelding ]
Dat had ik toen ik een adoptiekip kado kreeg van Vivi voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens TNT das echt een drama he![]()
Ik had gisteren twee dingen verstuurd, eentje was aangekomen, andere niet.
Kom ik net thuis.
Denk ik ah een bubbeltjesenveloppe, wat zou dat zijn??
Oh leuk, iemand met dezelfde leuke plakband als ik!
Oh crap, das MIJN nieuwe adressticker![]()
Hadden die blinde vinken het dus naar mij gestuurd![]()
Op de voorkant zitten de postzegels en staat heel groot het adres geschreven waar het heen moet.
Postzegels zijn wèl gestempeld, maar dan hebben ze het toch maar naar het adres op dat kleine stickertje op de achterkant gestuurd![]()
Mooi dat ik daar morgen mee naar het postkantoor ga hoor, ik ga dat echt niet nog es frankeren
Ja dat dus hé, ik moest voor het eind van het jaar een wia aanvraag naar het UWV sturen. Aangetekend gedaan, zit medisch dossier in, staat de pobo de volgende dag aan de deur, ik heb een aangetekend stuk voor u.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Kom ik net thuis.
Op de voorkant zitten de postzegels en staat heel groot het adres geschreven waar het heen moet.
Postzegels zijn wèl gestempeld, maar dan hebben ze het toch maar naar het adres op dat kleine stickertje op de achterkant gestuurd![]()
Mooi dat ik daar morgen mee naar het postkantoor ga hoor, ik ga dat echt niet nog es frankeren
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]![]()
eerlijk gekopieerd uit Jimbo's fotoboek
Zolang je envelop niet op de Antillen belandt heb je niks te klagen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Kom ik net thuis.
En dan heb je een leuke avond.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef Greys het volgende:
Cat, Mamma Mia ging me dan ook puur om de liedjes in een ander jasje. Niet om het diepzinnige verhaal
Oh ja kijk Ciske, das een Nederlandse musical en dat leek me dan ook nog wel een musicalwaardig verhaal idd. Niet dat ik m wilde zien maar dat snap ik nog wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Les Mis![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich heeft Joop het niet slecht gedaan met Elisabeth. En Ciske de Rat was ook best om aan te zien.
Cats heeft me - vreemd genoeg- nooit geboeid.
La Cage aux Folles is ook geweldig!
[..]
Greys![]()
Ik haaaaaat vertaalde musicals.![]()
En mamma mia was - ook in het Engels- voor een keertje leuk maar hoef ik niet nog een keer te zien. Het verhaal is wel errug dunnetjes en bij elkaar geraapt om de muziek. Als je dat niet erg vindt heb je een leuke avond, maar als je iets meer diepgang in het verhaal wil dan valt die best tegen.
Cute, zijn die achterpootjes nou zo dun???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:37 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ik toen ik een adoptiekip kado kreeg van Vivi voor mijn verjaardag![]()
Toen zat er een voorgedrukte antwoordkaart bij met hun adres er op waar je het heen moest sturen, en links moest je dan je eigen adres invullen. Kreeg ik hem toch verdorie tot twéé keer toe op mijn eigen adres thuisgestuurd
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang je envelop niet op de Antillen belandt heb je niks te klagen.![]()
Groot gelijk dat je ermee teruggaat hoor.
Echt zoooooooo kansloos die knakkers hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja dat dus hé, ik moest voor het eind van het jaar een wia aanvraag naar het UWV sturen. Aangetekend gedaan, zit medisch dossier in, staat de pobo de volgende dag aan de deur, ik heb een aangetekend stuk voor u.![]()
Afzender heel klein, adres met koeienletters, bewijs van afgifte, wij hadden zo iets van WTF wie is hier nu gek?
Oh ik wil echt weer es gaan, maar als ik ga gaat Chico mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |