Niks dr bij?????quote:
Oh ik straaaaaks pas, na deze Pfaffs, Poepstars, en de late Pfaffsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook met een boek in bad!!! Eerst nog een gevuld stokbroodje eten!!!!!
Nee, ik ga zometeen alquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik straaaaaks pas, na deze Pfaffs, Poepstars, en de late Pfaffs
Nah, ik ga straks, dan ga ik eerst de honden nog uitlaten en dan kan ik zo vanuit bad mn bed in rollen om een uur of 2quote:
ja, ik heb geen eigen bad... zit nu bij mn ouders die ik vanavond weer op moet halen, dus moet op schemaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, ik ga straks, dan ga ik eerst de honden nog uitlaten en dan kan ik zo vanuit bad mn bed in rollen om een uur of 2
oh wee als het water koud is nu!quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh wee als het water koud is nu!
Uit m'n hoofd krijgen wij 80% van de castratie vergoedt. Dus de meeste kosten zijn wel gedektquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:07 schreef nieslief het volgende:
Wij ook maar we kregen wel de chip vergoed maar niet de castratie. Even kijken naar de voorwaarden dus.
Yeah.quote:
Het ging goed hoorde ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
Hoi Senes!
Gaat het vandaag nóg weer een stukje beter met het kleintje?
Ting Tiiiiiiiingsquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Het ging goed hoorde ik, het was ook wel heel aandoenlijk hoe blij haar broertje van zes was dat ze weer thuis waren.
Ja!quote:
Ik wilde net zeggen dat ik het album eens moest proberen, ken nl. alleen dat nummer van die Fanta reclame en kende het al half omdat ik het toen een tijd geleden op dat gala hoorde, en ik dat (half lamquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja!
Echt afgrijselijk leuk![]()
Ik zag twee jaar geleden een optreden van hun op BBC op Glastonburry, echt ik wist niet wat ik zag![]()
Cd gekocht maar die heb ik voor de asielactie weer verkocht, daar viel toch niet echt naar te luisteren
Van Nederlandse bodem, geloof ik!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeah.
Tis toch niet Nederlandstalig he![]()
Wat een anticlimax meteen al
Ahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Het ging goed hoorde ik, het was ook wel heel aandoenlijk hoe blij haar broertje van zes was dat ze weer thuis waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oom van me die nu in Duitsland woont (met een zus van m'n ma) heeft helemaal de PC ontdekt dus had wat oude foto's gemaild.
Including this one:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met als tekst 'weet je nog?'
Ja ik weet nog dat ik bergen gezeik had daarmee toen m'n ouders (of m'n oom of tante wellicht naar nu blijkt) google ontdekt hadden en mijn naam eens intikten en deze op een CU2 () van een vriend van me stond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |