hoe jonger hoe goedkoper toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kosten / baten vs een breezah zijn niet echt voordelig
texas / wiet =quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
CCC incorporated, een soort hippie-band die inmiddels al meer dan 40 jaar bestaat(Nee, ik wist het niet van te voren)
Best grappig om te zienZe zongen ook het nummer 'Wiedewiedewiet' wat echt een ode was aan de wiet
En dat voor mannen van in de 50, 60, echt cool om te zien. De sfeer van de muziek bracht me een beetje in Texas in de jaren '50, '60
![]()
I knooooooow, maar het was het gevoel wat het me gaf, de stijl met viool, piano, half electrische akoestische gitaar enzoquote:
Hé, moest jij geen sushi eten??quote:
don Q wilde nieuwe aflevering van Greys Anatomy downloaden, die is beschikbaar vnaaf 18:00quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I knooooooow, maar het was het gevoel wat het me gaf, de stijl met viool, piano, half electrische akoestische gitaar enzo![]()
Wat is er met Qwea?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
don Q wilde nieuwe aflevering van Greys Anatomy downloaden, die is beschikbaar vnaaf 18:00
Ja, van opera ban ik zelf wel weer liefhebber, sommige dan hé.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja het gegeven musical is populair dus alles wordt in die mal gegoten...jammer hoor...goede operastemmen die in een musical spelen...ik ben geen liefhebber van opera maar die stemmen horen daar wel...maar ja is niet echt goed geld mee te verdienen in Nederland (alhoewel die voorstellingen wel altijd uitverkocht zijn en niet alleen met de oudere garde van de bevolking).
Yns ik zie het nu pas!!! Leuke mutsquote:
zei ik downloaden, ik bedoelde natuurlijk dat ze naar amerika ging om hem daar op tv te kijkenquote:
Dexter aan het werk???quote:
dank jequote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Yns ik zie het nu pas!!! Leuke muts
naar Amerika, tv kijkenquote:
Nee, ik ben er nogquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben weer een OP, het gaat niet meer met 10 berichten per minuut, en de TT is redelijk normaal.
Liggen de kinders op bed ofzo?
Verdomd, ik ze zo'n 25 jaar geleden in Vera in Groningen gezien. Was erg leuk toenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
CCC incorporated, een soort hippie-band die inmiddels al meer dan 40 jaar bestaat(Nee, ik wist het niet van te voren)
Best grappig om te zienZe zongen ook het nummer 'Wiedewiedewiet' wat echt een ode was aan de wiet
En dat voor mannen van in de 50, 60, echt cool om te zien. De sfeer van de muziek bracht me een beetje in Texas in de jaren '50, '60
![]()
Tja, great minds.......quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet.... wij ook niet
Ik denk dat het tijd voor een kerel wordquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Ynske het volgende:
ok k ben erg
ben ik de enige die links bij t plaatje een piemel ziet, daar bij t eind van de !
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:13 schreef Ynske het volgende:
ok k ben erg
ben ik de enige die links bij t plaatje een piemel ziet, daar bij t eind van de !
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |