...quote:Op zondag 17 januari 2010 13:24 schreef ivetje het volgende:
Uhm, er staat met koeieletters op de beginsite dat er binnen NL geen verzendkosten zijn
Als je ze in je maat enz. aanklikt, en dan worden ze al 130 euro. Vervolgens naar de kassa, en daar gaat 20% vanaf, dus worden ze 103. Dus vandaar. Best wel goedkoop. En ze zijn leukquote:Op zondag 17 januari 2010 13:24 schreef ivetje het volgende:
Uhm, er staat met koeieletters op de beginsite dat er binnen NL geen verzendkosten zijnMaar ik zie geen 103 euro bij ze hoor. En het is wel een model dat je zeker even moet passen, tenzij je al cardy's ofzo hebt. Ik ben persoonlijk geen fan van deze modellen, vind ze totaal niet lekker lopen. Heb mijn cardy's ook bijna nooit aan...beetje een miskoop.
Oh.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:11 schreef Miffy1 het volgende:
Dat lijkt me wel erg laag voor een zending van de US >> NL. Ik heb net 1 paar in mijn mandje gedaan en als ik dan Netherlands selecteer komt er $56.25 aan Shipping & Handling te staan
Klopt, er zitten echt verschrikkelijke modellen bij! Maar ze hebben ook hele leukequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:05 schreef ivetje het volgende:
Geen ervaring met LFA, maa ik vind veel modellen een beetje patserig aandoen. Net zoals dat australia luxe wat ik hier boven liet zien. Zeker de western-modellen vind ik erg patserig.
Maar ze hadden toch ook lichtroze zoals Ivetje ze liet zien?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wat een lelijke kleuren zeg.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa, die gaan nog wel, hoewel ik die ook niet zo heel leuk vind, maar deze.. echt..quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch ook lichtroze zoals Ivetje ze liet zien?![]()
Ik zag van de week een meisje met kei paarse uggs lopen....quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaa, die gaan nog wel, hoewel ik die ook niet zo heel leuk vind, maar deze.. echt..
Meh, dat kan echt niet hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zag van de week een meisje met kei paarse uggs lopen....
Lol. Ik zou denken, als je toch al zoveel geld over hebt voor handschoenen kun je die 12/20 procent extra kosten er toch wel bij doen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Meh, dat kan echt niet hoor![]()
Trouwens, ik MOET echt handschoenen hebben, want mijn handen vriezen er binnenkort echt een keer afmaar ze zijn dus 150 dollar, en 40 shipping, 190 dollar dus omgerekend 135 euro, hoeveel extra kosten kan ik nog verwachten?
Ja maar in nederland zijn ze bijna overal uitverkocht, of ze hebben van die lelijke die ik niet wil.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Ik zou denken, als je toch al zoveel geld over hebt voor handschoenen kun je die 12/20 procent extra kosten er toch wel bij doen?
Ik vind ze leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wat een lelijke kleuren zeg.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is de kwaliteit wel prima hoor. Zeker voor dat geld. Vergelijkbaar met ugg australia jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Klopt, er zitten echt verschrikkelijke modellen bij! Maar ze hebben ook hele leuke![]()
Is de kwaliteit te vergelijken met die van Uggs?
Ivetje bedankt! Wat een lelijke kleuren zijn dit trouwens zeg. Pasteltinten gaan nog wel maar dit felle...quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die heb ikZonder de streepjes, dus gewoon helemaal zwart..
Ehm in Den haag, albert nolten heet het geloof ik.. Even kijken of ik een aanfoto heb hoor..quote:Op zondag 31 januari 2010 16:16 schreef Frosting het volgende:
[..]
Staan ze ook leuk? Ik ga ze denk ik bestellen! Waar heb jij ze gekocht?
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ehm in Den haag, albert nolten heet het geloof ik.. Even kijken of ik een aanfoto heb hoor..
heb geen foto hmm. Heb er 200 betaald geloof ik, maar ze gingen echt na 2 maanden dat ze uit waren meteen in de salequote:Op zondag 31 januari 2010 16:21 schreef Frosting het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er voor betaald? Ik zie ze online voor 160 euro...
Ik zag dat van Assem Ugg handschoenen in de uitverkoop had. Stuk goedkoper dan in Amerika bestellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Meh, dat kan echt niet hoor![]()
Trouwens, ik MOET echt handschoenen hebben, want mijn handen vriezen er binnenkort echt een keer afmaar ze zijn dus 150 dollar, en 40 shipping, 190 dollar dus omgerekend 135 euro, hoeveel extra kosten kan ik nog verwachten?
Jup ze zijn official dealerquote:Op zondag 31 januari 2010 19:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
weten we 100% zeker dat sheepskinshoes echte Uggs verkoopt?
en die fotos dan van de classic short black???quote:
Wat valt je op dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
en die fotos dan van de classic short black???
ja maar als ik op het product klik, krijg ik een wit scherm, ook al probeer ik het 10 keer...quote:Op zondag 31 januari 2010 19:47 schreef visjeskat het volgende:
[..]
Ik zag dat van Assem Ugg handschoenen in de uitverkoop had. Stuk goedkoper dan in Amerika bestellen
Heb er nooit van gehoord, staat ook niet in het lijstje op de site, ook niet op de ugg hyves bij de betrouwbare sites, maar ik kan nergens op klikken? Ik word meteen doorverwezen dmv een fotolink naar assem..quote:Op zondag 31 januari 2010 20:48 schreef Borachick het volgende:
Hoi!
Ik breek even in met een vraag omdat het onderdeel van betrouwbare online verkopers op de site van Ugg Australia het niet doet bij mij (). Is iemand van jullie bekend met http://lastseasons.externbusiness.nl? Ze claimen samen te werken met assem.nl maar ik twijfel een beetje. Kent iemand deze site? Alvast bedankt!
Alle classics (bij mij iig)quote:Op maandag 1 februari 2010 06:22 schreef Trusten het volgende:
Voor de classic tall en bailey button geld dat in ieder geval wel..
En welleke heb je al?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik allemaal nog![]()
Ik heb maat 38 en mijn bailey button gewoon in 38 (w7) besteld. Past perfect!!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:21 schreef Qarinx het volgende:
Hoe zit het met de maat, moet je UGGS een maat kleiner kopen dan dat je normaal hebt?
Ja, sommige foto's van Sheepskin zijn een beetje raar. Ik verdenk ze ervan dat ze soms (per ongeluk) verkeerde foto's plaatsen. Dus foto's van een ander merk uggs bij een UGG Australia model. Ze verkopen daar allerlei verschillende merken uggs, die er niet altijd even mooi uitzien dus het lijkt er bijna op dat er zo'n foto bij de UGG Australia Classic Short Black is beland. Of het is gewoon echt een paar heel erg misvormde UGG Australia's die ze voor de fotoshoot gebruikt hebbenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://sheepskinshoes.com/ecom/ProductDetail.php?id=9166&category=1087
op die eerste 3 fotos zijn ze zo uhh misvormd..?
Hmmmm, je kunt je een ongeluk klikken maar niets doet het, ja die link naar Van den Assem. Vaag gebeuren, maar je kan er niets bestellen dus je kunt ook niet belazerd wordenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Heb er nooit van gehoord, staat ook niet in het lijstje op de site, ook niet op de ugg hyves bij de betrouwbare sites, maar ik kan nergens op klikken? Ik word meteen doorverwezen dmv een fotolink naar assem..
Bij mij moet ik gewoon mijn eigen maat hebben. Van alle soorten uggs. Het verschilt per persoon, dus passen is wel aan te raden.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:21 schreef Qarinx het volgende:
Hoe zit het met de maat, moet je UGGS een maat kleiner kopen dan dat je normaal hebt?
Zal ik niet doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga nu echt naar amerika, het staat vast. Yessss. Dat betekend 10 paar UGG's
Maar de kans dat je gepakt wordt, is echt minimaal (in Brussel iig wel). Ik kwam daar echt met uitpuilende koffers en tassen met dure laarzen en alles door de douane zetten - ik vond het zelf vrij obvious dat ik voor honderden euro's had geshopt - en ze vroegen niets. Alle Europeanen die uit de VS komen, nemen veel mee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zal ik niet doenAls je controle krijgt ben je zwaar de pineut. 2 paar, max 3 zal ik doen
.
De pure suede-Uggs vallen vaak ruim en loop je ook een stukje uit (als het bont wat platgetrapt is). De kans is groter dat je bij de 'lompere' modellen dus een maat kleiner nodig hebt. De smallere modellen zijn vaak maatgetrouwer.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:21 schreef Qarinx het volgende:
Vaker gedaan hoor, nooit problemen mee gehadquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zal ik niet doenAls je controle krijgt ben je zwaar de pineut. 2 paar, max 3 zal ik doen
.
Hmm naja ikzelf zou zoiets niet kunnen iig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Vaker gedaan hoor, nooit problemen mee gehad
Pff, lastig om zoiets online te bestellen..quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:23 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
De pure suede-Uggs vallen vaak ruim en loop je ook een stukje uit (als het bont wat platgetrapt is). De kans is groter dat je bij de 'lompere' modellen dus een maat kleiner nodig hebt. De smallere modellen zijn vaak maatgetrouwer.
Ik ben ook in een winkel gaan passen hoor. Gewoon binnengestapt. Leuk modelletje uitgezocht en aangepast. Daarna net gedaan alsof ik het toch wel duur vond en er nog even over na wilde denken. Nooit meer teruggekomen uiteraard.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:37 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Pff, lastig om zoiets online te bestellen..
M'n zusje heeft Classic tall in maat 6 en die heeft iets grotere voeten, normaal maat 38. Ik meestal 36,5 - 37.. maar heb ook nog een steunzooltje. Heb die van haar gepast en die zijn echt te groot. Maar dan weet ik niet of ik van de Bailey Button een maat 5 nodig heb. Dus of de Bailey vergelijkbaar is met de Classic..
Voel me een beetje lullig over Uggs in de winkel passen. Mijn zusje kreeg namelijk de opmerking in de winkel dat ze toch niet alleen ging passen om ze vervolgens op internet te bestellen.. Nu ben ik zo'n mietje dat ik het niet meer durf..
Die vind ik ook cute, maar dan heb ik 3 paar slippers die best duur zijn, dus doe maar even niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:47 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik echt leuk voor in de zomer
Ja ik heb nog een paar Birkenstocks dan en nog wat random cheap ass slippers. Maar deze zijn echt gewoon té leuk. (ondanks de prijsquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die vind ik ook cute, maar dan heb ik 3 paar slippers die best duur zijn, dus doe maar even niet.
Vast domme ik, maar wat is layback?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:56 schreef ivetje het volgende:
Het is wel een standaard model, dus blijft wel in de collectie volgens mijIk heb de layback al, en dan dus die Tommy-sandalen. Deze zomer sla ik even over met slippers/sandaaltjes
Dat is dezequote:Op donderdag 4 februari 2010 12:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vast domme ik, maar wat is layback?
Yeahquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo, daar ligt een goeie zonvakantie!
Hmm okay thx voor je reactie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze hebben daar alleen de uberlelijke exemplarenGeen classics ofzo.
Want? Waarom is dat sneu? Of ben jij het type wat andere mensen beoordeelt op merkkleding?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:31 schreef ivetje het volgende:
Btw, V&D is ook lekker bezig zeg. Voor het prijzencircus hebben ze laarzen in de folder staan. Het zijn echt zowat precies de Lo pro button. Ook met gestreepte voering enzo. Beetje sneu vind ik het
Ik zeg toch niet dat het sneu is als je ze draagt, vind het sneu van V&D. Boeit mij niet van welk merk het is en dat iemand die van de V&D draagt, maar dat je het als V&D zijnde zo namaakt vind ik gewoon niet zo netjes. Ze lijken er nl. echt heel erg op zo in de folder. Ik dacht zelfs dat ze uggs verkochten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want? Waarom is dat sneu? Of ben jij het type wat andere mensen beoordeelt op merkkleding?
Zolang het gehele bedrag inc verzendkosten onder de 150 euro blijft, hoef je alleen belasting te betalen. En aan de deur betalen moet meestal sowieso, dat zijn de kosten voor het postbedrijf.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:19 schreef ivetje het volgende:
Weet iemand of je invoerrechten betaald voor een bestelling van $140 ?? Ze hebben eindelijk de Neema weer in mijn maat op uggaustralia.com maar beetje jammer als ik alsnog aan de deur bij moet betalen. De schoenen zelf zijn $80 en verzendkosten al $60. Vind dat eigenlijk zo zonde, maar ja. Model komt niet in nederland uit
Huh, eerst vraag je hoe dat zit met die 140 dollar, en nu zeg je zelf 'als je onder de 150$ blijft val wel mee'quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:34 schreef ivetje het volgende:
Wat Miffy zegt idd. Als je onder die $150 blijft valt het wel mee. Maar waarom koop je ze niet gewoon hier dan? Denk dat het qua prijs dan niet eens zo veel scheelt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Huh, eerst vraag je hoe dat zit met die 140 dollar, en nu zeg je zelf 'als je onder de 150$ blijft val wel mee'
Ja, dat werd toch gezegt hier dat dat zo is. Waarom mag ik dat dan niet zeggen ineensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Huh, eerst vraag je hoe dat zit met die 140 dollar, en nu zeg je zelf 'als je onder de 150$ blijft val wel mee'
Ik zeg niet dat je dat niet mag zeggen, het kwam gewoon heel raar over zo allemaal achter elkaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, dat werd toch gezegt hier dat dat zo is. Waarom mag ik dat dan niet zeggen ineens
Ik weet niet wat er met dit topic is gebeurt, maar er zitten wel ineens een stel zeikmutsen bij hoor. Sorry dat ik het zeg.
Dequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je dat niet mag zeggen, het kwam gewoon heel raar over zo allemaal achter elkaar
Mja, het valt gewoon op dat je vaak commentaar hebt op andere, maar zelf geen kritiek kan verdragen. Bijvoorbeeld over die v&d zooi, welke winkel maakt er nou geen uggs na? En ik zie overal meisjes op nep uggs lopen. Maar dat moeten ze toch zelf weten. Dat jij die meisjes gaat afkeuren of de winkels gaat afkeuren, vind ik raar. Er zijn nou eenmaal mensen met minder geld, of mensen waarbij de prioriteiten ergens anders liggen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, dat werd toch gezegt hier dat dat zo is. Waarom mag ik dat dan niet zeggen ineens
Ik weet niet wat er met dit topic is gebeurt, maar er zitten wel ineens een stel zeikmutsen bij hoor. Sorry dat ik het zeg.
Ik keur de mensen er niet op af, maar iets 1 op 1 namaken vind ik gewoon slecht. Bedenk zelf iets is dan mijn idee. En wat jullie zien als commentaar op anderen, zie ik niet zo. Maar goed...het zal wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, het valt gewoon op dat je vaak commentaar hebt op andere, maar zelf geen kritiek kan verdragen. Bijvoorbeeld over die v&d zooi, welke winkel maakt er nou geen uggs na? En ik zie overal meisjes op nep uggs lopen. Maar dat moeten ze toch zelf weten. Dat jij die meisjes gaat afkeuren of de winkels gaat afkeuren, vind ik raar. Er zijn nou eenmaal mensen met minder geld, of mensen waarbij de prioriteiten ergens anders liggen.
Nouja, heb je al een aantal keer in dit topic raar zien doen over andere mensen die nep uggs aan hadden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:58 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik keur de mensen er niet op af, maar iets 1 op 1 namaken vind ik gewoon slecht. Bedenk zelf iets is dan mijn idee. En wat jullie zien als commentaar op anderen, zie ik niet zo. Maar goed...het zal wel.
Ik kan ze nergens vinden in maat 42.. Of ik kijk scheelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:34 schreef ivetje het volgende:
Wat Miffy zegt idd. Als je onder die $150 blijft valt het wel mee. Maar waarom koop je ze niet gewoon hier dan? Denk dat het qua prijs dan niet eens zo veel scheelt.
Er is een verschil tussen "nep"-uggs (zoals bv. van Ella) en namaak-uggs. Het 1e vind ik geen enkel probleem en begrijp ik best. Niet iedereen heeft zoveel geld voor "echte" uggs. Het dragen van namaak-uggs keur ik inderdaad af, omdat je gewoon crimineel bezig bent. Je mag het niet kopen of invoeren en daarnaast houdt je daarmee die hele namaak-markt in stand. Daar ben ik fel op tegen ja. En dat lijkt me geen schande of wel?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, heb je al een aantal keer in dit topic raar zien doen over andere mensen die nep uggs aan hadden.
Het lijkt me anders niet dat V&D, een miljoenenbedrijf, uggs met een uggs label gaan maken. Dat zou ze heel veel geld kosten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "nep"-uggs (zoals bv. van Ella) en namaak-uggs. Het 1e vind ik geen enkel probleem en begrijp ik best. Niet iedereen heeft zoveel geld voor "echte" uggs. Het dragen van namaak-uggs keur ik inderdaad af, omdat je gewoon crimineel bezig bent. Je mag het niet kopen of invoeren en daarnaast houdt je daarmee die hele namaak-markt in stand. Daar ben ik fel op tegen ja. En dat lijkt me geen schande of wel?
Al bij Calzature in Utrecht gekeken of bij Strating in Hilversum? Moet zeggen dat ik daar vaak wel slaag met maat 41, dus de kans dat ze een maatje groter hebben is bij hen wel aanwezig denk ik. Anders even Het panterhuis in Vianen proberen, maar denk dat die zelf met een andere vestiging moeten bellen ervoor. Volgens mij heeft vianen vaak de kleine maten en hun andere vestiging de grote maten. Heel vaag is datquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik kan ze nergens vinden in maat 42.. Of ik kijk scheel
Dat doen ze ook niet, maar gewoon het hele model namaken vind ik raar. Ze lijken er in de folder namelijk precies op, alleen geen merk erop. Maar goed, ik begrijp dat ik daar dus ook niets over mag zeggen dus 1000x sorry voor mijn belachelijke opmerking. Het zal niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het lijkt me anders niet dat V&D, een miljoenenbedrijf, uggs met een uggs label gaan maken. Dat zou ze heel veel geld kosten.Dus dan heb je het wel over "nep"- uggs. En dat vond je belachelijk.
In die steden kom ik dus nooit hahaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:49 schreef ivetje het volgende:
[..]
Al bij Calzature in Utrecht gekeken of bij Strating in Hilversum? Moet zeggen dat ik daar vaak wel slaag met maat 41, dus de kans dat ze een maatje groter hebben is bij hen wel aanwezig denk ik. Anders even Het panterhuis in Vianen proberen, maar denk dat die zelf met een andere vestiging moeten bellen ervoor. Volgens mij heeft vianen vaak de kleine maten en hun andere vestiging de grote maten. Heel vaag is dat
Hehe, weet niet waar je woont maar als het niet al te ver is is het wel te doen om ff te bellen en vragen of ze ze voor je achter willen houden als ze ze hebben. Strating doet dat iig zeker wel, doe ik zelf nl. ook altijd bij zequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In die steden kom ik dus nooit haha. Zal eens verder kijken op evt. webshops oid.
Hmm nee, nog niet. Ga morgen naar Rotterdam, dus ga maar eens even kijken!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hehe, weet niet waar je woont maar als het niet al te ver is is het wel te doen om ff te bellen en vragen of ze ze voor je achter willen houden als ze ze hebben. Strating doet dat iig zeker wel, doe ik zelf nl. ook altijd bij ze
Ow, zie nu vlaardingen staan...toch beetje ver. van Assem in Rotterdam al geprobeerd??
Succes, hebben iig een grote collectie dus wie weet heb je geluk!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hmm nee, nog niet. Ga morgen naar Rotterdam, dus ga maar eens even kijken!
assem.nl verkoopt ze geloof ik voor mannen, en zo'n winkel hier (z-h) verkoopt ze ook..quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:27 schreef appelsjap het volgende:
hoi ik wil uggs, en ik wil ze via internet bestellen omdat de mannenversies nergens te verkrijgen zijn. Weet iemand een goede webshop? vaak worden in de webshops alleen de vrouwenversie's aangeboden, de mannelijke zie ik nooit..
Waarom zijn die krengen zo tering duurquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
assem.nl verkoopt ze geloof ik voor mannen, en zo'n winkel hier (z-h) verkoopt ze ook..
Omdat ze zo fijn lopen??quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom zijn die krengen zo tering duur
Veel plezier ermee!! Het duurt wel even voordat de cardy lekker zit. Heb ze nu zelf iets meer dan een jaar en nu begin ik er pas aan te wennen. Had in het begin heel erg last met dat ik ging "klauwen" met mijn tenen om die dingen aan mijn voeten te houden. Ze zitten ook echt heel anders dan bv. de classics. Maar daar moet je dus even doorheen en dan komt het helemaal goedquote:Op donderdag 1 april 2010 23:04 schreef _Joy_ het volgende:
Hoera vandaag mijn 1e paar Classic Cardy's besteld! Helemaal blij![]()
![]()
Nu nog wachten tot ze binnenkomen.
Trouwens mijn 2e paar Uggs, heb ook Bailey Buttons in Chestnut. Ze zijn echt verslavend.
Ow echt? Stiekem ging ik er al van uit dat ze net zo lekker zitten als mijn BB's. Ik heb wel dezelfde maat genomen bij het bestellen, dat klopt toch wel?quote:Op maandag 5 april 2010 21:34 schreef ivetje het volgende:
[..]
Veel plezier ermee!! Het duurt wel even voordat de cardy lekker zit. Heb ze nu zelf iets meer dan een jaar en nu begin ik er pas aan te wennen. Had in het begin heel erg last met dat ik ging "klauwen" met mijn tenen om die dingen aan mijn voeten te houden. Ze zitten ook echt heel anders dan bv. de classics. Maar daar moet je dus even doorheen en dan komt het helemaal goed
Helaas, je moet ze wel echt ff inlopen. Maar als je dat gedaan hebt zitten ze heerlijk. Ik heb zelf van al mijn uggs gewoon dezelfde maat. Maar er zijn ook mensen die een maatje kleiner hebben genomen. Heb dat zelf maar niet gedaan, want bij de cardy loop je dan de kans dat je met de teen door de stof komt en dat is zo zonde. Welke kleur heb je trouwens?? Ik heb de kleur pool van vorige lente, kan ze nu lekker weer aanquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:15 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ow echt? Stiekem ging ik er al van uit dat ze net zo lekker zitten als mijn BB's. Ik heb wel dezelfde maat genomen bij het bestellen, dat klopt toch wel?
Ik ookquote:
Denk toch dat ik ze maar inde stad koopquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef Miffy1 het volgende:
Bij de meeste sites zo'n 40/50 dollar. Hou er rekening bij dat je aan de deur ook nog ongeveer 40 euro aan BTW en inklaringskosten mag aftikken, dus zoveel goedkoper is het tegenwoordig niet meer met die zwakke euro
Is ook makkelijker als er iets stuk gaat oid... Kun je gewoon terug naar de winkel waar je ze hebt gekocht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:06 schreef Internetheld het volgende:
[..]
Denk toch dat ik ze maar inde stad koop
ja idd ik zie trouwens nergens prijzen staan dus ook maar even naar de winkelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Marloes het volgende:
[..]
Is ook makkelijker als er iets stuk gaat oid... Kun je gewoon terug naar de winkel waar je ze hebt gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
kan iemand mij vertellen of deze Uggs echt zijn of niet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan je zo niet zeggen. Heb je ze al gekocht? Was er een echtheidscertificaat bij? Zat er een labeltje bij? Was die gevestigd aan de uggs zelf? Hoe voelt het bont? Het label ziet er opzich wel echt uit, maar het is zo moeilijk hoor.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Huh labeltje? Die horen er niet aan te zitten hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 18:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kan je zo niet zeggen. Heb je ze al gekocht? Was er een echtheidscertificaat bij? Zat er een labeltje bij? Was die gevestigd aan de uggs zelf? Hoe voelt het bont? Het label ziet er opzich wel echt uit, maar het is zo moeilijk hoor.
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Huh labeltje? Die horen er niet aan te zitten hoorOf bedoel je dat labeltje waar de maat enz opstaat?
Die nieuwe bailey button (hoog) zal wel weer de nieuwe hit worden, maar ik vind 'm niet zoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:47 schreef ivetje het volgende:
Poeh, weet niet of dat alles is. Vond het eigenlijk al best veel...wel veel oude dingen, maar ook genoeg nieuwe. Maar het lijkt me idd dat er nog wel iets bij komt. Hoewel het wel de preview wordt genoemd.
Ik had er nog wel fotos van, maar de foto vd zool was niet duidelijk. Verder leken ze echt, maar toen ik om een foto vroeg van het label ÏN de Ugg, reageerde de verkoopster niet meer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:36 schreef ivetje het volgende:
NouMooiNiet : Heb je nog meer pics van dat paar? Of eventueel de link naar de advertentie. Het label klopt wel zo, die hoort bruin te zijn. En wat is de prijs die ze ervoor vragen?
Ja die zijn al sinds December ofzo weer terugquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:42 schreef ivetje het volgende:
Zit de mini nog in de collectie dan? Dacht dat die er alweer uit was eigenlijk.
quote:
Dat gaf ik toch ook al aan, dat ze betrouwbaar zijn. Maar ik waarschuw gewoon mensen die online gaan kopen dat zo'n certificaat niet bestaat en dat mensen daar dus niet op moeten vertrouwen. Prima dat een winkel zelf iets bedenkt, maar het is nogal onzinnig en kan voor nogal wat verwarring zorgen. Zeker als je niet bekend bent met het merk en geen verschil ziet tussen nep en echt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef Tamashii het volgende:
Dus nog een keer, die winkels waar ik het over had geven wel zo'n certificaat mee, en dat doen die winkels gewoon, niet uggs zelf. Maar die winkels zijn sowieso te vertrouwen want ze staan op de officiële lijst.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat gaf ik toch ook al aan, dat ze betrouwbaar zijn. Maar ik waarschuw gewoon mensen die online gaan kopen dat zo'n certificaat niet bestaat en dat mensen daar dus niet op moeten vertrouwen. Prima dat een winkel zelf iets bedenkt, maar het is nogal onzinnig en kan voor nogal wat verwarring zorgen. Zeker als je niet bekend bent met het merk en geen verschil ziet tussen nep en echt.
En ik vind die gympen geweldig! Zitten echt heerlijk en tenminste redelijk uniek, want ik heb er nog niemand mee gezien. Binnenkant is ook helemaal leer, is wel fijn voor de zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door mirannie op 03-07-2010 13:39:54 ]
Die overige dingen die je aankaarte zijn inmiddels al jaren achterhaald. Je helpt op die manier niemand met je reactie en je geeft foute informatie. Ik heb geen aandelen of wat dan ook, maar als je dan mensen wil helpen om echte en neppe te herkennen moet je wel de juiste informatie geven. Anders hebben ze er nog niks aan. En met jou reactie help je dus niemand. Je geeft informatie die zelfs volgens radicals niet klopt. En dat wil ik gewoon recht zetten voor alle mensen die wel de goede informatie willen krijgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De binnenkant is van schapenwol, in ieder geval wel degene die je op de vorige pagina liet zien. En zo'n certificaat bestaat dus wel en gawd dat je daar zo over kan vallen vind ik echt triest want ik gaf z'n 10 dingen aan waar je op kan/moet letten en dan haal jij er lekker een uit om dom over te gaan doen.
Je kent mij of mijn vriend niet, dus hou daar je mond gewoon over. En prima dat jullie er allemaal mee kunnen leven, maar ik wil mensen gewoon behoeden voor het kopen van neppe uggs. Heb genoeg mensen de mist in zien gaan hiermee helaas. En dan stoot het mij dus tegen het hoofd als mensen met dit soort onzin-verhalen aankomen. En daar is dit topic juist voor in het leven geroepen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef Vivi het volgende:
Je lijkt wel een kapotte grammofoonplaat..zal een lekkere boel zijn bij jullie thuis, je vriendje heeft dezelfde kwaalHeb je aandelen ofzo?
Wie heeft het erover dat Tamashii nep koopt? Die van haar zijn gewoon echt, maar wilt alleen vertellen dat er bij sommigen winkels inderdaad extra kaartjes bij kunnen zitten, that's all. En Ivetje had er ook gewoon niet op in kunnen gaan, maar dat deed ze wel, tsja dan krijg je gezeik ..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:07 schreef mirannie het volgende:
@ Ivetje
Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar mensen die het niet willen horen, horen het ook niet. Laat ze lekker. Deze discussie win je toch nooit, mensen kopen liever nep dan hun ongelijk toe te geven. Niet jouw probleem, gewoon lekker laten gaan. Trust me, het voelt een stuk beter voor jezelf.
Oh joh, ik zeg ook helemaal niet dat Tamashii neppers koopt. Als ze uit de winkel komen, zal het echt wel in orde zijn, daar twijfel ik niet aan. Maar de tips die zij gaf, zijn gewoon achterhaald. En wat Ivetje probeert te doen in mijn ogen, is mensen behoeden voor een fout. Op marktplaats wordt je dood gegooid met mensen die nep zooi verkopen en beweren er een echtheidscertificaat bij te hebben. En al zou dat wel bestaan, denk je dan niet dat zo´n kaartje makkelijker na te maken is dan de Uggs zelf?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wie heeft het erover dat Tamashii nep koopt? Die van haar zijn gewoon echt, maar wilt alleen vertellen dat er bij sommigen winkels inderdaad extra kaartjes bij kunnen zitten, that's all. En Ivetje had er ook gewoon niet op in kunnen gaan, maar dat deed ze wel, tsja dan krijg je gezeik ..
hoveel heb je er voor betaald? ik wil ze ook, ze zijn tof!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:42 schreef ivetje het volgende:
Ik heb vandaag deze gekocht hier in Vianen! Ze waren ook nog in de aanbieding en hadden precies mijn maat nog in de kleur die ik wildeVolgens mij stond er echt nog 2 paar van deze! Ben er echt heel blij mee. Wilde eigenlijk de balerina's hiervan, maar die zijn niet te krijgen in nederland. En misschien is dit toch beter ivm zweetvoeten. Hierin kan je gewoon sokjes dragen, vind dat in balerina's niet echt mooi. Maar goed, de Evera dus :
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne in Curacao gekocht, scheeld veel geld. Heb er 80 euro voor betaald, volgens mij zijn ze hier in de winkel 120 ofzo. Maar misschien nu wel in de uitverkoop ergens te vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoveel heb je er voor betaald? ik wil ze ook, ze zijn tof!
Hou je ook van de bailey buttons?? Die hoge vind ik echt heel leuk!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga dit jaar denk ik geen nieuwe UGGs meer kopen, tenzij er een heeel leuk model uitkomt, maar ik ben toch meer van de classics
Bailey buttons vind ik leuk ja, maar staan me niet, krijg er zulke grote voeten in, uggs moeten bij mij echt strak om m'n voet/been zitten.. Hoge bailey buttons? zijn er toch maar 1 model?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne in Curacao gekocht, scheeld veel geld. Heb er 80 euro voor betaald, volgens mij zijn ze hier in de winkel 120 ofzo. Maar misschien nu wel in de uitverkoop ergens te vinden.
[..]
Hou je ook van de bailey buttons?? Die hoge vind ik echt heel leuk!!
Maar inderdaad, de classics blijven toch het leukst.
Die hoge zijn dus nieuw voor aankomende winterquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Bailey buttons vind ik leuk ja, maar staan me niet, krijg er zulke grote voeten in, uggs moeten bij mij echt strak om m'n voet/been zitten.. Hoge bailey buttons? zijn er toch maar 1 model?
oke thanks, hoop dt ze nog ergens in a'dam te vinden zijn!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne in Curacao gekocht, scheeld veel geld. Heb er 80 euro voor betaald, volgens mij zijn ze hier in de winkel 120 ofzo. Maar misschien nu wel in de uitverkoop ergens te vinden.
[..]
vraagje: mijn classic cardys zijn maat 39, mijn normale schoenen soms 39 soms 40. Hoe vallen deze ugg schoenen? Mocht ik ze ergens online tegenkomen ....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik heb deze maar even gepast, juist omdat ik twijfelde over de maat. Ik heb al mijn ugg laarzen in maat 38, maar deze heb ik maat 39. Maar cardy´s pas ik zelfs in 37... Dus kan je er moeilijk antwoord op geven. In ieder geval minimaal 40 in jouw geval.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vraagje: mijn classic cardys zijn maat 39, mijn normale schoenen soms 39 soms 40. Hoe vallen deze ugg schoenen? Mocht ik ze ergens online tegenkomen ....
thanks, als ik ze zie bestel ik ze gewoon in 40quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tja, ik heb deze maar even gepast, juist omdat ik twijfelde over de maat. Ik heb al mijn ugg laarzen in maat 38, maar deze heb ik maat 39. Maar cardy´s pas ik zelfs in 37... Dus kan je er moeilijk antwoord op geven. In ieder geval minimaal 40 in jouw geval.
Eindelijk iemand die mijn punt snapt! Ik wil mensen behoeden voor het kopen van neppe uggs op bv mp of ebay, waarbij wordt gezegt dat er een echtheidscertificaat bij zit. Mensen trappen hier nl. Massaal in helaas. En veel mensen weten niet dat zo'n certificaat niet bestaat. Als iemand hier dan gaat roepen dat het wel bestaat vind ik dat gewoon niet kunnen. Het bewijs van radicals heb ik daarvoor gekregen. Dat is mijn punt. Ik wil mensen gewoon duidelijk maken dat ze niet in die ongein moeten trappen en dat ze aan die kaartjes geen waarde moeten hechten. Ook al geeft een winkel het erbij, prima. Maar dan is het niet iets wat van ugg australia uit komt, maar van de winkel. En dan moet je dus niet lopen roepen dat zoiets wel bestaat, want ze geven zelf het tegendeel aan. En dat is gewoon mijn hele punt. Mensen die geen verestand hebben van uggs behoeden voor het kopen van nep artikelen en erop wijzen waaraan ze echte uggs kunnen herkennen. En dat is dus niet aan het "echtheidscertificaat". Hoop dat het nu duidelijk is en ik zal er verder ook niet meer op ingaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh joh, ik zeg ook helemaal niet dat Tamashii neppers koopt. Als ze uit de winkel komen, zal het echt wel in orde zijn, daar twijfel ik niet aan. Maar de tips die zij gaf, zijn gewoon achterhaald. En wat Ivetje probeert te doen in mijn ogen, is mensen behoeden voor een fout. Op marktplaats wordt je dood gegooid met mensen die nep zooi verkopen en beweren er een echtheidscertificaat bij te hebben. En al zou dat wel bestaan, denk je dan niet dat zo´n kaartje makkelijker na te maken is dan de Uggs zelf?
Maar goed, verder bemoei ik me er niet mee, ben juist blij dat ik uit dat ellendige Ugg wereldje gestapt ben. Al ben ik nog wel heeeeel gek van die schoenen.
Ik heb ze voor 120 euro, maar was dus een aanbieding. Normale prijs is 140. Vond alleen wel dat ze moeilijk te krijgen waren. Hier bij het panterhuis was de 1e winkel waar ik ze gezien hebquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoveel heb je er voor betaald? ik wil ze ook, ze zijn tof!
Ik heb van de cardy ook gewoon maat 41 zoals van al mijn uggs. Heel vreemd, maar maakt niet uit welk model ik neem, het is altijd 41quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vraagje: mijn classic cardys zijn maat 39, mijn normale schoenen soms 39 soms 40. Hoe vallen deze ugg schoenen? Mocht ik ze ergens online tegenkomen ....
klopt maar daar waren ze 140quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:57 schreef ivetje het volgende:
Hmm, zou toch ook even in de winkel kijken. Anders ff wat winkels bellen. Die link heeft op zich wel goede feedback, dus dat is het probleem niet. Cosmic cowboys heeft ze igg ook nog, maar wel voor de hoofdprijs
Grijs!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef broun. het volgende:
ik wil nog de classic mini, twijfel alleen nog om de kleur...
ik wist niet dat ze de mini ook in grijs maakten? dacht alleen sand, chocolate, black & chestnut + logo. zo jammer dat ze off the market wroden gehaald.. maar ik kan er nog aan komenquote:
Hoezo off the market? Ze zijn juist weer terug hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:08 schreef broun. het volgende:
[..]
ik wist niet dat ze de mini ook in grijs maakten? dacht alleen sand, chocolate, black & chestnut + logo. zo jammer dat ze off the market wroden gehaald.. maar ik kan er nog aan komen
huhhhh ik dacht juist dat ik naja ik las het tenminste ergens dat ze geen mini's meer zouden maken. maar tis nu dus biljkbaar niet meer zoquote:Op zondag 18 juli 2010 00:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoezo off the market? Ze zijn juist weer terug hoor.
Ik ga binnenkort trouwens de sleehakken halen voor vakantie
sorry zie nu pas dat je gereageerd hebt maar ze hebben daar mjn maat nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:43 schreef ivetje het volgende:
Ze hebben ze hier : http://www.kathmandu.nl/outdoor-en-travel/producten.html?product_id=2833&group_id=168&group_name=Casual-laarzen&product_name=Cayha-wm-chestnut&brand_name=Ugg
Tenminste, neem aan dat je de Cayha bedoelt, dat is die hoge
Nee ze waren vorig jaar ofzo of het jaar ervoor een jaar van de markt gehaald, maar ze liggen nu gewoon weer bijna overal in de winkels!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:29 schreef broun. het volgende:
[..]
huhhhh ik dacht juist dat ik naja ik las het tenminste ergens dat ze geen mini's meer zouden maken. maar tis nu dus biljkbaar niet meer zo
Grijze mini's zijn alleen op de neppe markt gegooid. In de winkel en via alle officiele kanalen zijn ze niet verkrijgbaarquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb de ugg bailey button triplet gekocht!
Oeh ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien! Pics idd !quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb de ugg bailey button triplet gekocht!
Heb je ze gedragen? Ik zou het doen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:39 schreef Marloes het volgende:
Even een vraagje.. Ik heb mijn classic tall uggs op mp gezet, wat vinden jullie een redelijke prijs om ze voor te verkopen? Heb nu een bod van 115 euro, maar dat vind ik eigenlijk wel wat laag
Ja wel gedragen, maar ze zien er nog wel heel mooi uitquote:
Heb gister fotos gemaakt maar geen tijd gehad om deze erop te zetten, doe ik vanavond!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oeh ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien! Pics idd !
De naam van die site alleen alquote:Op maandag 26 juli 2010 16:25 schreef xGirlsx het volgende:
Heeeiii
Weet iemand of deze website betrouwbaar is?
www.cheapuggs2u.com
Ik wil graag de Bailey Button in het zwart.
Als je ze vanuit engeland besteld, hoeveel moet je dan bij de deur betalen aan UPS?
Weet iemand dat?
'xx
Het is dat ik moest werken vandaag, maar vond het maar wat koud en zou dus ook gerust m´n uggs hebben aangetrokken vandaag. Wel shorts dan, maar tochquote:Op maandag 26 juli 2010 21:16 schreef ivetje het volgende:
Nou, heb vandaag al twee mensen met uggs zien lopen hoorEn dan dus de classic tall. Serieus, je loopt echt voor lul naar mijn idee metje uggs in de zomer. De cardy kan nog net, maar dit niet hihi
Hier niet, en ik snak inmiddels naar de winterquote:Op maandag 26 juli 2010 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Het heeft hier de hele dag geregendwaaar is de zon!!!!
Die zijn hoogstwaarschijnlijk van het merk: Australia Luxe Collective, die hebben inderdaad een goud label.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:34 schreef ivetje het volgende:
Nee, ik bedoel echt een ander merk. Gen ugg australia. Ik heb zelf ook een paar met metalen label, de roseberry maar dat is gewoon een bepaalde lijn van ugg australia. En het is ook geen gouden label.
Nou, ik doe alleen mijn sneakers, slippers of dakota aan. De rest blijft toch echt in de kast in de zomermaanden. Dan kunnen ze er nog zo voor gemaakt zijn om met warm weer te dragen, maar ik blijf het er stom uit vinden zien. Nee, tussen mei en september staan ze hier echt stof te vangenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het is dat ik moest werken vandaag, maar vond het maar wat koud en zou dus ook gerust m´n uggs hebben aangetrokken vandaag. Wel shorts dan, maar toch
Volgens mij waren we daar ergens in dit topic al achter gekomenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:47 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Die zijn hoogstwaarschijnlijk van het merk: Australia Luxe Collective, die hebben inderdaad een goud label.
Hah..ik zie het nu pas. Je post was ergens in januari..ra ra politiepet. Voel me nu echt dom.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij waren we daar ergens in dit topic al achter gekomen
Haha! Geeft niet hoor, altijd fijn als mensen toch nog mee denken. Vind dat merk trouwens wel echt belachelijk duur! Is nog duurder dan ugg australia en de meeste modellen zijn echt een beetje kamp-achtig en niet zo mooi dusquote:Op maandag 26 juli 2010 21:56 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Hah..ik zie het nu pas. Je post was ergens in januari..ra ra politiepet. Voel me nu echt dom.
Oh..nou ik vind sommige schoenen wel leuk. (Draag het merk dus ook)quote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha! Geeft niet hoor, altijd fijn als mensen toch nog mee denken. Vind dat merk trouwens wel echt belachelijk duur! Is nog duurder dan ugg australia en de meeste modellen zijn echt een beetje kamp-achtig en niet zo mooi dus
Er zitten wel modellen bij die kunnen, maar die met die bontrand of met die studs vind ik echt niet mooiquote:Op maandag 26 juli 2010 22:02 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Oh..nou ik vind sommige schoenen wel leuk. (Draag het merk dus ook)Maar misschien dat ik eens uggs ga proberen, maar moet me er nog helemaal in verdiepen
dus toch wel goed dat ik dit topic heb gevonden.
Tsjah..iedereen met z'n mening. Overigens kende ik Luxe voordat ik uggs kende. Dus dat huh-zijn-dat-ook-uggs-moment wat jij had, had ik dus met uggs.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Er zitten wel modellen bij die kunnen, maar die met die bontrand of met die studs vind ik echt niet mooien ik vind het merk gewoon echt te duur. En het goudkleurige label vind ik wat opzichtig eigenlijk.
Oh daar hebben ze leuke zegquote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij waren we daar ergens in dit topic al achter gekomen
Heb nu trouwens nog een leuke site gevonden met uggs! Staan leuke modellen op en prijs valt mee.
www.shoorepublic.com. Vind die tall lace up erg leuk!
Hmm, aan zijn ze nog best leuk! Ze zien er ook niet zo heel breed uit, die lage zien er bij mij zo breed uit alsof ik echt maat 45 heb ofzo, terwijl ik ze juist super leuk vindquote:
Hoezo zou je voor lul lopenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:16 schreef ivetje het volgende:
Nou, heb vandaag al twee mensen met uggs zien lopen hoorEn dan dus de classic tall. Serieus, je loopt echt voor lul naar mijn idee metje uggs in de zomer. De cardy kan nog net, maar dit niet hihi
Ik vind het ook geen gezicht om ze in de zomer te dragenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:16 schreef ivetje het volgende:
heee jij ook hierquote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Tsjah..iedereen met z'n mening. Overigens kende ik Luxe voordat ik uggs kende. Dus dat huh-zijn-dat-ook-uggs-moment wat jij had, had ik dus met uggs.
Goed idee, ik haat koude handen dus ik ga deze ook maar eens halen!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:59 schreef La_Vita het volgende:
Ik ga deze herfst/winter eindelijk Uggs handschoenen kopen. Nooit meer koude handen, nooit meer 3 paar handschoenen over elkaar en dan alsnog bevroren handen hebben.
Mijn leven gaat compleet veranderen![]()
[ afbeelding ]
Zijn echt fijn inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed idee, ik haat koude handen dus ik ga deze ook maar eens halen!
Ik vind het gewoon niet kunnen, bontlaarzen in de zomer. Zeker niet onder een rokje of korte broek. In de winter met een leuke legging kwn het, maar niet met hartje zomer. Maar goed, van mij mag iedereen voor lul lopen. Ik doe het alleen nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoezo zou je voor lul lopenZe zijn niet eens zo warm en het is niet bepaald 40 graden hier ofzo, dus ik vind best dat je met uggs kan lopen, kijk als je er een matchende bomberjas met bontkraag en weet ik veel wat loopt loop je nu inderdaad voor lul, maar uggs kunnen ook leuk zijn in de zomer. ook onder rokjes en korte broeken.
In jouw ogen voor lul.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:26 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet kunnen, bontlaarzen in de zomer. Zeker niet onder een rokje of korte broek. In de winter met een leuke legging kwn het, maar niet met hartje zomer. Maar goed, van mij mag iedereen voor lul lopen. Ik doe het alleen niet
goede tip, thanksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Zijn echt fijn inderdaadheb zelf de buttons.. maar je moet ze wel aantrekken voor je al buiten bent en al kouden handen heb hoor, want anders 'werkt' het niet
Zeg het dan ook op zo'n manier dat het een mening is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja en? Het is mijn mening en die mag ik toch hebben neem ik aan?
Dat zeg ik toch ook. Zowiezo is het een post van mij, dus ik vraag me af hoe het dan in gods naam nog iemand anderz zijn mening kan zijn. Ik post het tenslotten. En er staat duidelijk "van mij" bij dus lijkt me duidelijk dat het mijn mening is. En boeie eigenlijk ook. Ik vind je voor lul lopen, zo beter dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Zeg het dan ook op zo'n manier dat het een mening is.
Helemaal prima.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:39 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook. Zowiezo is het een post van mij, dus ik vraag me af hoe het dan in gods naam nog iemand anderz zijn mening kan zijn. Ik post het tenslotten. En er staat duidelijk "van mij" bij dus lijkt me duidelijk dat het mijn mening is. En boeie eigenlijk ook. Ik vind je voor lul lopen, zo beter dan?
Ik vind de classics ook veel leuker! Die zijn gewoon lekekr simpel en lekekr goed. Denk dat ik m´n nieuwe paar bij deze site ga bestellen http://www.zalando.nl/ugg-australia , ze hebben geen verzendkostenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga dit jaar denk ik geen nieuwe UGGs meer kopen, tenzij er een heeel leuk model uitkomt, maar ik ben toch meer van de classics
Je bent wel lekker aan het spammen hé?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:46 schreef Zero33 het volgende:
[..]
Ik vind de classics ook veel leuker! Die zijn gewoon lekekr simpel en lekekr goed. Denk dat ik m´n nieuwe paar bij deze site ga bestellen http://www.spam.nl/ugg-australia , ze hebben geen verzendkosten
Die zijn ook leuk!!!!quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
Classic short !!
En ik ben vandaag opzoek geweest naar die Hazel sleehakken, maar ze hadden alleen nog maar grote maten
dus heb deze uiteindelijk gehaald:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |