ik vind het echt heel slecht van mijzelf dat ik niet zovaak klassieke muziek / opera draai, terwijl er best goeie dingen tussen zittenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, van opera ben ik zelf wel weer liefhebber, sommige dan hé.
Nouja, jong van geest enzo. Je begrijpt het welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent geen kind mag ik hopen, anders kan je die planning ook wel schrappen
en jong van lichaamquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, jong van geest enzo. Je begrijpt het wel
Nee, ik zie hem ook!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Ynske het volgende:
ok k ben erg
ben ik de enige die links bij t plaatje een piemel ziet, daar bij t eind van de !
[ afbeelding ]
Een echte vent dekt zichzelf meteen goed inquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
en jong van lichaam![]()
Maarja nouja ook weer niet zó jong bedoel ik dan hé![]()
Gewoon jong als in jong-volwassen volgroeid-maar-niet-hangend-of-uitgezakt jong
Maar dan wel door Nigel Kennedy!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
*gaat richting rotterdam enzo
[..]
ik vind het echt heel slecht van mijzelf dat ik niet zovaak klassieke muziek / opera draai, terwijl er best goeie dingen tussen zitten![]()
enige wat ik zelf wel eens op zet zijn de vier seizoenen van vivaldi![]()
doeiii
Ahaaaaaaaa.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
don Q wilde nieuwe aflevering van Greys Anatomy downloaden, die is beschikbaar vnaaf 18:00
Joh! Cool!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Verdomd, ik ze zo'n 25 jaar geleden in Vera in Groningen gezien. Was erg leuk toen
Ja, ik ben dol op Apocalyptica!!!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:19 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind de add onder de eerste post van de pagina zo leuk.Viool, cello of contrabas huren anyone?
Ik heb een kennis die er helemaal gek van is....zo hoor en zie ik ook wel eens watquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, van opera ban ik zelf wel weer liefhebber, sommige dan hé.
Geweldig, dat gevoel hadden wij altijd als we met de honden op vakantie in de Hartz gingenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaa.
[..]
Joh! Cool!
Ja ik vond het ook erg leuk. Kijk, het zijn wel oude lullen maar muziek maken kunnen ze welDe wat langzamere nummers vond ik wat minder maar de snellere swingden echt
![]()
We gingen met mn man & zijn vader en vriendin, ik weet zeker, dat wij en nog een jongen in de zaal de enige mensen waren onder de 40 en dus de gemiddelde leeftijd wat omlaag haalden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:19 schreef Goodbye het volgende:
Als dat een lul moet voorstellen vind ik het een beetje een enge lul, eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon iemand die direct uit de douche naar buiten is gelopen rond Kerst en toe een hele leuke dame zag
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Geweldig, dat gevoel hadden wij altijd als we met de honden op vakantie in de Hartz gingen
Och, ik vind de tragiek van Carmen enz. ook erg mooi.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb een kennis die er helemaal gek van is....zo hoor en zie ik ook wel eens wat...maar ik kan echt niet tegen de sopranen
...geef mij de mannenstemmen maar
Die kennis heeft zelf ook klassiek gezongen (als hobby dan) maar is inderdaad ook helemaal verslingerd aan opera...in februari gaat hij weer naar een matinee toe in Amsterdam....en daar waren moeilijk kaartjes voor te krijgen zoveel liefhebbers telt Nederland voor operaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Och, ik vind de tragiek van Carmen enz. ook erg mooi.
Mijn opa was een enorm opera fan, toen mijn oma nog gezond was gingen ze ook altijd naar Verona, puur voor de opera. Hij kon zelf ook erg mooi bariton zingen. Smartlappen kon hij ook fantastisch vertolken, en ik dan: Oh opa, nog één kaar van "Bij de muur van 't oude kerkhof", en ik maar brullen.
Voor z'n begrafenis wilde hij ook alleen maar muziek uit Carmen en rode rozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |