quote:
Dat gaf ik toch ook al aan, dat ze betrouwbaar zijn. Maar ik waarschuw gewoon mensen die online gaan kopen dat zo'n certificaat niet bestaat en dat mensen daar dus niet op moeten vertrouwen. Prima dat een winkel zelf iets bedenkt, maar het is nogal onzinnig en kan voor nogal wat verwarring zorgen. Zeker als je niet bekend bent met het merk en geen verschil ziet tussen nep en echt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef Tamashii het volgende:
Dus nog een keer, die winkels waar ik het over had geven wel zo'n certificaat mee, en dat doen die winkels gewoon, niet uggs zelf. Maar die winkels zijn sowieso te vertrouwen want ze staan op de officiële lijst.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat gaf ik toch ook al aan, dat ze betrouwbaar zijn. Maar ik waarschuw gewoon mensen die online gaan kopen dat zo'n certificaat niet bestaat en dat mensen daar dus niet op moeten vertrouwen. Prima dat een winkel zelf iets bedenkt, maar het is nogal onzinnig en kan voor nogal wat verwarring zorgen. Zeker als je niet bekend bent met het merk en geen verschil ziet tussen nep en echt.
En ik vind die gympen geweldig! Zitten echt heerlijk en tenminste redelijk uniek, want ik heb er nog niemand mee gezien. Binnenkant is ook helemaal leer, is wel fijn voor de zomer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door mirannie op 03-07-2010 13:39:54 ]
Die overige dingen die je aankaarte zijn inmiddels al jaren achterhaald. Je helpt op die manier niemand met je reactie en je geeft foute informatie. Ik heb geen aandelen of wat dan ook, maar als je dan mensen wil helpen om echte en neppe te herkennen moet je wel de juiste informatie geven. Anders hebben ze er nog niks aan. En met jou reactie help je dus niemand. Je geeft informatie die zelfs volgens radicals niet klopt. En dat wil ik gewoon recht zetten voor alle mensen die wel de goede informatie willen krijgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De binnenkant is van schapenwol, in ieder geval wel degene die je op de vorige pagina liet zien. En zo'n certificaat bestaat dus wel en gawd dat je daar zo over kan vallen vind ik echt triest want ik gaf z'n 10 dingen aan waar je op kan/moet letten en dan haal jij er lekker een uit om dom over te gaan doen.
Je kent mij of mijn vriend niet, dus hou daar je mond gewoon over. En prima dat jullie er allemaal mee kunnen leven, maar ik wil mensen gewoon behoeden voor het kopen van neppe uggs. Heb genoeg mensen de mist in zien gaan hiermee helaas. En dan stoot het mij dus tegen het hoofd als mensen met dit soort onzin-verhalen aankomen. En daar is dit topic juist voor in het leven geroepen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:56 schreef Vivi het volgende:
Je lijkt wel een kapotte grammofoonplaat..zal een lekkere boel zijn bij jullie thuis, je vriendje heeft dezelfde kwaalHeb je aandelen ofzo?
Wie heeft het erover dat Tamashii nep koopt? Die van haar zijn gewoon echt, maar wilt alleen vertellen dat er bij sommigen winkels inderdaad extra kaartjes bij kunnen zitten, that's all. En Ivetje had er ook gewoon niet op in kunnen gaan, maar dat deed ze wel, tsja dan krijg je gezeik ..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:07 schreef mirannie het volgende:
@ Ivetje
Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar mensen die het niet willen horen, horen het ook niet. Laat ze lekker. Deze discussie win je toch nooit, mensen kopen liever nep dan hun ongelijk toe te geven. Niet jouw probleem, gewoon lekker laten gaan. Trust me, het voelt een stuk beter voor jezelf.
Oh joh, ik zeg ook helemaal niet dat Tamashii neppers koopt. Als ze uit de winkel komen, zal het echt wel in orde zijn, daar twijfel ik niet aan. Maar de tips die zij gaf, zijn gewoon achterhaald. En wat Ivetje probeert te doen in mijn ogen, is mensen behoeden voor een fout. Op marktplaats wordt je dood gegooid met mensen die nep zooi verkopen en beweren er een echtheidscertificaat bij te hebben. En al zou dat wel bestaan, denk je dan niet dat zo´n kaartje makkelijker na te maken is dan de Uggs zelf?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:15 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wie heeft het erover dat Tamashii nep koopt? Die van haar zijn gewoon echt, maar wilt alleen vertellen dat er bij sommigen winkels inderdaad extra kaartjes bij kunnen zitten, that's all. En Ivetje had er ook gewoon niet op in kunnen gaan, maar dat deed ze wel, tsja dan krijg je gezeik ..
hoveel heb je er voor betaald? ik wil ze ook, ze zijn tof!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:42 schreef ivetje het volgende:
Ik heb vandaag deze gekocht hier in Vianen! Ze waren ook nog in de aanbieding en hadden precies mijn maat nog in de kleur die ik wildeVolgens mij stond er echt nog 2 paar van deze! Ben er echt heel blij mee. Wilde eigenlijk de balerina's hiervan, maar die zijn niet te krijgen in nederland. En misschien is dit toch beter ivm zweetvoeten. Hierin kan je gewoon sokjes dragen, vind dat in balerina's niet echt mooi. Maar goed, de Evera dus :
[ afbeelding ]
Ik heb de mijne in Curacao gekocht, scheeld veel geld. Heb er 80 euro voor betaald, volgens mij zijn ze hier in de winkel 120 ofzo. Maar misschien nu wel in de uitverkoop ergens te vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoveel heb je er voor betaald? ik wil ze ook, ze zijn tof!
Hou je ook van de bailey buttons?? Die hoge vind ik echt heel leuk!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga dit jaar denk ik geen nieuwe UGGs meer kopen, tenzij er een heeel leuk model uitkomt, maar ik ben toch meer van de classics
Bailey buttons vind ik leuk ja, maar staan me niet, krijg er zulke grote voeten in, uggs moeten bij mij echt strak om m'n voet/been zitten.. Hoge bailey buttons? zijn er toch maar 1 model?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne in Curacao gekocht, scheeld veel geld. Heb er 80 euro voor betaald, volgens mij zijn ze hier in de winkel 120 ofzo. Maar misschien nu wel in de uitverkoop ergens te vinden.
[..]
Hou je ook van de bailey buttons?? Die hoge vind ik echt heel leuk!!
Maar inderdaad, de classics blijven toch het leukst.
Die hoge zijn dus nieuw voor aankomende winterquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Bailey buttons vind ik leuk ja, maar staan me niet, krijg er zulke grote voeten in, uggs moeten bij mij echt strak om m'n voet/been zitten.. Hoge bailey buttons? zijn er toch maar 1 model?
oke thanks, hoop dt ze nog ergens in a'dam te vinden zijn!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne in Curacao gekocht, scheeld veel geld. Heb er 80 euro voor betaald, volgens mij zijn ze hier in de winkel 120 ofzo. Maar misschien nu wel in de uitverkoop ergens te vinden.
[..]
vraagje: mijn classic cardys zijn maat 39, mijn normale schoenen soms 39 soms 40. Hoe vallen deze ugg schoenen? Mocht ik ze ergens online tegenkomen ....quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
Tja, ik heb deze maar even gepast, juist omdat ik twijfelde over de maat. Ik heb al mijn ugg laarzen in maat 38, maar deze heb ik maat 39. Maar cardy´s pas ik zelfs in 37... Dus kan je er moeilijk antwoord op geven. In ieder geval minimaal 40 in jouw geval.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vraagje: mijn classic cardys zijn maat 39, mijn normale schoenen soms 39 soms 40. Hoe vallen deze ugg schoenen? Mocht ik ze ergens online tegenkomen ....
thanks, als ik ze zie bestel ik ze gewoon in 40quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:50 schreef mirannie het volgende:
[..]
Tja, ik heb deze maar even gepast, juist omdat ik twijfelde over de maat. Ik heb al mijn ugg laarzen in maat 38, maar deze heb ik maat 39. Maar cardy´s pas ik zelfs in 37... Dus kan je er moeilijk antwoord op geven. In ieder geval minimaal 40 in jouw geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |