assem.nl verkoopt ze geloof ik voor mannen, en zo'n winkel hier (z-h) verkoopt ze ook..quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:27 schreef appelsjap het volgende:
hoi ik wil uggs, en ik wil ze via internet bestellen omdat de mannenversies nergens te verkrijgen zijn. Weet iemand een goede webshop? vaak worden in de webshops alleen de vrouwenversie's aangeboden, de mannelijke zie ik nooit..
Waarom zijn die krengen zo tering duurquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
assem.nl verkoopt ze geloof ik voor mannen, en zo'n winkel hier (z-h) verkoopt ze ook..
Omdat ze zo fijn lopen??quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom zijn die krengen zo tering duur
Veel plezier ermee!! Het duurt wel even voordat de cardy lekker zit. Heb ze nu zelf iets meer dan een jaar en nu begin ik er pas aan te wennen. Had in het begin heel erg last met dat ik ging "klauwen" met mijn tenen om die dingen aan mijn voeten te houden. Ze zitten ook echt heel anders dan bv. de classics. Maar daar moet je dus even doorheen en dan komt het helemaal goedquote:Op donderdag 1 april 2010 23:04 schreef _Joy_ het volgende:
Hoera vandaag mijn 1e paar Classic Cardy's besteld! Helemaal blij![]()
![]()
Nu nog wachten tot ze binnenkomen.
Trouwens mijn 2e paar Uggs, heb ook Bailey Buttons in Chestnut. Ze zijn echt verslavend.
Ow echt? Stiekem ging ik er al van uit dat ze net zo lekker zitten als mijn BB's. Ik heb wel dezelfde maat genomen bij het bestellen, dat klopt toch wel?quote:Op maandag 5 april 2010 21:34 schreef ivetje het volgende:
[..]
Veel plezier ermee!! Het duurt wel even voordat de cardy lekker zit. Heb ze nu zelf iets meer dan een jaar en nu begin ik er pas aan te wennen. Had in het begin heel erg last met dat ik ging "klauwen" met mijn tenen om die dingen aan mijn voeten te houden. Ze zitten ook echt heel anders dan bv. de classics. Maar daar moet je dus even doorheen en dan komt het helemaal goed
Helaas, je moet ze wel echt ff inlopen. Maar als je dat gedaan hebt zitten ze heerlijk. Ik heb zelf van al mijn uggs gewoon dezelfde maat. Maar er zijn ook mensen die een maatje kleiner hebben genomen. Heb dat zelf maar niet gedaan, want bij de cardy loop je dan de kans dat je met de teen door de stof komt en dat is zo zonde. Welke kleur heb je trouwens?? Ik heb de kleur pool van vorige lente, kan ze nu lekker weer aanquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:15 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ow echt? Stiekem ging ik er al van uit dat ze net zo lekker zitten als mijn BB's. Ik heb wel dezelfde maat genomen bij het bestellen, dat klopt toch wel?
Ik ookquote:
Denk toch dat ik ze maar inde stad koopquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef Miffy1 het volgende:
Bij de meeste sites zo'n 40/50 dollar. Hou er rekening bij dat je aan de deur ook nog ongeveer 40 euro aan BTW en inklaringskosten mag aftikken, dus zoveel goedkoper is het tegenwoordig niet meer met die zwakke euro
Is ook makkelijker als er iets stuk gaat oid... Kun je gewoon terug naar de winkel waar je ze hebt gekocht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:06 schreef Internetheld het volgende:
[..]
Denk toch dat ik ze maar inde stad koop
ja idd ik zie trouwens nergens prijzen staan dus ook maar even naar de winkelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Marloes het volgende:
[..]
Is ook makkelijker als er iets stuk gaat oid... Kun je gewoon terug naar de winkel waar je ze hebt gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |