quote:Op zondag 20 juni 2010 18:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
kan iemand mij vertellen of deze Uggs echt zijn of niet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan je zo niet zeggen. Heb je ze al gekocht? Was er een echtheidscertificaat bij? Zat er een labeltje bij? Was die gevestigd aan de uggs zelf? Hoe voelt het bont? Het label ziet er opzich wel echt uit, maar het is zo moeilijk hoor.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Huh labeltje? Die horen er niet aan te zitten hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 18:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat kan je zo niet zeggen. Heb je ze al gekocht? Was er een echtheidscertificaat bij? Zat er een labeltje bij? Was die gevestigd aan de uggs zelf? Hoe voelt het bont? Het label ziet er opzich wel echt uit, maar het is zo moeilijk hoor.
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Huh labeltje? Die horen er niet aan te zitten hoorOf bedoel je dat labeltje waar de maat enz opstaat?
Die nieuwe bailey button (hoog) zal wel weer de nieuwe hit worden, maar ik vind 'm niet zoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:47 schreef ivetje het volgende:
Poeh, weet niet of dat alles is. Vond het eigenlijk al best veel...wel veel oude dingen, maar ook genoeg nieuwe. Maar het lijkt me idd dat er nog wel iets bij komt. Hoewel het wel de preview wordt genoemd.
Ik had er nog wel fotos van, maar de foto vd zool was niet duidelijk. Verder leken ze echt, maar toen ik om een foto vroeg van het label ÏN de Ugg, reageerde de verkoopster niet meer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:36 schreef ivetje het volgende:
NouMooiNiet : Heb je nog meer pics van dat paar? Of eventueel de link naar de advertentie. Het label klopt wel zo, die hoort bruin te zijn. En wat is de prijs die ze ervoor vragen?
Ja die zijn al sinds December ofzo weer terugquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:42 schreef ivetje het volgende:
Zit de mini nog in de collectie dan? Dacht dat die er alweer uit was eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |