abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:27:25 #151
167923 appelsjap
All the above
pi_79907506
hoi ik wil uggs, en ik wil ze via internet bestellen omdat de mannenversies nergens te verkrijgen zijn. Weet iemand een goede webshop? vaak worden in de webshops alleen de vrouwenversie's aangeboden, de mannelijke zie ik nooit..
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:55:21 #152
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_79908399
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:27 schreef appelsjap het volgende:
hoi ik wil uggs, en ik wil ze via internet bestellen omdat de mannenversies nergens te verkrijgen zijn. Weet iemand een goede webshop? vaak worden in de webshops alleen de vrouwenversie's aangeboden, de mannelijke zie ik nooit..
assem.nl verkoopt ze geloof ik voor mannen, en zo'n winkel hier (z-h) verkoopt ze ook..
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:54:08 #153
167923 appelsjap
All the above
pi_79912076
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:55 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

assem.nl verkoopt ze geloof ik voor mannen, en zo'n winkel hier (z-h) verkoopt ze ook..
Waarom zijn die krengen zo tering duur
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_79913840
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:54 schreef appelsjap het volgende:

[..]

Waarom zijn die krengen zo tering duur
Omdat ze zo fijn lopen??
  maandag 5 april 2010 @ 21:34:38 #155
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_79981804
quote:
Op donderdag 1 april 2010 23:04 schreef _Joy_ het volgende:
Hoera vandaag mijn 1e paar Classic Cardy's besteld! Helemaal blij
Nu nog wachten tot ze binnenkomen.
Trouwens mijn 2e paar Uggs, heb ook Bailey Buttons in Chestnut. Ze zijn echt verslavend.
Veel plezier ermee!! Het duurt wel even voordat de cardy lekker zit. Heb ze nu zelf iets meer dan een jaar en nu begin ik er pas aan te wennen. Had in het begin heel erg last met dat ik ging "klauwen" met mijn tenen om die dingen aan mijn voeten te houden. Ze zitten ook echt heel anders dan bv. de classics. Maar daar moet je dus even doorheen en dan komt het helemaal goed
To infinity…and beyond!
pi_80012830
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:34 schreef ivetje het volgende:

[..]

Veel plezier ermee!! Het duurt wel even voordat de cardy lekker zit. Heb ze nu zelf iets meer dan een jaar en nu begin ik er pas aan te wennen. Had in het begin heel erg last met dat ik ging "klauwen" met mijn tenen om die dingen aan mijn voeten te houden. Ze zitten ook echt heel anders dan bv. de classics. Maar daar moet je dus even doorheen en dan komt het helemaal goed
Ow echt? Stiekem ging ik er al van uit dat ze net zo lekker zitten als mijn BB's. Ik heb wel dezelfde maat genomen bij het bestellen, dat klopt toch wel?
  dinsdag 6 april 2010 @ 18:26:58 #157
11458 ivetje
pi_80013234
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:15 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Ow echt? Stiekem ging ik er al van uit dat ze net zo lekker zitten als mijn BB's. Ik heb wel dezelfde maat genomen bij het bestellen, dat klopt toch wel?
Helaas, je moet ze wel echt ff inlopen. Maar als je dat gedaan hebt zitten ze heerlijk. Ik heb zelf van al mijn uggs gewoon dezelfde maat. Maar er zijn ook mensen die een maatje kleiner hebben genomen. Heb dat zelf maar niet gedaan, want bij de cardy loop je dan de kans dat je met de teen door de stof komt en dat is zo zonde. Welke kleur heb je trouwens?? Ik heb de kleur pool van vorige lente, kan ze nu lekker weer aan

To infinity…and beyond!
pi_80023649
Ik heb zwarte genomen. Ik vind al die kleurtjes wel superleuk maar ben altijd bang dat ik zoiets moeilijk kan combineren of ze snel beu ben.
  woensdag 7 april 2010 @ 18:05:24 #159
11458 ivetje
pi_80051589
Ze zijn idd wel een beetje moeilijk te combineren, maar mijn werkkleding is paars dus daarbij kan het heel erg goed
To infinity…and beyond!
pi_80237522
Met een beetje neutrale kleding zijn die felle kleuren goed te combineren hoor. Ik had het een beetje verkeerd aangepakt, veel neutrale kleding en dan ook nog allemaal Uggs in basiskleuren zoals chestnut, gey en sand. Werd echt een beetje saai, al zeg ik het zelf Ik heb nu een paar felle kleuren gekocht zoals roze en paars, staan echt superleuk met bijv. een skinny spijkerbroek en een witte tuniek erboven.

Nu wil ik nog de Aqua, ook zo'n leuke voorjaarskleur, net als die Cardy Pool van Ivetje
pi_80304821
Hmm... Ze zijn net bezorgd... Ik sleffer ermee! Ze zitten wel héél anders dan gewone Uggs
FF doorbijten dan maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Joy_ op 14-04-2010 19:29:47 ]
  woensdag 14 april 2010 @ 22:54:40 #162
11458 ivetje
pi_80325800
Wat is slefferen? Ik kom uit op het woord pantoffel of slipper, dus denk dat je ermee sloft of niet? Tja, het is ook niet mijn favoriete paar om eerlijk te zijn. Het zit echt heel anders dan gewone uggs, niet te vergelijken eigenlijk. En ik dacht in het begin ook echt dat ik een grote miskoop had begaan, maar dat viel dus uiteindelijk wel mee gelukkig. Het is echt even doorbijten. Tenminste, bij mij. Hoop dat dat bij jou ook zo is. Ik had in het begin heel erge last dat ik met kromme tenen ging lopen, om de laarzen aan mijn voeten te houden. Proberen om ze op die manier niet te laten sloffen. Had dus ook altijd kramp in mijn voeten na een dag werken op die dingen. Maar dat heb ik uiteindelijk wel los kunnen laten gelukkig. Ze zitten nu wel lekker, maar ik zou niet nog eens zo'n soort uggs kopen.

En miffy1, ben het wel met je eens op zich hoor. Het is een leuke kleur en zeker zo in de lente geeft het je outfit wel een leuk tintje. Maar het nadeel is weer dat je ze niet zomaar overal onder aan kan doen. Ik heb gelukkig veel paars aan en dat kan prima, maar met groen kan het niet vind ik. Gelukkig is roze ook goed vertegenwoordigd in mijn kast, dus dat kan ook prima. Maar bordeaux-rood ofzo staat dan weer niet. Je kan ze dus niet zomaar overal onderaan doen, ik moet altijd wel ff goed denken wat ik er bovenop aan doe en dat heb je met grijze of chestnut niet. Maar goed, ik vind die kleuren toch wel meer voor de winter en de cardy draag ik veel meer in het voorjaar (komt ook omdat ze toch wat koud zijn vind ik).
To infinity…and beyond!
pi_80362113
Ja, ik slof ermee. En inderdaad, ïk heb het gevoel dat ik mijn voeten moet klauwen om ze aan te houden. Ze vallen best wel tegen om eerlijk te zijn.
Heb jij er sokken in aan of niet? Ik niet.
Tot nu toe vallen ze bij mij onder miskoop ja en dat terwijl mijn Bailey's zo vreselijk lekker zitten. Gelijk al. Niks inlopen of zo.
  zaterdag 17 april 2010 @ 22:27:38 #164
11458 ivetje
pi_80431522
Ik draag ze wel met sokken. En ik had in het begin dus ook echt het idee van een miskoop. Baalde er ook als een stekker van, want de rest loopt idd heel lekker. Maar ik hoop dat je dat klauwen ook af leert zeg maar. Ik dacht ook altijd erg na over het lopen op die dingen zeg maar. Echt zo van "oew, ik moet ze aan zien te houden" en dan ga je dus idd klauwen. Je moet er een keer op gaan lopen en dan dus niet daaraan denken, maar gewoon op de normale manier lopen. Dan slof je er maar een beetje in, jammer dan. Maar het scheelt wel heel erg in loopgenot
To infinity…and beyond!
pi_82849616
Ik wil nieuwe ugggs!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_82853230
De Uggs zomercollectie is ook zo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:03:52 #167
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_82860979
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:07 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil nieuwe ugggs!
Ik ook .

Maar over 2 weken gaat een vriendinnetje naar Californië, en die neemt een paar voor me mee
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:28:24 #168
57434 Marloes
Digital Love
pi_82866134
Iemand al foto's van de wintercollectie? Zal wel niet zo lang meer duren denk ik
Ik wil dit jaar de classic shorts.. Weet nog niet wat voor, hoop dat er iets met zwart lak komt ofzo, en anders vind ik de gouden wel leuk
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:31:51 #169
57434 Marloes
Digital Love
pi_82866165
Oh ik heb al iets gevonden.. Vind het alleen niet mooi, maar goed. Het is een begin

The more that I appear.
pi_82950441
als ik gewoon de classic shorts bestel van $140,- hoeveel verzend kosten komen er dan bij?
Ik Ben Stoer!
pi_82956748
Bij de meeste sites zo'n 40/50 dollar. Hou er rekening mee dat je aan de deur ook nog ongeveer 40 euro aan BTW en inklaringskosten mag aftikken, dus zoveel goedkoper is het tegenwoordig niet meer met die zwakke euro

[ Bericht 0% gewijzigd door Miffy1 op 18-06-2010 11:33:50 (typo) ]
pi_82964439
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 22:45 schreef Miffy1 het volgende:
Bij de meeste sites zo'n 40/50 dollar. Hou er rekening bij dat je aan de deur ook nog ongeveer 40 euro aan BTW en inklaringskosten mag aftikken, dus zoveel goedkoper is het tegenwoordig niet meer met die zwakke euro
Denk toch dat ik ze maar inde stad koop
Ik Ben Stoer!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:48:30 #173
57434 Marloes
Digital Love
pi_82981158
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 07:06 schreef Internetheld het volgende:

[..]

Denk toch dat ik ze maar inde stad koop
Is ook makkelijker als er iets stuk gaat oid... Kun je gewoon terug naar de winkel waar je ze hebt gekocht.
The more that I appear.
pi_82986392
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Marloes het volgende:

[..]

Is ook makkelijker als er iets stuk gaat oid... Kun je gewoon terug naar de winkel waar je ze hebt gekocht.
ja idd ik zie trouwens nergens prijzen staan dus ook maar even naar de winkel
Ik Ben Stoer!
  zondag 20 juni 2010 @ 18:42:59 #175
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_83065024
kan iemand mij vertellen of deze Uggs echt zijn of niet??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')